حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال تلویزیونی لایو اکشن هری پاتر توسط HBO Max ساخته خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

با ورود هر دو عنوان پرطرفدار جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول به تلویزیون، فقط کمی زمان نیاز بود تا دنیای جادوگران هری پاتر به این مسیر وارد شود. با توجه به اینکه اکنون برادران وارنر یک پلتفرم پخش اینترنتی به نام HBO Max را ارائه می دهد، زمان آن فرا رسیده که هری پاتر به جمع تلویزیون های معتبر بپیوندد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، صحبت هایی درباره پروژه های تلویزیونی لایو اکشن هری پاتر در کمپانی های برادران وارنر و HBO Max وجود دارد. به این ترتیب می توان گفت که سریال تلویزیونی لایو اکشن هری پاتر توسط HBO Max ساخته خواهد شد.

سریال تلویزیونی لایو اکشن هری پاتر

مقاله THR اشاره داشت که این صحبت ها در مراحل اولیه هستند، زیرا در حال حاضر هیچ نویسنده یا استعدادی به پروژه خاصی وابسته نیستند. در حال حاضر، به نظر می رسد که مدیران HBO Max و برادران وارنر به طور فعال در حال کار بر روی راهی برای آوردن فرنچایز هری پاتر به تلویزیون هستند. همچنین آنها در حال گوش دادن به موضوعات نویسندگان مختلف در مورد چگونگی تحقق آن هستند. در حال حاضر، پاسخ یا جهت مشخصی وجود ندارد.

مدیران HBO Max و برادران وارنر به THR گفتند که هیچ سری خاصی در مراحل توسعه وجود ندارد. گفتگوها درباره اینکه چه داستانی می تواند با یک مجموعه تلویزیونی روایت شود، ادامه دارد.

سریال هری پاتر

سریال هری پاتر

بنابراین گرچه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است، اما برای طرفداران این اطمینان وجود دارد که اقدامات لازم برای توسعه یک مجموعه تلویزیونی هری پاتر برداشته شده است. گذشته از دوران هری در هاگوارتز و داستان نیوت اسکامندر، جهان پیرامون این عنوان محبوب کاملاً باز و پر از گزینه هایی برای توسعه در تلویزیون است.

اکثر طرفداران هری پاتر التماس می کردند که داستان غارتگران را در قالب یک لایو اکشن ببینند، که توجه را به یک گروه محبوب دانش آموزان در هاگوارتز دو دهه قبل از هری، رون و هرموین تغییر می دهد. جیمز پاتر، سیریوس بلک، رموس لوپین و پیتر پتی گرو نقشه Marauders را ایجاد کردند و به دلیل بازیهای هیجان انگیز هنگام مدرسه جادوگری مشهور شدند.

در حال حاضر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم HBO Max و برادران وارنر چه داستانی را برای کاوش در هر مجموعه تلویزیونی هری پاتر انتخاب می کنند. دقیقا مانند جنگ ستارگان و مارول، احتمالاً چندین پروژه تلویزیونی هری پاتر قبل از این صحبت ها و انجام همه کارها وجود خواهد داشت.

آیا از دیدن هری پاتر در تلویزیون هیجان زده اید؟ کدام قسمت از تاریخچه جادوگری را می خواهید مشاهده کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
cmu2020

دوباره همین هفت سال اصلی هری پاتر

سینمایی هاش خیلی زیاد از کتاب ها رو زده بودن و تقریبا شدیدا از متن فاصله داشتن

یه سریال از هفت کتابش منتها با جزییات کامل 😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)