حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی اس ۲۱ اولترا مدل Exynos 2100 با Snapdragon 888

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | بنچمارک، تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

امروز برای شما نوشتیم که بازده تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ نسبت به اگزینوس ۹۹۰ پیشرفت خوبی داشته است. امشب اما در یک ویدیو می خواهیم مقایسه گلکسی اس ۲۱ اولترا مدل Exynos 2100 با Snapdragon 888 را داشته باشیم. ویدیویی که بنچمارک های مختلفی را روی دو دستگاه بررسی می کند، تست استرس می گیرد و دما را ثبت می کند.

مقایسه گلکسی اس ۲۱ اولترا اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸

برای اینکه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ را بهتر بشناسید توصیه می کنم که به مطالب هر کدام مراجعه کنید. اینجا قرار است که هر دو تراشه روی یک دستگاه مقایسه شوند و ببینیم سامسونگ در پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ خود آن را چطور بهینه کرده است.

 

همانطور که می بینید، تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ امسال واقعا عملکرد خوبی دارد. این تراشه در بنچمارک های مختلف پا به پای اسنپدراگون ۸۸۸ پیش می رود. جایی که تفاوت بیشتر است در تست گرافیکی 3D Mark است. هر چند در این تست شاهد امتیاز اولیه بهتر در مدل اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم اما وقتی پای پایداری عملکرد پیش می آید، این تراشه در تمام تست ها پس از تست اول، عملکرد پایین تری ارایه می کند. در مقابل نمونه اگزینوس با کنترل دمای بهتر، پایداری عملکرد بسیار بالای ۹۷ درصد را ارایه کرد.

همچنین می توانید نتیجه دیگر تست های مهم در این ویدیو را در اسکرین شات های زیر ببینید:

نظر شما درباره عملکرد اگزینوس ۲۱۰۰ چیست؟ به نظر می رسد تفاوت عملکرد این دو مدل امسال بسیار کمتر است. البته که به نظر ما باید همین اختلاف مدل کم هم وجود نداشته باشد!

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عالیه خب

Mohammadr

میانگین فریم اگزینوس 19.80
میانگین فریم اسنپ 30.80
..

Finch

هن؟؟؟؟
چند هسته ای من نزیدک 2922 هست
تک هم 700 و خورده ای
این دوتا چرا انقد پایینن؟؟

Mahdi.L

چون احتمالا وقتی بنچمارک گرفته که گوشی ها قبلش در حال استفاده سنگین بودن و داغ شده بودند.

ramin123

خوبه که دیگه اون اختلاف فاحش بینشون نیست، فقط این که گرافیک اگزینوس مقداری ضعیف تره که با توجه به g78 p14 قابل پیش بینی بود.

Aliti

سلام.دوستان بنظرتون گوشی حدودای 10تومن چی پیشنهاد میدید؟
مثلا شیائومی می نوت10 لایت خوبه درحال حاضر؟یا مدل جدیدتر تو راه نیست ک
یک مدت صبر کنم؟یا سامسونگ از سالهای قبل پرچمدار لایت داره ک ب پولم بخوره در صورتی ک از شیائومی بهتر باشه؟بعد چ فروشگاه آنلاینی بهتره واسه سفارش؟ممنون میشم راهنمایی کنید،مرسی

Mahdi

بنظرم صبر کن ، امسال گپشی های خوبی با پردازنده های اسنپدراگون میاد نمونش همین موتورولا اج اس ، شیائومی هم احتمالا با این چیپست فوق‌العاده و قیمت کمتر یه گوشی معرفی میکنه ولی می نوت۱۰ لایت چیپستش قدیمیه

Mahdi

گوشی

pooria

پوکو x3
7 تومن

TheFreeCritic

(*امسال اگزینوس 2100 گل گاشته*)

The Destroyer

گل نکاشته
اسنپ ۸۸۸ گند زده

TheFreeCritic

نسبت به پارسال گل کاشته
درصد افت عملکردش از بالای 60 درصد به 40 رسیده و توی ویدیو هایی که من دیدم واقعا نسبت به پارسال بهبود یافته که این بسیار خوبه

Taha

میبینم که به حرف من ایمان آوردید 😎

m.b

به نظر منم هر دوش هست…
هم اسنپ اون سابق نبود و هم اگزینوس…
اسنپ نسبت به شایعات خودش ضعیف عمل کرد و اگزینوس نسبت به خودش خیلی خوب عمل کرد… برای همین اختلافشون امسال کمه…

MohammadFarhaadi

سامسونگ همیشه حتی تو نسخه های اگزینوس که بعدا گندشون در اومد عملکرد بهتری نسبت به نسخه اسنپ همون سال داشتن!!!در صورتیکه اسنپ رو گوشیای دیگه عملکرد بهتر و پایدارتری داشته همیشه!دیگه این کلک که بیاد نسخه اسنپ رو محدود کنه واقعا خز شده.یادمه یه بار هم سامی مجبور شد اعتراف کنه که مجبوره بخاطر اینکه کاربرای اگزینوس متضرر نشن و اختلافی نداشته باشن نسخه اسنپ رو محدود کنه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)