حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای آیپد مینی ۶ برای واقعی بودن، بیش از حد عجیب هستند!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، رندر

در حالی که اپل همچنان به iPad ها به عنوان نسل بعدی کامپیوترها نگاه می کند، این سخنان واقعا فقط در مورد iPad Pro آن اعمال می شود. مرزها بین iPad های مختلف آن، بخصوص با اضافه شدن پشتیبانی از Apple Pencil تا مدل های پایین، تقریبا محو شده است. iPad Mini اما همچنان ساده ترین و مقرون به صرفه ترین نقطه ورود به اکوسیستم اپل است و باعث می شود آیپد مینی ۶ یک دستگاه مورد انتظار باشد. امروز رندرهایی از آن منتشر شده که صادقانه باید بگویم رندرهای iPad mini 6 برای واقعی بودن، بیش از حد عجیب هستند!

آیپد مینی ۶

با در نظر گرفتن توجه شرکت به طراحی و جزئیات، این تصور که اپل بخواهد صفحه نمایشگر دستگاه خود را سوراخ کند تقریباً دیوانه کننده به نظر می رسد. البته در بخش موبایل به نظر من بهتر از آن ناچ طویل است. با این حال این شرکت از زمان معرفی این ناچ عریض هنوز از سیاست خود عقب نرفته است. دقیقاً به دلیل همین لجبازی است که تقریباً بعید به نظر می رسد iPad Mini 6 چنین حفره ای برای دوربین سلفی داشته باشد.

Pigtou با همکاری xleaks اما هنوز چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارد. این سایت ادعا می کند که iPad Mini 6 اولین حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اپل را خواهد داشت، چیزی که شایعه شده است این شرکت سالهاست روی آن کار می کند. با توجه به انتقادات به فن آوری و تمجید از اپل ID Face ، این دوباره یک قدم به عقب به نظر می رسد. البته آیپد ایر ۲۰۲۰ حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه قفل را ارایه می دهد که به نظر من راه حل قابل انتظارتری است.

آیپد مینی ۶

آیپد مینی ۶

هرچند که در این طرح مفهومی، بقیه iPad Mini 6 همانطور و مانند نسل قبلی باقی خواهد ماند. دوربین هنوز کوچک و احتمالاً قابل اغماض است در حالی که لبه ها هنوز منحنی های قبلی iPad Minis را دارند. به عبارت دیگر، به این زودی ها در سری مینی از ظاهر جدید iPad و iPad Pro استفاده نخواهد شد.

در صورت تحقق این موارد، iPad Mini 6 صفحه ای کاملاً جذاب خواهد داشت که بزرگتر از نسخه های قبلی خود خواهد بود بدون اینکه در واقع اندازه دستگاه را افزایش دهد. همانطور که گفتیم این رندرها بیشتر یک طرح مفهومی هستند و شانس به واقعیت پیوستن آن به نظر ما پایین است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اپل و هول ‌پانچ شوخی می کنید اپل دیدید حتی از دوربین زیر نمایشگرم استفاده نکرد🤕🤕

MH

پانچش بیش ازحد بزرگ نشون میده انگار 🤔

Milad7

خخخ سرکاری هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)