حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون گیمینگ شیائومی Redmi XT با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز : ۵۵ اینچ = ۲۹۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون

ردمی یکی از برندهای Xiaomi است. این برند محصولات خوش مشخصاتی را در ازا قیمت منطقی عرضه می‌کند. ارزنده بودن یکی از شاخصه‌های Redmi است و به تازگی تلویزیون گیمینگ شیائومی Redmi XT با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز معرفی شده است و مدل ۵۵ اینچ آن تنها ۲۹۰ دلار قیمت دارد.

تلویزیون گیمینگ شیائومی Redmi XT

نام این سری تلویزیون ردمی به صورت خیلی خلاصه XT انتخاب شده است. تلویزیون جدید Redmi XT از رفرش‌ریت دوگانه ۱۲۰ هرتز و رابط HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. به همین دلیل با عنوان تلویزیون گیمینگ شناخته می شود. رفرش ریت متغیر نیز در آن پشتیبانی می‌شود که برای مصرف انرژی بهینه مناسب است.

تلویزیون Redmi XT که از قیمت ۲۹۰ دلار آغاز می‌شود دارای بدنه ای فلزی با طراحی بسیار کم حاشیه است. صفحه نمایش از وضوح 4K استفاده می کند و از فناوری MEMC (کاهش تاری تصویر با سوژه متحرکت) 120 هرتز پشتیبانی می کند. فناوری MEMC از الگوریتم پردازنده تلویزیون برای بهینه سازی تصاویر متحرک با سرعت بالا و در آن واحد استفاده می کند. این تضمین می کند که تصاویر متحرک پایدارتر، صاف تر و واضح تر پخش شوند.

تلویزیون ردمی XT

تلویزیون ردمی XT

تلویزیون Redmi XT از صفحه نمایش رنگی با دقت بالا استفاده می کند. منحنی گاما و دمای رنگ قبل در کارخانه تنظیم می شود. دلتا E تقریباً 2 است که دقت رنگ بالایی را وعده می دهد. این پنل می‌تواند حدود 94٪ طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش دهد و بازتولید 1 میلیارد رنگ اصلی را انجام می‌دهد.

این تلویزیون هوشمند دارای پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A73 است. همچنین از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. بنابراین، این تلویزیون می تواند چند وظیفه ای و دستورالعمل های پیچیده را به صورت همزمان انجام دهد.

شیائومی Redmi XT

شیائومی Redmi XT

از نظر صدا، تلویزیون Redmi XT دارای 4 بلندگو داخلی، 2 لوله اینورتر تقویت کننده باس و صدای مستقل 25 واتی با فرکانس دوگانه پرقدرت است. ادعای رسمی این است که صدای شفاف و باس موج‌دار دارد. علاوه بر این، تلویزیون از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

با بررسی دیگر مشخصات Redmi XT باید گفت که در واقع یک تلویزیون گیمینگ با پورت‌های مخصوص بازی است. این دستگاه دارای رابط HDMI 2.1 است که تاخیر ورودی کمتری را به همراه دارد و اصطاحا تصویر “مقطع” نمی شود. همچنین این تلویزیون از گواهینامه FreeSync Premium AMD پشتیبانی می کند.

قیمت تلویزیون بازی REDMI XT

این تلویزیون در سه اندازه موجود است و پیش فروش آن از فردا آغاز می شود. کسانی که در پیش فروش شرکت کنند یک کابل HDMI 2.1 رایگان دریافت خواهند کرد. سه مدل و قیمت آنها از قرار زیر می باشد:

  1. ۱- مدل 55 اینچ معادل 290 دلار
  2. ۲- مدل 65 اینچ معادل 386 دلار
  3. ۳- مدل 75 اینچ معادل 690 دلار

نظر شما چیست؟ این تلویزیون ردمی را پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)