حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو سریال The Legend of Zelda را پس از درز اخبار آن متوقف کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال، نینتندو

علیرغم برنامه نینتندو برای ساخت یک سریال از بازی انحصاری محبوب خود The Legend of Zelda ، پس از آنکه نتفلیکس اخباری را راجع به آن به بیرون درز داد، کمپانی بازی سازی ژاپنی برنامه خود برای این سریال را لغو کرده است.

کمپانی نینتندو، غول ژاپنی دنیای بازی، پس از اینکه اخباری راجع به وجود این سریال منتشر شد، آن را متوقف کرد. زلدا همواره بعنوان یک بازی پرطرفدار و محبوب، سورپرایزهای بخصوصی برای هواداران خود داشته است. دنیای زلدا آنقدر پتانسیل دارد که بتوان یک سریال سطح بالا از آن بیرون کشید.

نینتندو سریال The Legend of Zelda را پس از درز اخبار آن متوقف کرد

برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ بود که نینتندو وارد مجموعه افسانه زلدا شد. یک بازی RPG فانتزی که خیلی زود تبدیل به بازی مورد علاقه گیمرهای بی شماری در سراسر دنیا شد. پس از گذشت یک سال، نینتندو دنباله The Legend of Zelda را با عنوان The Adventure of Link ارائه داد. این دنباله هم مانند نسخه اول بسیار موفق از آب درآمد. از آن موقع به بعد، نینتندو با ساخت دنباله‌های بعدی این بازی و بهبود گرافیک، گیم پلی و داستان بازی برروی کنسول‌های قدرتمندتر خود، این بازی را تبدیل به یکی از محبوب‌‌ترین بازی‌ها نه تنها درمیان مجموعه بازی‌های نینتندو بلکه درمیان تمامی بازی‌های دنیا کرده است.

The Legend of Zelda

The Legend of Zelda

اظهارات آدام کانور کمدین آمریکایی

هرچند شنیدن خبر آغاز همکاری میان نینتندو و نتفلیکس می‌توانست برای همه هواداران بازی‌های نینتندو خوشحال کننده باشد، اما خیلی زود این خوشحالی از بین رفت. این اتفاق زمانی افتاد که آدام کانور (Adam Conover)، کمدین آمریکایی، در پادکست The Serf Times اعلام کرد که برنامه نینتندو برای ساخت یک سریال از بازی The Legend of Zelda همراه با اقتباس از دیگر بازی خود Star Fox با همکاری نتفلیکس لغو شده است. علت تغییر نظر نینتندو درز کردن اخبار ساخت این سریال‌ها توسط عوامل نتفلیکس و جاخوردن نینتندو اعلام شد.

ناگهان اخباری منتشر شد که نتفلیکس دیگر برروی سریال The Legend of Zelda کار نخواهد کرد. من گفتم چه اتفاقی افتاد؟ و بعد از رئیس خود شنیدم که Star Fox را هم دیگر ادامه نخواهیم داد. باز گفتم چه اتفاقی افتاد؟ او می‌گفت که کسی در نتفلیکس اخبار پروژه The Legend of Zelda را درز داده است. قرار نبوده که درباره آن صحبتی کنند. نینتندو جا خورده است. درنتیجه آن‌ها قید اقتباس از بازی‌های خود را به کلی زدند.

The Legend of Zelda

The Legend of Zelda

همچنان باید امید داشت

درحال حاضر نینتندو و نتفلیکس هیچ کدام مسئله درز اخبارو لغو پروژه بخاطر آن را تأیید نکرده اند. هرچند باتوجه به تلاش سختی که نینتندو برای جاافتادن افسانه زلدا بعنوان یک برند اورجینال در دنیای بازی کرده است، می‌توان این حق را به آن‌ها داد که از منتشر شدن چنین اخباری بدون اطلاع شان جا بخورند.

به هر حال هواداران امیدوارند پس از خوابیدن این جنجال‌ها بتوانند شاهد همکاری میان غول‌های صنعت بازی و سریال، نینتندو و نتفلیکس باشند و زلدا را علاوه بر دنیای بازی در صفحه تلویزیون هم تماشا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بهتر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی