حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰ رسما مشخص شد: ۱۴ اسفند ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ردمی

شایعات زیادی درباره Redmi Note 10 شنیده ایم و حالا وقت آن است که ببینیم این دستگاه چه زمانی معرفی می شود. امروز تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰ رسما مشخص شده و باید ۱۴ اسفند ۹۹ را برای آن علامت بزنید.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰

اوایل این ماه، شیائومی اعلام کرد که گوشی های جدید Redmi Note 10 خود را اسفند ۹۹ در هند معرفی می کند. این شرکت اکنون تأیید کرده است که رویداد معرفی در تاریخ  ۱۴ اسفند ۹۹ انجام خواهد شد.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰

اگر شایعات را باور کنیم، شیائومی قصد دارد هر دو مدل 4G و 5G از Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را ارایه کند. انتظار می رود مدل 5G ردمی Note 10 Pro از پردازنده Snapdragon 732G ، باتری 5050 میلی آمپر ساعت و نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. همچنین شایعه شده است که این گوشی شامل یک دوربین چهارگانه روی قاب پشتی است که دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ S5KGW2 است.

در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G شیائومی در هند Mi 10i است که قیمت آن از 302 دلار آغاز می شود. ما انتظار داریم Redmi Note 10 5G و Redmi Note 10 Pro 5G هر دو با قیمت زیر ۲۷۵ دلار عرضه شوند.

ردمی Note 10 4G که جانشین یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت اندرویدی سال 2020 است، می تواند با صفحه نمایش 6.5 اینچی + FHD ، دوربین های عقب سه گانه و باتری 6000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 22.5 وات ارائه شود. هر چهار گوشی با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارایه می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر ۱۴ اسفند هستید؟ تاریخ معرفی به میلادی یک نکته جالب دارد که اگر به صورت عددی آن را پشت سر هم بنویسید می شود: ۴۳۲۱ یا ۴.۳.۲۱

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

با گوشی من تازه برابر میشه
Poco x3 nfc

m.b

“انتظار می رود مدل 5G ردمی Note 10 Pro از پردازنده Snapdragon 732G ، باتری 5050 میلی آمپر ساعت و نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرد.”
دیروز آمولد بود… امروز lcd شد… 🙂

Mahdi

اصلا هم ارزش خرید ندارن چه امولد و چه ال سی دی ، چون پردازنده مزخرفی دارن

Mahdi

کولام یه پدارنده جدیدی بزن این ۷۲۰ و
۷۳۰ و۷۳۲ تا شورشو در نیاوردن

Milad7

زیادم بد نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)