حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده اوپو Find X3 و چهار عضو آن را قبل از معرفی ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

امروز تصاویر اوپو Find X3 Neo که هنوز معرفی نشده، بار دیگر به بیرون درز کرد. این شایعه بهترین نگاه ما را به سومین گوشی موجود در مجموعه تلفن های آینده اوپو Find X3 را ارایه می دهد. همانطور که بعدا ایوان بلاس اشاره کرد، به نظر می رسد این گوشی نسخه جدیدی از اوپو Reno5 Pro Plus 5G است. انتظار می رود این گوشی ماه آینده در کنار Find X3 Pro و Find X3 Lite معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خانواده اوپو Find X3 و چهار عضو آن را قبل از معرفی ببینید.

اوپو Find X3

از آنجا که اوپو Find X3 Neo مبتنی بر یک تلفن موجود است، ما در حال حاضر ایده خوبی در مورد مشخصات آن داریم. از جمله این محصولات می توان به پردازنده اسنپدراگون 865، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی و نمایشگر OLED با فرکانس 6.55 اینچ 90 هرتز اشاره کرد. در قاب پشتی آن چهار دوربین وجود دارد: یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی تله، یک 16 مگاپیکسلی فوق تصویری و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

در همین حال، به نظر می رسد اوپو Find X3 Pro یک دستگاه کاملا جدید است. ایوان Blass در پست منتشر شده در Voice در دسامبر گذشته، بسیاری از ویژگی های خود را با جزئیات ذکر کرد و اشاره کرد که به پردازنده Snapdragon 888 مجهز خواهد شد و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1440p با رفرش ریت تطبیق پذیر است که تا 120 هرتز افزایش می یابد. همچنین دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات است ، اما همچنین می تواند تا 30 وات را به صورت بی سیم شارژ کند.

به اوپو Find X3 Pro سلام کنید 👋

دوربین های Find X3 Pro جالب توجه هستند. گزارش شده است که دارای یک جفت سنسور 50 مگاپیکسلی – یکی اصلی و دیگری فوق عریض – و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین ماکرو 3 مگاپیکسلی است. به گفته بلاس، این دوربین ماکرو می تواند بزرگنمایی 25 برابر را ارائه دهد و به آن اجازه می دهد مانند میکروسکوپ کار کند.

اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Lite

سرانجام اوپو Find X3 Lite وجود دارد که بنظر می رسد یک ری-برند Oppo Reno5 5G است. این بدان معناست که به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED با فرکانس 90 هرتز و چهار دوربین عقب است: یک دوربین عریض 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی. در داخل، این گوشی توسط یک اسنپدراگون 765G تأمین می شود و یک باتری 4300 میلی آمپری نیز وجود دارد که قابلیت شارژ سریع 65 وات را نیز دارد.

انتظار می رود هر سه گوشی به زودی معرفی شوند و در ماه آوریل عرضه می شود.

نظر شما درباره خانواده چهار عضوی اوپو فایند ایکس ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کلا طراحی همه‌شون رو دوست دارم

اسنپ 865 تو سال 2021😑😑😑😑

حداقل واسه نخسه Neo اسنپ 870 میذاشتی نه 865

یه جور میگه انگار مال ۵ سال پیشه حالا خوبه ماله سال پیشه بعدشم اسنپدراگون ۸۷۰ اوکلاک شده ی این هست

با نظرت موافقم ولی بازم پایداریش نسبت به 865 زیاد تره

Taha

خیلی خیلی میدوست 👍
#صلتان تاحا باضگشط😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)