حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K40 با بلندگوی استریو ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی، شایعات

تاریخ معرفی ردمی K40 هنوز دقیقا مشخص نشده است اما در عین حال شایعات زیادی داشته است. جدیدترین شایعه به ما می گوید که ردمی K40 با بلندگوی استریو ارایه خواهد شد. پیش از این حتی درباره اندازه سوراخ نمایشگر و جعبه آن هم صحبت شده بود. در هر صورت اما هیجان پیرامون آن بالاست چون ماه گذشته تایید شد که ردمی K40 با Snapdragon 888 و قیمت ۴۶۳ دلار ماه آینده معرفی خواهد شد. این قیمت برای بازار چین است اما باز هم عدد جالبی است.

ردمی K40 با بلندگوی استریو

به گزارش ndtv این گوشی هوشمند با کوچکترین سوراخ نمایشگر، صفحه نمایش تخت و عمر باتری “عالی” وعده داده شده است. Redmi K40 همچنین از ویژگی بلندگوهای استریو دوتایی بهره می برد. همه این ویژگی ها احتمالاً تجربه ارتقا یافته ای را نسبت به گوشی هوشمند Redmi K30 ارائه می دهند که سال گذشته معرفی شد. همچنین انتظار می رود تلفن جدید Redmi در کنار Redmi K40 Pro به بازار بیاید. تأیید می شود که هر دو گوشی در این ماه عرضه می شوند.

لو وایبینگ، مدیر کل Redmi بدون جزئیات زیاد، مجموعه ای از تیزرها را در Weibo منتشر کرده است. این مدیر اجرایی نشان داد که Redmi K40 با ارائه “کوچکترین” سوراخ صفحه نمایش از “نسبت صفحه نمایش به بدنه” بالایی برخوردار است. سوراخ دوربین سلفی احتمالا در مرکز نمایشگر وجود دارد. این مشابه آنچه در که Redmi Note 9 دیدیم خواهد بود اما با چیزی که در Mi 11 ارایه شد، متفاوت است.

وایبینگ جدا از طراحی سوراخ نمایشگر، صفحه تخت را در Redmi K40 برجسته کرده است. این گوشی همچنین برای ارائه عملکرد جذاب باتری و همچنین طراحی ارگونومیک تبلیغ شده است.

وی همچنین به یک کامنت درباره بلندگوهای استریو دوگانه پاسخ داد. او گفت که بلندگوهای استریو روی این تلفن وجود دارد.

جعبه ردمی K40

جعبه ردمی K40 (تصویر غیررسمی)

پیش از این در تیزر رسمی اشاره به پنل نمایشگر گران قیمت وجود داشت. پیش از این نمایشگر شیائومی Mi 11 امتیاز A+ را از دیسپلی میت دریافت کرده بود. بعید نیست که این نمایشگر یا مشابه آن (چون نمایشگر Mi 11 دولبه خمیده است) در ردمی کی ۴۰ استفاده شود.

نظر شما چیست؟ منتظر دمی کی ۴۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

و احتمالاً گرونترین صفحه آمولد تختی که یه شرکت از شرکت دیگه خریده…
دقیقاً دنبال کردن کار های خود شیائومی…
سیاست اسپیکر های استریو، سیاست دوربین 108 مگاپیکسلی و سیاست خرید گرونترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش های ممکن…
کاملاً داره سیاست های برند مادر رو در ابعادی ارزونتر و به‌صرفه‌تر دنبال میکنه…

The MTest MT

بابا اون گیمینگه رو بده هوسش مونده بدلمان

m.b

“بعید نیست که این نمایشگر یا مشابه آن (چون نمایشگر Mi 11 دولبه خمیده است) در ردمی کی ۴۰ استفاده شود.”
همون متریال e4 که گرونترین متریال حال حاضر سامسونگ هست، استفاده میشه(این متریال رو بجز سامسونگ فقط چند گوشی محدود دارن و حتی پرچمدارایی مثل vivo x60 pro plus با قیمت 700-800 دلاری هم متریلشون e3 هستش…هوآوی رو هم کلا خط بزنید… از اوپو سری فایند امسال از e4 استفاده میکنه) اما این صفحه با دو تفاوت نسبت به mi 11 استفاده میشه…اول اینکه صفحه تخت و بدون خمیدگی هست و پانچ در میانه صفحه هستش…دو اینکه پانچ هم کوچکترین پانچ دنیا هست… 2.8 میلیمتر… در مقایسه باید گفت که اکثر پانچ هایی که سراغ داریم حدود 3.8 میلیمتر هستن… (مثلاً mi 11 حدود 3.7 میلیمتر)
رکورد قبلاً دست ویوو با حدود 3 میلیمتر بود…

The MTest MT

اگر رو اون گیمینگه هم مشابه همینو بزنه واااای وااااای

Mahdi

کاش اسنپ ۸۷۰ بود

Mahdi

تعجب نکردم دیگه شیائومی تو همه گوشی ها اسپیکر استریو میزاره😁😁

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)