حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بن شدن ۱.۲ میلیون اکانت هکی پابجی موبایل در ۶ روز

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی، حتما بخوانید

سه ماه پیش برای شما درباره روزی خونین برای هکرهای پابجی نوشتیم، روزی که شاهد مسدود شدن حدود ۲.۹ میلیون اکانت هکر PUBG بودیم. حالا اما خبر می رسد که بن شدن ۱.۲ میلیون اکانت هکی پابجی موبایل در ۶ روز، یک روز خونین دیگر برای این کاربران متقلب به شمار می رود.

بن شدن اکانت هکی پابجی

بازی PUBG Mobile یک بازی محبوب آنلاین نبرد رویال است که خیلی ها دوست دارند در آن تقلب کنند! در حقیقت محبوبیت بازی بسیاری از بازیکنان را به تلاش ابزارهای تقلب و تسلط بر گیم پلی جلب می کند. با این حال Tencent موفق شده است این متقلبان را رصد و کنترل کند. Tencent Games در جدیدترین گزارش ضد تقلب خود اعلام کرد که در ۶ روز گذشته بیش از ۱.۲ میلیون هکر را بن کرده است. این گزارش کامل ضد تقلب PUBG Mobile است.

به گفته Tencent، این شرکت بیش از 1.2 میلیون کاربر را که در 6 روز گذشته در بازی تقلب کرده اند، بن کرده است. این تعداد بسیار زیاد است و جالب به نظر می رسد که بسیاری از بازیکنان اقدام به روش تقلب کرده اند. آیا ابزار تقلب جدیدی وجود دارد؟ ما نمی دانیم و نه Tencent به چیزی در مورد آن اشاره کرد.

آمار متقلین بن شده جدید در پابحی – رده بندی بازیکنان متقلب و تقلب های محبوب

آمار متقلین بن شده جدید در پابحی

آمار متقلین بن شده جدید در پابحی – رده بندی بازیکنان

آمار متقلین بن شده جدید در پابحی - تقلب های محبوب

آمار متقلین بن شده جدید در پابحی – تقلب های محبوب

این گزارش ادعا می کند که 48 درصد از هکرهایی که مقصر شناخته شده اند بلافاصله از بازی منع شده اند، این هکرها از هک های هدف خودکار استفاده می کردند و مدل های شخصیت خود را تغییر می دهند. 22 درصد دیگر هکرها به دلیل استفاده از هک دید اشعه ایکس که به کاربران امکان می دهد از دیوار و سایر موانع دیدن کنند، ممنوع شدند. همچنین به هکرها امکان شلیک از طریق دیوارها را می دهد.

در مطلب زیر دید بهتری به روش های تقلب در پابجی خواهید داشت:

۵ هک پابجی که بیشترین طرفدار را دارند

 

هفته گذشته ، بازی آپدیت PUBG 1.2 ارایه شد که حالت جدید، سلاح ها و موارد دیگر را در میان سایر موارد به ارمغان می آورد. با حذف 1.2 میلیون هکر از بازی Tencent به وضوح اعلام کرده است که هیچ گیم پلی ناعادلانه ای را تحمل نخواهد کرد و همچنین در آینده هکرها را ممنوع خواهد کرد.

نظر شما درباره بازی پابجی چیست؟ هوس تقلب به سرتان زده است؟ به راستی با تقلب، چه هدفی در بازی باقی می ماند؟ آیا طعم تلخ “من ناتوانم پس تقلب می کنم” یک متقلب را آزار نمی دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

به جا بن کردن این سرورا مسخرتو درست کن یه روز وصله دو روز قطعه

ali_s

با دی ان اس هم وارد نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)