حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی آیفون SE 3 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات، کانسپت

آیفون SE 2 که نسخه پیشرفته SE قدیم به شمار می‌رفت، با تراشه پرچمدار اما ظاهری قدیمی در سال 2020 معرفی شد. هم اکنون اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه نسل سوم این سری یعنی آیفون SE 3 ، ظاهری بروز را ارائه می‌دهد. شایعاتی نیز منتشر شده‌اند که مدعی معرفی این گوشی در چندماه آینده هستند. برای مشاهده رندرها و طراحی احتمالی این گوشی، با ما همراه باشید.

طرح مفهومی منتشر شده از آیفون SE 3

طرح مفهومی آیفون SE 3

طرح مفهومی آیفون SE 3

اطلاعات منتشر شده از روی رندرها

منابع مختلف، به ارزان بودن این گوشی اشاره دارند؛ با این حال هیچ چیز مشخص نیست. جدا از این موضوع، در صورتی که کمپانی اپل قصد معرفی SE 3 با ظاهری بروز را داشته باشد، رندرهایی منتشر شده‌اند که طراحی اولیه آن را به نمایش می‌گذارند. نسل اول این خانواده، با وجود کوچک بودن نمایشگر، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. متاسفانه آماری از میزان فروش SE 2020 تا اکنون را نداریم، اما بسیاری از منابع ادعا می‌کنند از آنچه اپل انتظار داشت، فراتر رفته است. بنابراین، انتظار می‌رود با توجه به این محبوبیت، اپل قصد تولید و معرفی آیفون SE 3 در آینده‌ای نه چندان دور را دارد.

رندر منتشر شده از آیفون SE 3

رندر منتشر شده از آیفون SE 3

درحال حاضر، غیر از این رندرها، هیچ گونه طرحی مبنی بر طراحی احتمالی SE 3 در دسترس نیست. تنها اطلاعاتی که تاکنون می‌دانیم، معرفی این گوشی با آخرین نسخه Airpods Pro است (که به صورت رسمی تایید نشده است).

طرح مفهومی منتشر شده از SE 3

طرح مفهومی منتشر شده از SE 3

از رندرهای منتشر شده از این گوشی، می‌توان به یک دوربین در پشت اشاره کرد. شاید بتوان از این موضوع ایراد گرفت، زیرا اکثر گوشی‌های بروز از دو یا چند دوربین استفاده می‌کنند. اما نکته مثبت ماجرا، طراحی پنل جلویی آیفون SE 3 است. طرح‌ها، دوربین سلفی کوچک را نشان می‌دهند که طراحی بروزی داشته و به صورت سوراخ (پانچ هول) داخل نمایشگر قرار دارد. همچنین ویژگی Touch ID که با دکمۀ پاور ادغام شده است، از دیگر مشخصات لو رفته به شمار می‌رود.

طرح مفهومی آیفون SE 3

طرح مفهومی آیفون SE 3

علاوه بر این، منتشر کنندۀ رندرها به صفحه نمایش 5.4 اینچی از نوع OLED اشاره دارد؛ که بزرگ‌تر از دو برادر کوچک‌تر خود به شمار می‌رود. (آیفون SE 2020 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است و SE از نمایشگر 4 اینچی بهره می‌برد.) با توجه به قیمت ارزان گوشی (مطابق ادعاها و شایعات)، انتظار می‌رود آیفون SE 3 از تراشه قوی‌تر از نسل قبلی استفاده نکند؛ زیرا منجر به افزایش قیمت آن می‌شود. به هر حال، همه و همه این اطلاعات شایعه بوده و امیدواریم طی چند روز آینده، اخبار بیشتری به دست ما برسد.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کسی بلده چه جوری باید اپل ایدی درست کرد بلدم ولی این شماره مجازی از کجا بیارم

ممد بمولا

غیرممکنه :-/

Mahdi

ممنون از پاسخ زیبات

ممد بمولا

خواهش میکنم عزیز

Mahdi

اگه این طراحی باشه که پرفروشترین آیفون تاریخ خواهد شد

Str

فیک

Milad7

اپل آجر پاره هم بفروشه باز هم خریدار داره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.