حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی ردمی بوک پرو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اولترابوک، ردمی، لپ‌تاپ

ردمی K40 و ردمی K40 پرو تنها محصولاتی نیستند که ردمی قصد دارد تا در ۷ اسفند به صورت رسمی معرفی کند. به نظر می رسد ردمی دست پر به این مراسم خواهد آمد و قصد معرفی یک نوت بوک ویندوزی را نیز دارد. امروز پوستر رسمی ردمی بوک پرو منتشر شد.

ردمی بوک پرو

در پوستر منتشر شده ردمی بوک پرو نشان می دهد که دارای یک شاسی فلزی چشم نواز است. صفحه نمایش نیمه باز است و به ما نگاه می کند. حاشیه هایی که به نظر بسیار باریک هستند و در این تصویر دلبری می کند. قطعا ردمی بوک پرو باریک ترین لپ تاپ موجود بازار نیست اما از بسیاری از مدل های دیگر باریک تر و خوش استایل تر به نظر می رسد.

به نقل از gizmochina، ردمی در این مدل به سراغ صفحه کلید جزیره ای رفته است و به خوبی توانسته این صفحه را برای این مدل طراحی کند. تنها نقطه ضعفی که در صفحه کلید به چشم می خورد، نداشتن دکمه های اختصاصی اعداد است که می تواند برای خیلی از کاربران از جمله مهندسان و حساب داران و … نقطه ضعف بزرگی به حساب آید.

ردمی بوک پرو

ردمی بوک پرو

به احتمال زیاد این پوستر مربوط به مدل ۱۴ اینچی ردمی بوک پرو است و شاید مدل ۱۵ اینچی از صفحه کلید کامل همراه با دکمه های اختصاصی اعداد برخوردار باشد.

در این پوستر همچنین تاچ پد بزرگ این مدل به چشم می خورد که بسیار دوست داشتنی است و کاربران به راحتی می توانند از آن برای کارهای روزمره شان استفاده کنند.

به نظر می رسد این مدل در دو رنگ نقره ای و خاکستری طراحی و عرضه شود.

ردمی نه تنها این مدل را در اندازه های مختلف ۱۴ و ۱۵ و شاید ۱۷ اینچی معرفی خواهد کرد بلکه به نظر می رسد در دو مدل با پردازنده های اینتل و AMD نیز آن را مجهز خواهد کرد تا بتواند رضایت اکثر کاربران و طرفدارن را به خود جلب کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

احساس میکنم کمی از لپتاپ من ضخیم تره ام یه حسی بهم میگه به زودی این میاد جای میت بوکم 🤗🙂

Mahdi

ببینم چه قیمتی میزاری براش

Milad7

ببینیم چ میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی