حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی X7 Pro Extreme با مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ریلمی

ریلمی گوشی های میان رده ارزشمند Realme X7 و Realme X7 Pro را هشت ماه پیش در چین معرفی کرد. امروز این شرکت در سکوت خبری از گوشی جدید سری X7 رونمایی کرد که ریلمی X7 Pro Extreme نام دارد. این تلفن هوشمند جدید از یک نمایشگر لبه خمیده با پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتز، سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی، چیپست مناسب و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع بهره می برد.

ریلمی X7 Pro Extreme

Realme X7 Pro Extreme Edition با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED و رزولوشن Full HD+ ارائه می شود. نسبت صفحه به بدنه آن 92 درصد و روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت است. وزن دستگاه ۱۷۰ گرم و ضخامت آن ۷۸ میلی متر خواهد بود. از آنجا که یک پنل AMOLED است، یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش نیز وجود دارد. رفرش ریت صفحه نمایش ۹۰ هرتز و تاچ سمپل ریت آن نیز ۳۶۰ هرتز است.

به نقل از gizmochina، ریلمی ایکس ۷ پرو اکسترم مجهز به چیپست پرچمدار مدیاتک Dimensity 1000 Plus است که همچنین یک چیپست با قابلیت 5G است. این یک چیپست هشت هسته ای با حداکثر کلاک 2.6 گیگاهرتز است که بر اساس فناوری ۷ نانومتر ساخته شده است. همچنین با فناوری صرفه جویی در مصرف برق UltraSave و پشتیبانی از اتصال 5G دوگانه ارائه می شود

 

چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد

 

 

از لحاظ دوربین این مدل با دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی عرضه می شود که در سری میان رده های Realme در حال عادی شدن است. شما یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دریافت می کنید. به دنبال آن یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی متر ارائه می شود. در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

ریلمی ایکس ۷ پرو اکسترم

ریلمی ایکس ۷ پرو اکسترم

در داخل آن یک باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات قرار دارد که باتری را در ۳۵ دقیقه به شارژ کامل می رساند و پورت USB-C وجود دارد. برای تحت کنترل نگه داشتن حرارت دارای فناوری خنک کننده مایع VC است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ضبط ویدئو 4K 60fps و NightMode 4.0 ، صدای دالبی ، صدای Hi-Res ، پشتیبانی از Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5 ، بلندگوهای استریو دوتایی و NFC اشاره کرد.

 

ریلمی X7 Pro Extreme در دو رنگ آبی فانتزی و مشکی در مدل های زیر روانه بازار می شود:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۰ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۹۵ دلار

 

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Young-kidd

گوشی با ارزشی هست

تنها ایرادی که میتونم بگیرم نوشته های بزرگ پشتشه.

Mahdi

خود ریلمی هم فهمیده ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ فرقی با هم ندارن

iTroll 2nd Gen

اون نوشته رو یکم کوچیک میکردن
بهتر نمیبود
یا حتی اصلا ریلمی مینوشتن ://///
باید دو دوره برای طراحی بیان پیش من xD

Milad7

خوبه انصافا بدیش اون نوشته ها هستن😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی