حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درگاه های پرداخت خرید بیت کوین در کشور مسدود می شود؟!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، رمزارز

چند روزی است زمزمه های منع خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور به گوش می رسد. اما دیروز خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس در نامه ای از رییس جمهور خواسته اند، درگاه های پرداخت خرید بیت کوین را مسدود و جلوی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در کشور بگیرند!

خرید بیت کوین در کشور ممنوع می شود؟

مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه ای به رئیس جمهور، وزرای اطلاعات، اقتصاد، صمت و رییس بانک مرکزی بر لزوم مسدودسازی درگاه های پرداخت غیرمجاز و مسیرهای خرید ارزی بیت کوین تاکید کرد. در نامه رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس آمده است:

متاسفانه بعد از مدیریت مساله دار دولت در بازار سرمایه، بسیاری از افراد نسبت به تشویق مردم به خرید رمز ارزهای خارجی به خصوص بیت کوین اقدام نموده اند و اکنون جستجوی کلمات مربوطه در فضای مجازی از جستجوی کلمه بورس پیشی گرفته است!! و این یعنی عده ای ناآشنا و ناآگاه در جستجوی راهی برای ورود به این حوزه هستند.

 

خرید بیت کوین در ایران

خرید بیت کوین در ایران

وی در ادامه نامه خود از دولت درخواست کرده است:

اولا درگاه های پرداخت مشکوک به این مبادلات را هرچه سریع تر مسدود نمایند و ثانیا اقدامات لازم برای شناسایی مسیرهای خرید ارزی بیت کوین و تبلیغ کنندگان در فضای مجازی را انجام و اجازه ندهند این موضوع باعث ضربه شدید به اقتصاد کشور و بازار سرمایه شود.

نکته جالب در اظهارات آقای نماینده این است که چون مردم در حال نجات پول و سرمایه خود هستند و اقدام به خارج کردن پول و سرمایه خود از بازار سرمایه کرده اند و تصمیم دارند آن را در بازارهای دیگر مانند ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین استفاده کنند، پس باید جلوی این امر گرفته شود و اجازه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در داخل کشور از مردم گرفته شود!

بخش نظرات با شما؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

بالاخره باید بگن قبلش پولاتون رو از صرافیهای مجاز بیرون بکشید همون موقع همه رو منتقل کنید به والت شخصیتون و برای چند سال آینده که راه باز میشه نگهش دارید مطمئنا چندین برابر شده قبمتش.تا اون موقع هم بالاخره فرجی شده و مطمئنا یه تحمقهایی مثل این با دندون مردم تیکه تیکه شدن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی