حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Redmi SmartTV X 2022 با وضوح 4K و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تلویزیون، ردمی

ردمی علاوه بر این که گوشی‌های هوشمند و دیگر اکسسوری‌ها را تولید می‌کند، به تولید محصولاتی مانند تلویزیون هوشمند نیز می‌پردازد. ردمی پیش از این چند مدل تلویزیون هوشمند را نیز عرضه کرده است. امروز، تلویزون Redmi SmartTV X 2022 رسماً معرفی شده است. این تلویزیون جدید، در دو نسخه با قیمتی جذاب عرضه می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت تلویزیون Redmi SmartTV X 2022

همان طور که گفتیم، ردمی قبلاً مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند خود را روانه بازار کرده است. پرچمدار این کمپانی، پیش‌تر با قیمت ٢,٨٠٠ دلار معرفی شده بود.

 

تلویزیون ردمی با ابعاد ۹۸ اینچ و سیستم عامل اندروید TV به قیمت حدود ۲۸۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

اما EqualLeaks گزارش می‌دهد که امروز، ردمی از یک تلويزيون جدید با نام Redmi SmartTV X 2022 رونمایی کرده است. این تلویزیون، تمام امکانات کلیدی که از یک تلويزيون بالا رده انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون هوشمند، در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود.

اما اجازه بدهید تا به مشخصات Redmi SmartTV X 2022 بپردازیم. این تلویزیون هوشمند جدید، در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود. به جز این تفاوت، باقی مشخصات دو نسخه مورد اشاره یکسان هستند. نمایشگر این تلویزیون هوشمند تازه وارد، دارای وضوح 4K HDR است. رفرش ریت نمایشگر این تلویزیون، برابر با ١٢٠ هرتز است. بنابراین، اگر بخواهید به وسیله این محصول بازی را با نرخ فریم بالا انجام دهید، یک انتخاب جذاب در اختیار شما خواهد بود! همچنین این تلویزیون هوشمند جدید، از فناوری پردازش تصویر MEMC بهره می‌برد.

ردمی می‌گوید که تلویزیون هوشمند جدیدش، از ٣ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. قابلیت HDMI 2.1 VRR در Redmi SmartTV X 2022 حضور دارد. سه درگاه HDMI، درگاه AV، دو عدد USB، آنتن برای اتصال به شبکه، بلوتوث و مواردی از این قبیل، همگی در تلویزیون هوشمند جدید ردمی قابل دسترسی هستند.

فناوری صدای اسپیکرهای تلویزیون Redmi SmartTV X 2022، از نوع Dolby Ahmos است. اسپیکر استریو با مجموع توان ٢۵ واتی نیز در این تلویزیون ارائه شده است. رابط کاربری Redmi SmartTV X 2022، همان MIUI For TV 3.0 است که بر پایه Android TV اجرا می‌گردد. ویژگی‌های جذاب دیگری نیز در این تلویزیون به چشم می‌خورند.

این تلویزیون، با نسل جدید کنسول بازی Xbox، سازگاری دارد و به سادگی می‌توان بازی‌های 4K 120FPS را بر روی آن اجرا کرد. میانگین دقت رنگی نمایشگر این تلویزیون، برابر با Delta E = 2 است. مغز متفکر این تلویزیون جدید ردمی، یک پردازنده ۴ هسته‌ای است. هسته‌های موجود در آن، از نوع Cortex-A73 است. میزان تأخیر در پاسخگویی نمایشگر این دستگاه، تنها ۴ میلی ثانیه است. نمایشگر این تلویزیون، از ٩۴ درصد رنگ‌های موجود در گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. قیمت نسخه ۵۵ اینچی این تلویزیون، برابر با ٢,٩٩٩ یوان (معادل ۴۶۵ دلار آمریکا) است. در کنار آن، قیمت نسخه ۶۵ اینچی برابر با ٣,٩٩٩ یوان یا ۶١٩ دلار آمریکا است.

نظر شما در مورد این تلویزیون جدید چیست؟ آیا فکر می‌کنید که در صورت توانایی، این تلویزیون جدید ردمی را خریداری کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️