حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد 86 درصدی ارز ریپل بعد از پاسخ به اتهامات بورس و اوراق آمریکا

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

پس از کش و قوس های فراوان پیرامون ارز محبوب ریپل، در نهایت این شرکت به اتهامات مطرح شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، پاسخ داد. این اقدام موجب رشد قیمت 86 درصدی این ارز دیجیتال شد.

بازار ارزهای دیجیتال :

به هیچ وجه روز های خسته کننده ای در بازار ارزهای دیجیتال، تجربه نمی کنیم. تمامی ارزهای موجود در هیاهویی سرگرم کننده قرار دارند. پس از اینکه ایلان ماسک باعث رشد 20 درصدی ارزش بیت کوین شد و دیروز هم با رشد 600 درصدی ارز دوج کوین مواجه شدیم. به نظر می رسد نوبتی هم باشد، نوبت ریپل است.

 

رشد ریپل :

قیمت ارز XRP تنها در چند ساعت اخیر، با رشد 86 درصدی مواجه شد. در کمتر از 24 ساعت گذشته، این ارز در قیمت 0.28 دلار معامله می شد. این در حالی است که این رمز ارز توانست با رشد بیش از 80 درصدی، سقف قیمتی 0.5 دلاری را به ثبت برساند. در حال حاضر و پس از اصلاح قیمتی این رمز ارز در قیمت 0.4 دلار معامله می شود.

رشد ریپل

رشد ریپل

دلیل رشد ریپل :

این رشد قیمتی بعد از پاسخ شرکت ریپل به اتهامات وارده، اتفاق افتاد. این اتهامات در خصوص فروش دارایی های ثبت نشده از جمله توکن XRP توسط این شرکت بوده است. از زمانی که این اتهامات به این شرکت خطاب شد، قیمت این ارز دیجیتال با افت بیش از 300 درصدی مواجه شده بود. اما به نظر می رسد باید شاهد اوج گیری دوباره قیمت این کوین محبوب باشیم.

این نوسانات قیمتی موجب از دست رفتن بیش از 84 میلیون دلار از دارایی های کاربرانی شده است که روی این ارز دیجیتال معاملات باز داشتند.

پاسخ ریپل به اتهاماتی که به این شرکت وارد شده بود:

در سال 2015 و همچنین در سال 2020، اداره ی دادرسی آمریکا (DOJ) تایید کرد که ارز XRP به طور قانونی در بازارها به عنوان یک ارز دیجیتالی معامله و استفاده می شود. این تاییدیه با ذات دارایی ذخیره ای بودن، واسطه ی ارزها بودن و یک واحد کاربری بودن ارز XRP، در شرایط اقتصادی واقعی هم خوانی دارد و این ارز را یک سهام که فقط به نفع شرکت ریپل کار می کند، در نظر نمی گیرد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی