حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX با قیمت ۳۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، ردمی

ردمی که یکی از زیربرندهای شیائومی محسوب می شود، اولین تلویزیون سری Redmi MAX خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد. اولین مدل از سری تلویزیون های صفحه بزرگ دارای یک پنل 98 اینچی بود. در سال ۲۰۲۱ یک نسخه کوچکتر 86 اینچی عرضه شد. حالا و در ابتدای سال ۲۰۲۲ تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX با قیمت ۳۱۵۰ دلار رسما معرفی شده است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

همانطور که از نام این محصول پیداست، این تلویزیون از یک پنل LCD در اندازه 100 اینچی و از نوع LED-baclit (DLED) با سیستم نور پس‌زمینه چند منطقه‌ای و سنسور سنجش نور محیطی برای روشنایی خودکار بهره می‌برد. وضوح صفحه نمایش 3840 × 2160 پیکسل (4K)، حداکثر روشنایی تا 700 نیت، زاویه دید 178 درجه و طیف رنگی DCI-P3 94٪ است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

این تلویزیون از VRR یا رفرش ریت متغیر بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز و تأخیر تا 4 ثانیه از طریق ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 10 بیتی دقت رنگ ΔE≈2 را دارد. این تلویزیون همچنین پشتیبانی از MEMC و HDR10+، Dolby Vision، IMAX Enhanced و همچنین AMD FreeSync را ارائه می دهد.

تلویزیون ردمی دارای فریم  و پایه های فلزی است. پردازنده آن توسط یک چیپست ناشناخته متشکل از یک CPU چهار هسته ای ARM Cortex-A73 و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G52 MC1 تغذیه می شود. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

این تلویزیون رابط کاربری MIUI TV را با پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌های پخش ویدیو پیشرو در چین و اتصال خانه‌های هوشمند ارایه می‌کند. همچنین دارای ویژگی های MIUI TV Enterprise Edition برای مشاغل است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی با پورت های زیر ارایه می شود:

  1. ۱- ۱ پورت HDMI 2.1
  2. ۲- ۲ پورت HDMI 2.0
  3. ۳- ۲ پورت USB
  4. ۴- AV
  5. ۵- Ethernet
  6. ۶- S/PDIF
  7. ۷- آنتن

گزینه های اتصال بی سیم شامل WiFi 6 و بلوتوث 5.0 است.

علیرغم اینکه تلویزیون یک پنل 100 اینچی دارد اما این تلویزیون تنها دارای 2 بلندگوی 15 واتی (در مجموع 30 وات) با پشتیبانی از Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS-HD است. در نهایت، میکروفون های با پوشش محوطه بزرگ برای دستیار مجازی Xiao AI نیز دارد.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Smart TV MAX

قیمت تلویزیون ردمی هوشمند MAX 100 اینچی

تلویزیون 100 اینچی Redmi Smart MAX در چین معادل 3149 دلار قیمت دارد و از امروز برای پیش‌سفارش آماده است. نظر شما درباره تلویزیون غول آسا ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)