حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون های هوشمند ردمی در هند معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تلویزیون، ردمی

تلویزیون های هوشمند ردمی دیروز در هند عرضه شدند. این شرکت اولین سری از تلویزیون های هوشمند ردمی ایکس ، Redmi Smart TV X Series را در هند عرضه کرده است. تلویزیون های سری می شیائومی بازه قیمتی گسترده ای دارند و از محصولات اقتصادی تا رده بالا را پوشش می دهند، ولی تلویزیون های ردمی در اندازه بزرگ معرفی شده اند و برچسب قیمتیشان آنها را در بخش میانی بازار قرار می دهد.

تلویزیون های هوشمند ردمی در هند معرفی شدند

نام سری ایکس تلویزیون های هوشمند ردمی شبیه نام سری ردمی ایکس در چین است، اما شیائومی اعلام کرده است که به جز در نام، این دو سری در همه چیز با هم تفاوت دارند. ردمی ، برند زیر مجموعه شیائومی سال گذشته با معرفی دستبند هوشمند خود وارد بخش محصولات پوشیدنی شده است و همچنین چند محصول صوتی و پاوربانک هم در سال ۲۰۲۰ عرضه کرده است.

ردمی اعلام کرد که در هند بیش از ۱۷۰ میلیون دستگاه تلویزیون وجود دارد، که از این میان حدود ۱۰۰ میلیون هنوز تلویزیون های CRT هستند ، ۵۰ میلیون تلویزین های غیر هوشمند و ۲۰ میلیون باقیمانده نیز تلویزیون های هوشمند هستند. با وجود فرصتی به این بزرگی، ردمی می خواهد برند خود را در بخش تلویزیون های هوشمند جا بیاندازد و مثل همیشه در مقایسه با سایر بازیگران در این عرصه ارزان ترین دستگاه ها را عرضه کند.

مشخصات و ویژگی های سری Redmi Smart TV X

تلویزیون های هوشمند ردمی سری ایکس

همانطور که پیش از این گفته شد تلویزیون های هوشمند ردمی در سه سایز ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ عرضه خواهند شد که به ترتیب ردمی X50 ، X55 ، و X65 نام دارند. در این سه تلویزیون هوشمند، به جز اندازه صفحه نمایش، سایر مشخصات یکسان است.

هر سه این تلویزیون ها دارای پنل 4K LED با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشند و از محتوای +HDR10 نیز پشتیبانی می کنند. آنها همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن را نیز به همراه دارند. در بخش درونی، این تلویزیون های هوشمند از تراشه استفاده شده در تلویزیون Mi QLED که تراشه ۴ هسته ای ۶۴ بیت مدیاتک ۹۶۱۱ است، بهره می برند. هر سه تلویزیون دارای ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می باشند.

موتور تصویر Vivid شیائومی نیز در این دستگاه ها حضور دارد تا با ارائه رنگ های واقعی تر، تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. ویژگی The Reality MEMC نیز برای تبدیل محتوای ۲۴ فریم بر ثانیه به ۶۰ فریم بر ثانیه در این دستگاه ها حضور دارد. گستره رنگ DCI-P3 و رنگ Adobe RGB نیز از مواردی هستند که در تلویزیون های هوشمند ردمی پشتیبانی می شوند. در مورد حالت های تصویر نیز شما گزینه هایی همچون دالبی ویژن روشن، تاریک، بازی، +HDR10 ، HDR شفاف ، استاندارد ، فیلم و … خواهید داشت.

بخش صدا نیز بر عهده یک اسپیکر ۳۰ وات با پشتیبانی از DTS Virtual X ، دالبی اودیو و دالبی اتموس می باشد. فناوری DTS Virtual X که توسط شرکت DTS ارائه شده است، سبب بهبود باس، ایجاد صدای فراگیر مجازی و مکالمات واضح تر می شود.

تلویزیون های هوشمند ردمی دارای رابط کاربری PatchWall UI می باشند که بر پایه سیستم عامل Android TV 10 است. از ویژگی های نرم افزاری این دستگاه ها می توان به جستجوی کلی، توصیه های هوشمند، حالت کودک و مرکز کاربر اشاره کرد که مورد آخر تریلر های آتی را به شما نشان می دهد.

تلویزیون هوشمند ردمی X65

همچنین تلویزیون های هوشمند ردمی به همراه برنامه داخلی Mi Home عرضه شده اند که می توان از آن برای کنترل دستگاه های خانه هوشمندی همچون لامپ هوشمند می ، دوربین می و … استفاده کرد. این برنامه برای تلویزیون ساخته شده است و از حالت تصویر در تصویر نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ها می توان به کروم کست داخلی، گوگل اسیستنت، و فروشگاه گوگل پلی اشاره کرد. همچنین آنها دارای ALLM (حالت تاخیر زمانی کم خودکار) نیز می باشند.

در مورد اتصالات نیز شما سه درگاه HDMI 2.1 شامل یک ورودی e-ARC ، یک ورودی AV ، دو درگاه USB ، درگاه اپتیکال ، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و درگاه اترنت خواهید داشت. در رابطه با ارتباطات بی سیم نیز وای فای و بلوتوث ۵ در دسترس خواهد بود.

تلویزیون های هوشمند ردمی همچنین دارای یک کنترل مینیمال هستند که دکمه های PatchWall‌ ، سکوت فوری ، و بیداری سریع را در خود جای داده است همچنین میانبرهایی نیز برای نتفلیکس و Prime Video روی آن تعریف شده است.

و در نهایت، برای کاهش انتشار کربن، تلویزیون های هوشمند ردمی با جعبه ای عرضه می شوند که می توان از آن به عنوان قفسه استفاده کرد، پس حواستان باشد آن را دور نیاندازید.

قیمت و عرضه

تلویزیون هوشمند ردمی X65 قیمتی برابر با ۷۹۸ دلار دارد، X55 برچسب قیمتی ۵۳۶ دلار دارد و قیمت X50 نیز حدود ۴۵۴ دلار می باشد. هر سه تلویزیون از ساعت ۱۰ صبح ششم فروردین از طریق آمازون، Mi Home و فروشگاه های Mi در دسترس خواهند بود و به زودی در فروشگاه های فیزیکی نیز عرضه می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایول چقدر خوش قیمت😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد