حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید آیفون و آیپد را در هند و ویتنام افزایش می دهد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل در حال افزایش تولید آیفون، آیپد، مک و سایر محصولات الکترونیکی خود در خارج از چین است. این شرکت تلاش می کند زنجیره تأمین خود را در سایر کشورها گسترش دهد.

گسترش تولید آیفون و آیپد در کشورهایی به غیر از چین

به گزارش خبرگزاری NikkeiAsia ، علی رغم اینکه انتظار می رود تنش های آمریکا و چین پس از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید، جو بایدن، کاهش یابد، اپل در نظر دارد تولید محصولات خود را در کشورهایی به غیر از چین نیز افزایش دهد. این خبرگزاری به نقل از چند منبع معتبر اظهار داشت که تولید آیپد در ویتنام از اواسط سال جاری آغاز می شود. این اولین بار است که اپل می خواهد دستگاه های خود را در خارج از چین تولید کند. غول بزرگ کوپرتینو، قصد دارد تولید خود را در هند که در حال حاضر دومین مرکز بزرگ تولید است، افزایش دهد.

اپل

طبق گفته این منابع، اپل در حال حاضر قصد دارد جدیدترین سری آیفون های خود را که مجهز به فناوری 5G هستند، طی همین فصل در هند تولید کند. علاوه بر این، این شرکت در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید اسپیکرها، هدفون ها و رایانه های خود در منطقه جنوب شرقی آسیا است و این بخشی از استراتژی گسترش این شرکت است. به همین ترتیب، اپل از تامین کنندگان خود می خواهد تا ظرفیت تولید جدیدترین اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی اپل را گسترش دهند.

به گفته یک مدیر زنجیره تأمین، اپل و بسیاری دیگر از شرکت های حوزه تکنولوژی همگی خواهان ظرفیت های تولید خارج از چین هستند، و حتی با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا این روند کند نشده است. و این تنها به محصولات جانبی مربوط نمی شود. به عنوان مثال، اپل در حال ایجاد ظرفیت در مناطق جدید- عمدتاً کشورهای جنوب شرقی آسیا- برای محصولات اصلی متعددی مانند آیفون، آیپد، مک بوک، ایرپاد و غیره است. دو سال پیش تصور این موضوع خیلی سخت بود اما حالا این تغییر غیر ممکن به نظر نمی رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی