حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با Apple Pay می توانید بیت کوین های خود را خرج کنید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

ارزهای دیجیتال به نقطه حساسی در طول عمر ۱۱ ساله خود رسیده اند. به نظر می رسد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کم کم وارد زندگی میلیون ها نفر می شوند. شما اکنون می توانید با بیت کوین، خودرو تسلا بخرید و البته از هفته آینده می توانید با Apple Pay بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خرج و هزینه کنید و پرداخت ها را انجام دهید.

خرج کردن بیت کوین با Apple Pay

ارزش بازار رمزارزها در طول هفته های اخیر با رشدی چشمگیر رکوردها را یکی پس از دیگری می شکند و به بالاترین میزان خود رسیده است. دیروز در خبرها خواندیم که از این پس مسترکارت به صورت مستقیم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

به نقل از gizmodo، شرکت BitPay که خودش را به عنوان بزرگترین فراهم آورنده ی سرویس های پرداختی به وسیله ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال معرفی می کند، امروز اعلام کرد که از کارت های از پیش شارژ شده ی Master Card این شرکت می توان برای خرید در فروشگاه ها، برنامه ها و سرویس های آنلاین شرکت Apple، استفاده کرد. این شرکت اعلام کرده است که پشتیبانی از سرویس های Google Pay و Samsung Pay نیز برای انتهای سه ماهه ی اول سال ۲۰۲۱، در دستور کار قرار گرفته است.

دارندگان آمریکایی این کارت ها می توانند نسخه ی Mastercard از پیش شارژ شده ی این شرکت را به صورت فیزیکی و یا مجازی به کیف پول Apple اضافه کنند و سریعا شروع به استفاده از آن بکنند.

اپل بیت کوین می خرد؟

خرج کردن بیت کوین با Apple Pay

مدیر عامل BitPay ، استفان جفت در بیانیه ای به رسانه ها گفت:

“ما هزاران کاربر داریم که از برنامه کیف پول BitPay و البته از کارت BitPay استفاده می کنند.” “افزودن Apple Pay و به زودی Google و Samsung Pay استفاده از کارت BitPay در مکان های دیگر را آسان و پرداخت ها راحت می کند.”

با این کارت ها، مشتریان می توانند به صورت آنی ارز های دیجیتال را به پول فیات تبدیل کنند و بعد از واریز شدن آن ها به این کارت ها، آن پول را در هر جایی از دنیا که Mastercard  پذیرفته می شود، خرج کنند. مشتریان می توانند از این کارت ها برای خرید های آنلاین و برداشت پول نقد از خودپرداز نیز استفاده کنند.

به منظور اضافه کردن این کارت ها به کیف پول Apple، دارندگان این کارت ها باید آخرین نسخه ی برنامه ی BitPay را که از امروز در App Store ارائه شده است، داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قابلیت جذابی هستش

Milad7

کاربردیه ولی نه برای ما!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی