حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده هواوی P50 احتمالا دهه اول فروردین ۱۴۰۰ معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

ممکن است تجارت تلفن های هوشمند هواوی زمان سختی داشته باشد اما این مشکلات، تیم را از ارایه تلفن های جدید باز نمی دارد. سری هواوی P50 معمولا در ماه مارس به بازار عرضه می شود و طبق گفته یکی از معتبرین منابع، پرجمدار جدید هواوی بین 26 مارس و 28 مارس وارد بازار خواهد شد. این یعنی خانواده هواوی P50 احتمالا دهه اول فروردین ۱۴۰۰ معرفی شود.

هواوی P50

این منبع همچنین فاش کرد که یک بار دیگر سه تلفن با دو چیپست متفاوت وجود خواهد داشت. مدل پایه هواوی P50 با Kirin 9000E عرضه می شود، در حالی که P50 Pro و P50 Pro Plus با تراشه پرچمدار Kirin 9000 کار می کنند.

به گفته کاربر توییتر @RODENT950، هواوی این طراحی را نهایی کرده و دستگاه ها آماده تولید انبوه هستند. این سری جدید “طراحی جدید” را به ارمغان می آورد، اما این منبع در مورد دوربین ها صحبتی نکرده است. ما انتظار داریم که دوربین هواوی P50 همانند اکثر ارایه های اخیر سری P هواوی، ما را غافلگیر کند.

هواوی P50 ، P50 Pro و P50 Pro مطمئناً یک دوربین جدید، صفحه نمایش بهبود یافته و قابلیت های بازی به ارمغان می آورند. پنل جلویی OLED خواهد بود. در حالی که تولیدکنندگان کره ای LG و سامسونگ آماده ارائه پنل هستند، ما کاملاً مطمئن هستیم که هواوی برای برخی دستگاه ها (احتمالاً دستگاه های بازار داخلی) به شرکت چینی BOE نیز اعتماد خواهد کرد.

هواوی P50 و ۵ خواسته ما از آن

شایعه شده است که هوای P50 دارای طراحی دوربین با لنز مایع “freeform” است که می تواند باعث کاهش اعوجاج در عکسهای با زاویه دید گسترده شود.

همچنین می توان گفت که تا زمانی که اوضاع در روابط هواوی با ایالات متحده تغییر نکند، Huawei P50 به برنامه ها و خدمات Google دسترسی نخواهد داشت.

همانطور که گفتیم ما هنوز درباره هواوی P50 چیز زیادی نمی دانیم اما می دانیم چه چیزی را از آن می خواهیم، موارد زیر در لیست ما قرار دارند.

۱- خدمات موبایل Google

سخت افزار هواوی هر چقدر خوب باشد، نرم افزار آن همیشه کم خواهد بود مگر اینکه دسترسی به Google Mobile Services (و بنابراین فروشگاه Google Play و برنامه های Google) را دوباره بدست آورد. این از دست هوآوی خارج است و ما خوشبین نیستیم که به موقع برای عرضه Huawei P50 اتفاق بیفتد، اما این بزرگترین امید ما برای تلفن است.

و اگر این واقع بینانه نیست، حداقل می خواهیم پیشرفت های بزرگی در فروشگاه برنامه جایگزین هواوی داشته باشیم. در حال حاضر نسبت به Google Play به شدت فاقد آن هستیم و حتی تعدادی از برنامه های بزرگ را نیز از دست می دهید، بنابراین ما می خواهیم ببینیم هواوی یک فشار واقعی برای جذب برنامه نویسان بیشتری دارد.

۲- رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در همه مدل ها

حتی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس فقط دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز است، در حالی که برخی از تلفن ها – مانند OnePlus 8 Pro و سامسونگ گلکسی S20 – دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند. حتی نسخه پایه هواوی P40 پایه دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز است، که به طور واضح یک کمبود برای گوشی رده بالا است.

بنابراین برای Huawei P50 ما می خواهیم این شرکت رفرش ریت را تا ۱۲۰ هرتز بالا ببرد. من شخصا امیدوارم بتواند عمر باتری را هم همینطور خوب نگاه دارد.

۳- صفحه نمایش واضح تر (رزلوشن بیشتر)

هواوی P40 فقط دارای یک صفحه نمایش FHD+ یا دارای 1080 در 2340 پیکسل است و در حالی که هواوی P40 Pro و P40 Pro Plus با صفحه نمایش 1200 در 2640 بهتر هستند، اما هنوز ذر سطح QHD+ در تلفن هایی مانند 1440 در 3200 سامسونگ گلکسی S20 وجود ندارد.

با توجه به اینکه این گوشی های پیشرفته و در برخی موارد گوشی های سطح بالایی هستند، انتظار وضوح رقابتی را داریم، بنابراین می خواهیم شاهد بهبود این موارد در سری Huawei P50 باشیم.

نیازی به زیاده روی نیست، در یک زمان خاص پیکسل های اضافی کار زیادی نمی کنند مگر اینکه چشم های شما به بسیار نزدیک شود، اما مطابقت با سامسونگ در اینجا شروع خوبی است و با توجه به اینکه حتی گلکسی S20 نسخه پایه از وضوح بالایی برخوردار است، ما حتی دوست داریم مدل پایه P50 نیز این ویژگی را داشته باشیم.

۴- مقاومت مناسب در برابر آب در مدل پایه P50

هواوی در سری P40 با ۲ دستگاه پرچمدارتر P40 Pro و Pro Plus از مقاومت در برابر آب مناسب برخوردار است. هر دو دارای گواهینامه IP68 هستند، که مطابق با نمونه هایی از iPhone 12 و Samsung Galaxy S21 Ultra است و به این معنی است که می توانند در برابر غوطه ور شدن در آب مقاومت کنند. هر چند هواوی P40 مدل پایه فقط دارای درجه IP53 است، به این معنی که در مقابل پاشش آب مقاوم است.

برای سری Huawei P50، ما می خواهیم گواهینامه IP68 در سراسر خانواده ارائه شود و اگر هواوی می خواهد مدل های گران قیمت خود را برجسته کند، در مورد مقاومت در برابر آب بهتر برای آنها چطور؟ تلفن های زیادی وجود ندارد که بتوانید به طور مثال با خیال راحت غواصی کنید، بنابراین شاید هوآوی P50 Pro بتواند از این طریق ایستادگی کند. (منبع مطلب رویاپردازی داریم!)

۵- شارژ بی سیم در همه مدل ها

شارژ بی سیم در حال رایج شدن است، اما در حالی که توسط Huawei P40 Pro و Huawei P40 Pro Plus ارائه می شود، شما آن را در Huawei P40 استاندارد پیدا نمی کنید. بنابراین با رواج بیشتر شدن آن در میان گوشی های سطح بالا، ما دوست داریم Huawei P50 استاندارد آن را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ شما از هواوی P50 چه چیزهایی انتظار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منتظرم ببینم چه دوربینی داره

Milad7

سلطان جدید دوربین موبایل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)