حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A12 هفته آینده در هند عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

چند روز پیش بود که سامسونگ، از گلکسی M02 در هند پرده برداشت. اخبار و گزارشات منابع مختلف، از معرفی سامسونگ گلکسی F62 ، اواسط فوریه در این کشور می‌گفتند؛ اما حالا خبری جدید از gsmarena نشان دهنده آن است که سامسونگ گلکسی A12 هفته آینده در هند عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12

مشخصات گلکسی A12

24 نوامبر بود که این گوشی با برچسب قیمتی 160 دلاری معرفی شد. به سراغ خود گوشی می‌رویم، جایی که در نگاه اول یک پنلِ 6.5 اینچی IPS در سامسونگ گلکسی A12 به چشم می‌خورد. رزولوشن آن 1600 در 720 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 264 ppi را به شما ارائه می‌دهد. غیر از این، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن نیز به صورت قطره در بالای نمایشگر قرار گرفته است. درون آن، تراشه مدیاتک Helio P35 تعبیه شده و پردازنده گرافیکی آن PowerVR GE8320 است.

پشت دستگاه، ماژول چهارگانۀ دوربین دیده می‌شود که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تشکیل شده است. سامسونگ گلکسی A12 از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. این باتری از طریق درگاه USB Type-C با حداکثر توان 15 وات نیز شارژ می شود. همچنین اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور، کلیدهای کاهش و افزایش صدا به همراه خشاب سیم کارت، در فریم پلاستیکی آن قرار دارند.

جزئیات تکمیلی این خبر

مشخصاتی که در بالا گفته شد، مختص نسخه و رام هند نیست. به همین دلیل، باید ببینیم که آیا سامسونگ قصد بهره گیری از این مشخصات در هند را دارد یا خیر. علاوه بر این، هیچ گونه اطلاعی در خصوص زمان عرضه سامسونگ گلکسی A12 و گلکسی F62 نداریم. اگرچه، بسیاری از افشاگران خبر از ارائه این دو گوشی را اواسط ماه جاری در هند داده‌اند، اما باز هم باید منتظر اعلامیه های رسمی سامسونگ یا منابع معتبر باشیم.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوب نیست ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.