حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون ردمی مکس ۸۶ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تلویزیون، ردمی

در مراسم رونمایی و معرفی ردمی K40، پس از معرفی گوشی و لپ تاپ های ردمی بوک پرو نوبت به معرفی تلویزیون ردمی رسید. تلویزیون ۸۶ اینچی ردمی که با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و با قیمت رقابتی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

تلویزیون ردمی مکس ۸۶ اینچ

همان طور که از نامش پیداست، دومین مدل تلویزیونی از سری ردمی مکس دارای صفحه ۸۶ اینچ با وضوح 3840 × 2160 پیکسل (4K) و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. تلویزیون ردمی مکس ۸۶ اینچی معرفی شده، دومین تلویزیون بزرگ ردمی محسوب می شود. به نقل از gizmochina، تلویزیون ۹۸ اینچی سال گذشته نیز دارای همین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و از MEMC برخوردار است که در مدل جدید ۸۶ اینچی نیز وجود دارد.

تلویزیون ردمی

تلویزیون ردمی

صفحه نمایش از رنگ 10 بیتی، HDR ، HDR10 ، HDR10 + ، HLG ، Dolby Vision پشتیبانی می کند و ۹۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را با دقت رنگ ΔE ≦ 2 پوشش می دهد. همچنین دارای زاویه دید معمول ۱۷۸ درجه است.

علاوه بر این، تلویزیون توسط چیپست ناشناخته ای با پردازنده چهار هسته ای (ARM Cortex-A73) ، پردازنده گرافیکی ARM Mali-G52 MC1 و ۲ گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در مورد نرم افزار ، MIUI برای TV 3.0 اجرا می شود که شامل یک پارچه سازی محتوا و ویژگی های هوشمند مانند دستیار صوتی Xiao Ai و موارد دیگر است.

در مورد اتصال و درگاه ها، تلویزیون دارای دو باند WiFi ، بلوتوث 5.0 ، مادون قرمز ، 2 تا X USB نوع A ، AV ، ATV / DTMB ، S / PDIF ، اترنت و 3 x HDMI است. یکی از سه پورت HDMI v2.1 با پشتیبانی از VRR 120Hz (نرخ تازه سازی متغیر) و ALLM (حالت تاخیر خودکار پایین) است. از این رو ، کاربران می توانند Sony PS5 یا Microsoft Xbox Series X خود را برای تجربه بازی های 4K 120 هرتز به آن متصل کنند.

تلویزیون ردمی

تلویزیون ردمی

سرانجام ، صحبت از صدا ، تلویزیون با بلندگوی 2 * 12.5 ارائه می شود تا حداکثر خروجی صدا 25W را ارائه دهد. این بلندگوها همچنین از Dolby Atmos و DTS-HD پشتیبانی می کنند.

ردمی تلویزیون مکس ۸۶ اینچی جدیدش را ۱۲۴۰ دلار قیمت گذاری کرده است و از ۱۰ روز آینده برای بازار چین در دسترس خواهد بود. ردمی هنوز زمان عرضه جهانی این محصول را مطرح نکرده است.

نظر شما درباره تلویزیون ۸۶ اینچی ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به عجب تلویزیونی 😊😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی