حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی مشخص شد: دوربین دوگانه اپل بالاتر از دوگانه گوگل

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، تست، دوربین

آیفون ۱۲ مینی همان سیستم دوربین دوگانه آیفون ۱۲ را دارد. پیش از این با هم امتیاز DxO آیفون ۱۲ را دیدیم. امتیاز DxO دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی مشخص شده و همان امتیاز کلی را ثبت می کند. همچنین باز دیگر مشخص می شود که دوربین دوگانه اپل بالاتر از دوگانه گوگل است.

امتیاز DxO دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی اپل که در نوامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد، کوچکترین و سبک ترین عضو در خانواده آیفون ۱۲ است. این دستگاه با وزن ۱۳۵ گرم و صفحه نمایش ۵.۴ اینچی یک دستگاه نسبتا ایده آل برای دستهای کوچک است. با این حال، این تنها ویژگی دوست داشتنی نمایشگر کوچکش نیست. صفحه نمایشگر Super Retina XDR توسط شیشه تقویت شده سرامیک شیلد اپل پوشانده شده است.

آیفون ۱۲ مینی دارای همان پردازنده سریع اپل A14 است که در کل سری آیفون ۱۲ وجود دارد. در کنار ان دارای 4 گیگابایت رم و 64 ، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و پشتیبانی از شبکه 5G است. آیفون ۱۲ مینی دارای همان سیستم دوربین آیفون ۱۲ است که دارای یک لنز با استاندارد فاصله کانونی ۲۶ میلی متر، مجهز به OIS و فوکوس خودکار تشخیص فاز است. همچنین در کنار ان یک لنز فوق عریض با فاصله کانونی معادل ۱۳ میلی متر (14 میلی متر اندازه گیری شده) است. هر دو دوربین دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

مشخصات دوربین آیفون ۱۲ مینی

اگر بخواهیم درباره دوربین دوگانه iPhone 12 Mini با جزئیات صحبت کنیم، باید موارد زیر را مطالعه کنید:

  1. ۱- دوربین اصلی: سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های 1.4 میکرومتری – لنز با دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی معادل 26 میلی متر ، OIS ، PDAF
  2. ۲- دوربین فوق عریض: سنسور ۱۲ مگاپیکسل در اندازه 1/3.6 اینچ – لنز با دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی معادل 13 میلی متر (14 میلی متر اندازه گیری شده)
  3. ۳- فلش LED دوتایی
  4. ۴- فیلم برداری 4K با امکان انتخاب بین 24/30/60 فریم در ثانیه ، فیلم 1080p با امکان انتخاب بین 30/60/120/240 فریم در ثانیه ، Dolby Vision HDR (حداکثر 30 فریم در ثانیه)

اما امتیاز دوربین آیفون ۱۲ مینی به چه صورت است؟

خب باید بگویم حتی امتیازهای جزئی دوربین آیفون ۱۲ مینی هم مانند دوربین آیفون ۱۲ است. این یعنی اندازه کوچکتر بدنه در بخش دوربین تاثیر منفی نداشته است، دقیقا برعکس توانایی شارژر وایرلس که ضعیف تر شده بود!

همانطور که امتیازهای خیلی خوبی ثبت شده است. البته اگر دوربین تله اینجا موجود بود حتی خروجی بهتری را می توانستیم شاهد باشیم.

اما دوربین iPhone 12 Mini در مقایسه با رقبا چطور عمل کرده است؟

همانطور که می بینید جایی بهتر از نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۱ می ایستد. در مقابل با دیگر رقبا مانند پیکسل ۵ که شاید مستقیم ترین رقیب آن باشد (از نظر تشابه سخت افزار و البته رقابت اپل و گوگل در پردازش نرم افزاری عکاسی موبایلی) هم عملکرد بهتری دارد.

نظر شما درباره عملکرد ارزان ترین آیفون خانواده iPhone 12 در بخش دوربین چیست؟ البته توانایی عکاسی دستگاه هر چه که هم باشد، خلاقیت و توانایی شما می تواند حتی آن را بهتر کند، پس آموزش قانون یک سوم در عکاسی را حتما از ترنجی بخوانید:

آموزش مقدماتی قانون یک سوم در عکاسی

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

آیفون 12 مینی بالاتر از نوت 20 اولترا!!
تف تو ذاتت دگزو

Milad7

قشنگ ملت را مسخره کرده

ARMTIN

با قیمت 23 میلیون ارزش خرید بالایی داره
ایفون 12 مینی خوش دست و دوست داشتنی هست ❤️💯

Mahdi

خوبه امتیازش خوشم اومد😊😊

Mahdi

گوگل اگه پردازنده پرچمدار میزاشت مطمئنا ۳ تا ۴ امتیاز بیشتر میگرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)