حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ تم های رنگی تر را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، شایعات

به نظر می رسد اولین پیش نمایش توسعه دهنده اندروید ۱۲ خیلی نزدیک است. اخیرا شاهد شایعات زیادی درباره این سیستم عامل جدید گوگل بوده ایم و وب سایت 9to5Google ارایه کننده بسیاری از آنها هستند. اطلاعات تازه منتشر شده توسط این نشریه حاکی از آن است که اندروید ۱۲ می تواند سیستم تم گرافیکی گسترده و عمیق تری را به گوشی شما بیاورد. به عبارت ساده تر Android 12 تم های رنگی تر را ارایه می کند.

اندروید ۱۲ و تم های رنگی تر

در حال حاضر، تغییر میان تم روشن و تاریک (دارک مود) تنها تغییر عمده بصری است که می توانید برای تغییر شکل UI و برنامه ها در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید. گوشی های Pixel یک قدم جلوتر می روند و تنظیماتی را برای سفارشی سازی رنگ های سایه ارائه می دهند، اما حتی این موارد فقط به بخش هایی مانند منطقه تنظیمات سریع محدود می شوند.

گفته می شود که گوگل با اندروید ۱۲ روی یک سیستم تم گرافیکی عمیق تمرکز کرده است. این به شما امکان می دهد یک رنگ اصلی و یک رنگ سایه را انتخاب کنید که علاوه بر تغییر رنگ UI به طور گسترده، برنامه های شخص ثالثی را که از این قابلیت پشتیبانی می کنند، نیز تغییر دهد.

تم رنگی اندروید ۱۲

تم رنگی اندروید ۱۲

رنگ اصلی باید در پس زمینه تنظیمات سریع و بخش اعلان ها منعکس شود. 9to5Google یک نمونه ساختگی از آنچه ممکن است به نظر برسد ایجاد کرده است و در تصویر بالا آن را می بینید.

بهترین قسمت این است که حتی نرم افزارهای های موجود در تلفن شما می توانند رنگ اصلی و برجسته ای را که انتخاب کرده اید، بدست آورند. این در صورتی است که توسعه دهندگان سیستم تم جدید Android 12 را در برنامه های خود ادغام می کنند. در مقایسه ، برنامه های موجود در Android 11 فقط از طریق تنظیمات تلفن شما می توانند از تاریک به روشن تغییر کنند.

علاوه بر این، Android 12 همچنین باید بتواند متناسب با تصویر زمینه شما را تغییر دهد. بنابراین هنگامی که تصویر زمینه خود را تغییر می دهید، سیستم می تواند به طور خودکار رنگ تم های متناسب را برای تغییر رنگ رابط کاربر و برنامه ها انتخاب کند.

همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما اندروید ۱۲ هنوز اینجا نیست و همه ویژگی های اولیه به نسخه نهایی راه پیدا نمی کنند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا گوگل در مورد این سیستم تم سازی جدید جدی است؟ و حتی اینکه توسعه دهندگان برنامه از آن چه استقبالی می کنند؟

نظر شما چیست؟ اگر این سیستم تم سازی را داشتید، چه رنگی را برای گوشی خود انتخاب می کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

این ویژگی رو از اندروید 9 و بالاتر میشه تو برخی کاستوم رام ها پیدا کرد 😐😐😐😐😐

Milad7

عالیه منتظرش میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)