حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی ام ۲۱ سامسونگ با One UI 3.0 ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

اگرچه هنوز عالی نیست اما سامسونگ واقعا بازی آپدیت خود را بهبود بخشیده است. امروز آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی ام ۲۱ سامسونگ با One UI 3.0 ارایه شده است. سامسونگ گلکسی ام ۲۱ با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری، حدود ۱۰ ماه پیش رسما معرفی شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی ام ۲۱

پس از گوشی های پرچمدار این شرکت، حتی مدل های مقرون به صرفه مانند Galaxy M21 نیز به سرعت به اندروید ۱۱ آپدیت می شوند. به روزرسانی این گوشی در هند در حال ارائه است، حتی اگر در ابتدا برای انتشار تا ۲ ماه دیگر برنامه ریزی شده باشد.

سیستم عامل جدید با بیلد M215FXXU2BUAC همه خوبی های One UI 3.0 را به ارمغان می آورد و وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را شامل می شود. به خاطر داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا به روزرسانی به گوشی شما برسد. و وقتی آن را دریافت کردید، یک دانلود ۱.۷ گیگابایتی در انتظار شماست.

به روزرسانی One UI 3.0 برای Galaxy M31 از یک هفته پیش در هند آغاز شد، Galaxy F41 مربوطه امروز زودتر به روز شد.

سامسونگ Galaxy M21 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED به نام Infinity-U بارزلوشن FHD+ بهره می‌برد. حداکثر شفافیت آن ۴۲۰ نیت است و توسط گوریلا گلس ۳ نیز محافظت می‌شود. در اینجا پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atmos نیز وجود دارد که برای یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده به نظر می‌آید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.0، چیپست اگزینوس ۹۶۱۱، رم 4 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه‌ی UFS 2.1 اشاره کرد. در اینجا یک اسلات برای مموری کارت نیز دیده می‌شود.

سامسونگ برای گلکسی M21 یک قاب پلاستیکی در پشت گوشی در نظر گرفته، 8.9 میلی‌متر ضخامت دارد و 188 گرم نیز وزن دیوایس است. همچنین گوشی از یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که توسط درگاه USB C و شارژر داخل جعبه‌ی آن، با سرعت 15 وات شارژ می‌شود.

شما گلکسی M21 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

واقعا سامسونگ چطوری گوشیاشو میزنه که ضخامت این 8.9 میلی متره و جرمش 190 گرم؟
حتی کیسه فریزر هم باشه ضخامتش بیشتر میشه با این

ممد بمولا

*با این باتری

Milad7

مرسی سامسونگ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)