حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای بازی های رایگان در ایکس باکس، دیگر نیازی به اشتراک Live Gold نخواهید داشت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، بازی

مایکروسافت رسماً اعلام کرد قیمت اشتراک ایکس باکس لایو گلد ثابت می ماند، و همچنین در آینده بازی های رایگان مثل فورتنایت و وارزون برای اجرا شدن به این اشتراک نیازی نخواهند داشت.

چند وقت پیش مایکروسافت اعلام کرده بود قصد دارد قیمت اشراک گلد را افزایش دهد، اما با مخالفت گسترده طرفداران مواجه شد. در نتیجه این اعتراضات، مایکروسافت از کاربران عذرخواهی کرد و گفت علاوه بر اینکه قیمت گلد را افزایش نمی دهد، بلکه بازی های رایگان نیز از این به بعد برای اجرا شدن به گلد نیازی نخواهند داشت.

برای بازی های رایگان در اکس باکس، دیگر نیازی به اشتراک Live Gold نخواهید داشت

خبری که مایکروسافت منتشر کرده به شرح زیر است:

ما اشتباه کردیم و شما حق داشتید به ما اطلاع دهید. ارتباط و بازی با دوستان یک قسمت حیاتی از بازی است و ما نتوانستیم انتظارات بازیکنانی را که هر روز روی آن حساب می کنند را برآورده کنیم. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم که قیمت Xbox Live Gold را تغییر ندهیم.

ما این لحظه را به فرصتی تبدیل کرده ایم تا Xbox Live را با هدف لذت بیشتر بازیکن همراه کنیم. برای اجرای آنلاین بازی های رایگان، دیگر نیازی به عضویت در ایکس باکس لایو گلد نخواهید داشت. ما سخت تلاش می کنیم تا این تغییر را در اسرع وقت در ماه های آینده حاضر کنیم.

اگر از قبل عضو ایکس باکس لایو هستید، برای تمدید می توانید با قیمت های قبلی اقدام به پرداخت کنید. اعضای جدید و قدیمی نیز می توانند با همان قیمت هایی که امروز می پردازند از Xbox Live Gold لذت ببرند. قیمت ها در ایالات متحده 9.99 دلار برای 1 ماه، 24.99 دلار برای 3 ماه، 39.99 دلار برای 6 ماه و 59.99 دلار برای 12 ماه خواهد ماند.

با تشکر.

نتیجه گیری :

همانطور که از متن بالا متوجه شدید قیمت اشتراک گلد ثابت خواهد ماند. برای اجرای بازی های رایگان و پرطرفداری مثل اپکس، فورتنایت، وارزون و… هیچ نیازی به خرید اشتراک نخواهید داشت. اما این تغییرات هنوز اعمال نشده و طبق گفته مایکروسافت در ماه های آینده باید شاهد اجرای این طرح باشیم.

شرکت سونی هم قبلاً این کار را انجام داده بود و با توجه به رقابت نزدیک دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن در نسل نهم، دیر یا زود باید شاهد همچین صحنه ای می شدیم. البته همانطور که در مقایسه کامل ایکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 گفته شد، در زمینه سرویس ها، مایکروسافت با گیم پس آلتیمیت هنوز از حریف خود جلوتر است. باید دید سونی در زمینه سرویس ها چه خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات شما

آیا این خبر روی تصمیم شما برای خرید کنسول بازی تاثیری دارد؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نه باریکلا خوشم اومد😆😆

Milad7

sepas 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا