حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ال جی وینگ با گلکسی نوت ۲۰ در تصاویر لو رفته را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

بال آینده LG یا همان LG Wing به دلایل کاملا واضح توجه زیادی را به خود جلب کرده است. طراحی این دستگاه با آن چه که آن بیرون است کاملا متفاوت بوده و یک فرم فکتور جدید را ایجاد می کند. هر چند که البته پیش از این هم با آن ملاقات کرده بودیم اما اینجا می توانید مقایسه ال جی وینگ با گلکسی نوت ۲۰ در تصاویر لو رفته را ببینید.

مقایسه ال جی وینگ با گلکسی نوت ۲۰

زاویه های نامناسب هر دو عکس، قضاوت مناسب در مورد ابعاد را کمی سخت می کند. با این حال، به نظر می رسد ال جی وینگ کمی بلندتر از Note20 است که اندازه آن 161.6 در 75.2 در 8.3 میلی متر است. راستش را بخواهید، تخمین اندازه گیری مقایسه ای بین این دو کار چندان دشوار نبود، زیرا Note 20 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، 20:9 و حاشیه های بسیار باریک است.

در حالی که نشتی به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی در LG Wing اشاره دارد. ما واقعا نسبت ابعاد دوم را نمی دانیم، اما نمی تواند تفاوت فاحشی داشته باشد. بعلاوه، حاشیه های آن به طور قابل توجهی بزرگتر به نظر می رسند که سبب ابعاد اضافه می شود. این بدون حتی در نظر گرفتن حد اضافی طرح دو تکه است. یکی از جنبه هایی که باید هنوز مقیاس مناسبی برای آن بدست نیاوردیم.

مقایسه ال جی وینگ با گلکسی نوت ۲۰

مقایسه ال جی وینگ با گلکسی نوت ۲۰

به هر حال، قبل از یادآوری سایر جزئیاتی که در حال حاضر در مورد LG Wing می دانیم، منبع این عکس ها همچنین اشاره می کند که تلفن دارای رابط کاربری اختصاصی (مانند تلویزیون هوشمند) است. این موضوع در شایعات قبلی نیز ظاهر شده است. اما این بار، به نظر می رسد نگاهی گذرا به برخی از میانبرهای سه بعدی در صفحه اصلی گوشی است.

این به احتمال زیاد رابط کاربری مورد بحث است. ما مطمئن نیستیم که چرا LG نیاز به آن دارد یا در واقع چقدر از طرح UX برخوردار است. با این حال، یک نکته جالب توجه این است که به نظر می رسد نمایشگر کوچکتر و ثانویه در حالی که این رابط کاربری ویژه فعال است، از نمایشگر اول کاملاً مستقل است. در مقابل، به طور چشمگیری دیده ایم که بازی مسابقه ای آسفالت از هر دو پنل در یک تیزر LG، تقریباً مشابه ROG Phone 3، با لوازم جانبی داک TwinView خود، استفاده می کند. این بحث های جالب را باز می کند.

همانطور که در حال حاضر از گزارش ها مطلع هستیم، اندازه صفحه نمایش دوم ۴ اینچ مورب است. از نظر داخلی، ما انتظار داریم که یک اسنپدراگون 765G همراه با ۸ گیگابایت رم داشته باشد. پس از چند تاخیر، در حال حاضر رونمایی از LG Wing قرار است ۲۴ شهریور ۹۹ برگزار شود.

نظر شما چیست؟ ابعاد ال جی وینگ برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

هنوزم اون ال جی قدیمی زندس …

Dr.Nazer

شباهت‌هایی هم دارن ولی قاب پشتیش به‌نظرم بیشتر به اوپو رینو ۴ پرو شبیهه تا نوت ۲۰

Mahdi

عاشقتم اپل اوه ببخشید الجی

Milad7

ال جیِ دوست داشتنی 🙂 عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)