حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

COVID-19 بار دیگر موجب تعطیلی موقت بعضی از فروشگاه های اپل شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

از آنجا که شیوع کرونا در در جورجیا، کارولینای شمالی و تگزاس رو به افزایش است، اپل به طور موقت بیش از 20 فروشگاه کوچک خود را در این ایالت ها تعطیل می کند.

تعطیلی دوباره فروشگاه های اپل

این شرکت در به روزرسانی وب سایت خود اعلام کرد که پنج فروشگاه اپل در جورجیا، پنج فروشگاه در کارولینای شمالی و حدود دوازده فروشگاه در تگزاس پس از اتمام ساعت کاری خود در عصر جمعه، برای عموم باز نخواهد بود. این محدودیت ها شامل شهرهای بزرگی مانند هیوستون و آتلانتا نیز می شود. مشتریان اگر دستگاهی را برای تعمیر در یکی از آن فروشگاه ها گذاشته باشند و یا برای گرفتن سفارش آنلاین از قبل قراری مقرر شده ای دارند، می توانند تا 18 ژانویه به فروشگاه ها سر بزنند.

تعطیلی اپل

سخنگوی شرکت اپل به بلومبرگ گفت: “به دلیل شرایط ایجاد شده ی ناشی از شیوع COVID-19 در بعضی شهرها که ما در آنجا سرویس ارائه می دهیم، به طور موقت بعضی از فروشگاه ها را تعطیل می کنیم. ما با احتیاط فراوان این کار را انجام می دهیم زیرا اوضاع را از نزدیک رصد می کنیم و مشتاقانه منتظر بازگشت کارکنان و مشتریان خود هستیم.”

ماه گذشته نیز این شرکت بیش از 50 فروشگاه را در کالیفرنیا به دلیل همه گیری ویروس کرونا بست. جدا از بحث کرونا، این شرکت همچنین پیش از تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن در هفته آینده، فروشگاه های خود را در واشنگتن دی سی به طور موقت تعطیل کرد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

دوستان الان قوی ترین v.pn پولی چیه؟

Mahdi

این سوال منم هست بهترین vpnبرای استفاده چیه

Taha

داداش اگه میخوای در پاسخ به هر دوستی متنی بنویسی اون پایین کامنت یه چیز نوشته به اسم (پاسخ دادن) اونو بزنی اون فرد می‌فهمه که منظورت با اونه.

Mahdi

میدونستم این قدرم خنگ نیستم ممنون ازت 😶😶

Taha

من فقط خواستم راهنماییت کنم چون دیدم دوتا نظر رو همینطوری دادی.

Milad7

از رفتار مسئولان گویا داخل ایران دیگه کرونایی در کار نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی