حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ یک ویژگی جذاب را بازخواهدگرداند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Android

به گفته یک منبع قابل اعتماد، گوگل در نسخه بعدی سیستم عامل اندروید خود یعنی اندروید ۱۲ می خواهد قابلیتی را بازگرداند که به طور فعال آزمایش شده و باید در اندروید ۱۱ ظاهر می شد. توسعه دهندگان گوگل این ویژگی را “کلمبوس” می نامند.

اندروید ۱۲

 

 

این ویژگی توانایی انجام تعدادی از اقدامات را با دو بار ضربه زدن روی پشت تلفن هوشمند فراهم می کند، تقریبا به همان روشی که صفحه با ضربه زدن روی صفحه بیدار می شود. به طور پیش فرض، با دو ضربه زدن به پشت قرار بود دستیار گوگل راه اندازی شود. اما گویا حالا می توانیم این عمل را بنا به آن چه که روی گوشی در حال اتفاق است، تقریباً به هر اقدام دیگری اختصاص دهیم: زنگ هشدار را خاموش کنید، دوربین را فعال کنید، پخش ویدیو را متوقف کنید (در ویدیو بالا)، صدا را روی یک تماس ورودی بی صدا کنید، و غیره

در اندروید ۱۲ کلمبوس فقط برخی اقدامات را انجام می دهد، با استفاده از این ویژگی می توانید دوباره با دستیار گوگل تماس بگیرید، از صفحه عکس بگیرید، ویدیو را متوقف کنید و یا پخش فیلم را از سر بگیرید، نویتفیکیشن ها را باز کنید یا منوی برنامه های پس زمینه را ببینید.

برای جلوگیری از اینکه فشارهای تصادفی یا اقدامات دیگر به عنوان یک ضربه دوتایی تعبیر شوند، کاربر ابتدا باید این “حرکت” را ثبت کند. همچنین، در تنظیمات اندروید، کلمبوس را می توان به طور کامل خاموش کرد.

نظر شما چیست؟ پیش از این ما آموزش ثبت اسکرین شات با دو ضربه به پشت گوشی برای شما نوشتیم. این ویژگی کلمبوس می تواند نمونه پیشرفته همان باشد.

آموزش ثبت اسکرین شات با دو ضربه به پشت گوشی اندرویدی

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به خیلیم عالی

Milad7

این کاربردیه😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)