حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید هری پاتر در حال ساخت است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، سریال

طبق گزارشات متعدد، سری جدید هری پاتر در دستور کار HBO Max قرار دارد. البته این خبر برای کسانی که با این حوزه آشنایی دارند، چیز عجیبی نیست. اکثرا پیش بینی کرده بودند که برادران وارنر دوباره به سراغ دنیای پاتر می رود. اما به نظر می رسد که تولید سری جدید هری پاتر این انگیزه ی اضافی را در کمپانی ایجاد کرده است که این فرنچایز را بیشتر به اسپین آف هری پاتر اختصاص دهند.

سری جدید هری پاتر

گفته می شود که این لایواکشن در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، بنابراین هنوز جزئیات زیادی درباره آن فاش نشده است. با این اوصاف، همه اطلاعاتی که در حال حاضر درباره مجموعه هری پاتر می دانیم، به نقل از inverse در اینجا آورده ایم.

تاریخ پخش سری جدید هری پاتر از HBO Max

HBO Max هنوز درباره تاریخ پخش سری جدید لایو اشکن هری پاتر چیزی نگفته است. با این وجود، با توجه به میزان سرمایه گذاری برادران وارنر، این استودیو به احتمال زیاد تمایل دارد که این مجموعه هر چه زودتر پخش شود.

بنا به گزارش Variety، هری پاتر در مراحل اولیه توسعه است. بنابراین اگر همه چیز خیلی سریع پیش برود، قسمت آزمایشی آن در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش می شود. اما اواخر سال ۲۰۲۲ یا حتی اوایل سال ۲۰۲۳ گزینه های محتمل تری هستند.

سری جدید هری پاتر

هری پاتر

بازیگران سری جدید هری پاتر

گفته می شود که این مجموعه هنوز در HBO Max در دست توسعه قرار دارد. هنوز هیچ نویسنده ای به این مجموعه نپیوسته است، بنابراین هیچ بازیگری هم مشخص نشده است. اما اینکه آیا بازیگران اصلی هری پاتر، نقش های قبلی خود را دوباره بازی خواهند کرد یا خیر، کاملا به طرح داستان فیلم و تمایل بازیگران به بازگشت به دنیای هری پاتر بستگی دارد.

آیا تریلری از سری جدید هری پاتر در HBO Max پخش شده است؟

هنوز هیچ تریلری از سری جدید لایواکشن هری پاتر از HBO Max پخش نشده است و احتمالا در آینده نزدیک هم شاهد پخش تریلر نخواهیم بود. در حال حاضر می توانید سری های قبلی را دوباره تماشا کنید.

سری جدید هری پاتر

هری پاتر

طرح داستان سری جدید هری پاتر

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد طرح داستان سری جدید هری پاتر در دست نیست، اما گزارش های اولیه حاکی از آن است که برادران وارنر ایده های زیادی برای این مجموعه دارند.  این بدان معناست که این مجموعه می تواند می تواند یک مجموعه طولانی لایواکشن باشد که داستان هفت کتاب اصلی هری پاتر را به زبانی دیگر روایت کند یا اینکه داستانی کاملا متفاوت در دنیای جادوگری باشد.

خوشبختانه، دنیای جادوگری مملو از ایده های متنوع، شخصیت ها و داستان هایی خارج از کتاب های هری پاتر است که همگی برای یک لایواکشن تلویزیونی مناسب هستند. سری جدید هری پاتر می تواند داستان بنیانگذاران اصلی هاگوارتز باشد یا اینکه  ماجراجویی های قبلی شخصیت های کتاب هری پاتر (مانند سیریوس بلک، جیمز پاتر و بقیه توطئه گران) را روایت کند.

سری جدید هری پاتر

سری جدید هری پاتر

حتی می تواند اقتباسی از نمایش هری پاتر و کودک نفرین شده باشد. احتمالات داستان خیلی زیاد است. اما داستان بنیانگذاران هاگوارتز جالب به نظر می رسد.

آیا جی.کی رولینگ در سری جدید هری پاتر مشارکت دارد؟

علی رغم میل باطنی بسیاری از طرفداران، جی.کی رولینگ هنوز هم اختیار تمام حقوق هری پاتر را دارد و هر گونه اقتباس یا پروژه ای در دنیای جادوگری باید به تایید او برسد.

سری جدید هری پاتر

هری پاتر

با فرض اینکه این مجموعه لایواکشن چراغ سبز برادران وارنر را دریافت می کند، مشخص نیست که رولینگ چقدر در این پروژه مشارکت خواهد داشت. به دنبال نوشتن فیلمنامه مجموعه Fantastic Beasts، این احتمال می رود که خودش بخشی از سری جدید هری پاتر را بنویسد یا اینکه مثل ۸ سری قبلی، فقط به عنوان تهیه کننده و مشاور فعالیت کند.

۱۳ موردی که شاید درباره هری پاتر نمی‌دانستید!

نظر روپرت گرینت درباره ساخت سری جدید هری پاتر

روپرت گرینت به گزارش های مبنی بر ساخت سری جدید هری پاتر واکنش نشان داد. از صحبت های او به نظر می رسد که احساسات او نسبت به فرنچایز این مجموعه محبوب ضد و نقیض است.

ماه گذشته هالیوود ریپورتر فاش کرد که سری جدید مجموعه تلویزیونی هری پاتر الهام گرفته از دنیای جادوگری در مراحل اولیه تولید قرار دارد. طرفداران شروع به حدس و گمانه زنی درباره ی این فرنچایز کردند. این مجموعه چه داستانی را روایت می کند؟ و حالا، روپرت با حرف های خود به این گمانه زمانی ها دامن زد و وارد بحث شد.

سری جدید هری پاتر

هری پاتر

روپرت گفت که فکر می کند ادامه نسخه اصلی هری پاتر تصمیم اشتباهی است و اعتراف کرد که با وجود گذشت ۱۰ سال از پخش آخرین قسمت از این مجموعه، هنوز هم شخصیت خود یعنی رون ویزلی را دوست دارد و از او طرفداری می کند.

این بازیگر ۳۲ ساله به Variety گفت: «واقعا اگر بخواهند هری پاتر را ادامه دهند خیلی عجیب به نظر می رسد. من به طرز باورنکردنی ای شخصیت رون را دوست دارم و از او حمایت می کنم. حتی دیدن نمایش ها برایم تجربه ی عجیبی بوده است.»

با این حال، او کاملا مخالف ایده سری جدید برگرفته از کتاب های جی.کی رولینگ نیست. وی گفت اگر فیلم روایت متفاوتی از هاگوارتز باشد، جالب خواهد بود. احتمالا همانطور که برخی از طرفداران پیش بینی کرده اند، مجموعه جدید پیش درآمدی از هری پاتر درباره  بنیانگذران مدرسه جادوگری یا توطئه گران باشد.

همه چیز درباره فصل 4 Stranger things (زمان پخش، بازیگران و اسپویل ها)

در این مصاحبه روپرت اعتراف کرد که فقط سری های اولیه مجموعه هری پاتر را دیده است. او در این اعتراف تکان دهنده گفت که بیشتر فیلم های اصلی را ندیده است ولی حالا که پدر شده است ممکن است همه چیز تغییر کند.

وی گفت: « فکر کنم فقط سه تای اول را دیده ام، و بعد از آن دیگر ندیدم. اما الان یک دختر دارم و احتمالا مجبور خواهم شد که با او هری پاتر را تماشا کنم.

Rupert Grint

روپرت گرینت و دخترش

این بازیگر در حال حاضر در فصل دوم سریال خدمتکار از شبکه Apple + بازی می کند. سال گذشته او و همسرش، جورجیا گروم، صاحب اولین فرزند خود شدند. روپرت که به پدر شدن خود افتخار می کند، درنوامبر ۲۰۲۰ صفحه رسمی اینستاگرام خود را با عکسی از دخترش (ونزدی) که در آغوش گرفته بود، راه اندازی کرد.

او در زیر عکس اینستاگرام خود این چنین نوشت: « با ۱۰ سال تاخیر سلام اینستاگرام..بالاخره اومدم.. گرینت به اینستاگرام آمد. ونزدی را به شما معرفی می کنم. ونزدی جی. گرینت. مراقب خودتان باشید.»

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من کلا خیلی فیلم نگاه نمی کنم اینم فکر کنم یه بار کلا دیدم

Mohammadr

کی فکرشو میکرد رون رون ی روزی دختر دار بشه😍😂 امیدوارم سری جدید مثل سری اول عالی باشه… خاطرات خوبی دارم باهاش.

Milad7

جی.کی. رولینگ اثر ماندگاری خلق کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی