حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیت کوین فقط برای افراد پولدار مثل ایلان ماسک است!🤨

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

به گفته بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و سومین فرد ثروتمند جهان، اگر به اندازه‌ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا موتورز، ثروتمند نیستید و مهارت ندارید، نباید به بیت کوین نزدیک شوید!

بیت کوین برای افراد پولدار است!

بیل گیتس در اظهارات جنجالی بیت کوین را برای مردم پولدار مناسب دانست و به مردم عادی توصیه کرد از آن دوری کنند!

ایلان ماسک به شدت پولدار و ماهر است. برای من اهمیتی ندارد که ارزش بیت کوین وی به طور اتفاقی زیاد و کم شود. حرف من این است که اگر کمتر از ایلان پول دارید، باید مراقب باشید.

به نقل از u.today، این میلیارد که پیش از این اعلام کرده بود نسبت به بیت کوین نظر منفی دارد، اخیراً گفت که نسبت به این ارز دیجیتال بی‌طرف است. در آخرین مصاحبه‌‌ی خود، گیتس توضیح داد که او در مورد بیت کوین نظر صعودی ندارد زیرا به انرژی زیادی نیاز دارد و معاملات آن غیر قابل برگشت و ناشناس است.

نظر بیل گیتس درباره بیت کوین

نظر بیل گیتس درباره بیت کوین

او گفت که پول دیجیتال اگر قابل ردیابی باشد، خوب است:

بنیاد گیتس در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می کند، اما در آن دسته که می توان دید چه کسی معامله را انجام می دهد. بنابراین، پول دیجیتال خوب است.

نظر بیل گیتس درباره بیت کوین این است که پول دیجیتال حتی به فقیرترین کشورها نیز وارد می شود. هم زمان با آغاز سال جدید میلادی، همراه با افزایش قیمت طلای دیجیتال و رسیدن قیمت این رمزارز به سطح ۵۸ هزار دلار، اظهارنظر افراد و شخصیت های مهم و تاثیرگذار جامعه نیز به شدت افزایش یافت به گونه ای که تقریبا روزی نبوده است که حرف های یکی از این افراد درباره دنیای ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین در خبرگزاری ها منتشر نشود.

در صدر این افراد نیز، ایلان ماسک یکی از بازیگران اصلی این بازار بوده که همواره با استفاده از توییتر و پیام هایی که توییت کرده است، نقش غیرقابل انکاری در بالا و پایین شدن قیمت ارزهای دیجیتال ایفا کرده است.

 

ایلان ماسک خالق بیت کوین است؟😮

 

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته به ۱۰ درصد ارزش کلی بازار طلا رسیده بود. با اعلام این خبر خیلی از کارشناسان اعلام کرده بودند که با بزرگ شدن این بازار دیگر شاهد بالا و پایین شدن های گسترده و غیرمنطقی در قیمت رمزارزها و به خصوص بیت کوین نخواهیم بود.

اما متاسفانه دیروز شاهد یکی از بزرگ ترین ریزش های تاریخ بیت کوین بودیم که قیمت این ارز دیجیتال را از سطح ۵۶ هزار دلار تا سطح ۴۴ هزار دلار نیز سقوط کرد.

باید منتظر ماند و دید آیا بیت کوین می تواند روند صعودی خود را ادامه دهد یا قیمت ۵۸ هزار نقطه عطف دیگری در تاریخ ارزهای دیجیتال خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

چقدر بیت کوین توی این بالا پایین اخیر شبیه بورس ایران شد؟!…..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی