حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M21 2021 سامسونگ با تراشه Exynos 9611 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سری Galaxy M سامسونگ، به اندازه گوشی‌های سری Galaxy A تنوع دارد. به همین دلیل است که شاهد حضور گوشی‌هایی با مشخصات و قیمت‌های متفاوت در این سری هستیم. حال، جدیدترین گوشی سری Galaxy M با نام گلکسی M21 2021 سامسونگ رونمایی شده است. این دستگاه، مجهز به تراشه ١٠ نانومتری Exynos 9611 و دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی می‌باشد.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی M21 2021 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ از سری M، پیش‌تر در برخی از شایعات لو رفته بود. مشخصات فنی و تصاویر این دستگاه که گلکسی M21 2021 نام دارد، توسط افشاگران فاش شده بود. همچنین ما نگاهی زود هنگام به این گوشی در ترنجی داشتیم.

 

مشخصات گلکسی M21 2021 سامسونگ در کنار رندر رسمی آن منتشر شد

 

اما سرانجام، این گوشی به صورت رسمی رونمایی شده است و دیگر خبری از شایعه و گمانه زنی نیست. بر اساس گزارش یک توئیتر با نام Ankit، گوشی گلکسی M21 2021 سامسونگ امروز به صورت رسمی رونمایی شده است. در حال حاضر این گوشی فعلاً در کشور هند رونمایی شده است. به همین صورت، فعلاً خبری از عرضه جهانی این دستگاه نیست. اما مشخصات فنی Galaxy M21 2021 به چه صورت است؟

خب، در ابتدا باید گفت که گوشی جدید سامسونگ، مجهز به نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح +Full HD است. رفرش ریت این نمایشگر نیز ۶٠ هرتز است. همچنین تراشه ١٠ نانومتری Exynos 9611 در این گوشی به کار گرفته شده است. این تراشه، پیش‌تر در گوشی Galaxy A51 نیز استفاده شده بود.

طراحی گلکسی M21 2021

طراحی گلکسی M21 2021

در ادامه، سیستم دوربین این دستگاه نسبت به نسل قبل پیشرفته‌تر شده است. به طوری که دوربین اصلی این دستگاه، متشکل از سنسورهای ۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز در ناچ قطره‌ای آن تعبیه شده است. وضوح این دوربین سلفی، ٢٠ مگاپیکسل است. باتری Galaxy M21 2021، ظرفیت حجیم ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. اما در مقابل، شارژر این گوشی توان ١۵ واتی دارد که برای شارژ کردن چنین باتری غول پیکری، کند است. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 در این دستگاه ارائه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی حداقل تا اندروید ١٣ آپدیت دریافت کند. ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گلکسی M21 2021 سامسونگ

گلکسی M21 2021 سامسونگ، دارای حسگر تشخیص اثرانگشت در قاب پشتی است. همچنین این گوشی مجهز به درگاه کارت حافظه جانبی و جک ٣.۵ میلی متری هدفون می‌باشد. وزن و ضخامت M21 2021، به ترتیب برابر با ١٨٨ گرم و ٨.٩ میلی متر است. گوشی جدید Galaxy M21 2021، در دو رنگ آبی و مشکی به دست مشتریان می‌رسد. قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی نسخه ٢٠٢١ گلکسی M21، برابر با ١٢,۴٩٩ روپیه هند (معادل ١۶٨ دلار آمریکا) می‌باشد. متأسفانه سامسونگ قیمت نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی این گوشی را همچنان اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و قیمت این گوشی چیست؟ آیا این دستگاه در مقابل رقبایی مانند ردمی نوت ١٠ ارزش خرید دارد؟ کدام ویژگی Galaxy M21 2021 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

هر هفته یک گوشی معرفی میکنه سامسونگ
گوشیایی که نهایتش ۱درصد باهم تفاوت دارن !
و مردم هم میرن میخرن🤣

ali karimi

واقعا درسته گفتی

واستا تند نرو.
این بازار یابی هست که تو همه کمپانیا قابل مشاهدست. حالا تو سامسونگ رو داری مسخره میکنی. شیا خودش Redmi Note 8 نسخه 2021 رو عرضه کرده که نسبت به نسل قبلش علاوه بر اینکه پیشرفت نداشته بلکه پسرفت هم داشته. درضمن با این قیمت تقریبً میشه گفت که ردمی نوت ۱۰ رقیب اصلیشه ولی مشخصاتش خیلی بهتر از اونه.

درضمن در مورد تفاوتشون فقط به سامسونگ اشاره نکن نمونش:
ردمی نوت ۱۰ پرو و پوکو F3 و Mi10T
سه تاگوشی که هم قیمتن و تفاوت هم دارن فقط این همه تنوع زیاده تا مشتری بتونه بسنجه تو بازه ۱۰ میلیون تومن کدوم گوشی مدنظرشه که از مثلا نظر دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو اولویت اوله ولی تو بقیه بخشا مث سخت افزار دو رقیب دیگه بالاترن.

ali karimi

سلام، وال ادم نمیدونه از دست این سامسونگ کجا فرار کنه😊 اخه چه خبره این همه گوشی، بیشتر این گوشیهام تقریبأ مثل هم هستن بعدشم این 9611 را کی میخواد بی خیال بشه، هواوی مثلا کایرین 710 خیلی استفاده کرده اونم بخاطر تحریمهاییه کهذاز آمریکا بوده خب تو که تحریم نیستی، 9611 اگزینوس فکر کنم کورتکس های a53وa73 داره چیپ 2سال قبله فکر کنم،گوشی بروزه چیپش قدیمی

ali.reza.9821

افرادی که این رو مسخره میکنند یک نگاه به گوشی مسخره ی 2021 ردمی نوت 8 بندازن ! اتفاقا با این قیمت و مشخصات این سامسونگ صد برابر بهتر از همرده شیائومیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️