حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیل گیتس واکسن کرونا زد

موضوع واکسن کرونا حاشیه های زیادی دارد. برخی با تئوری توطئه موافقند و برخی منتظرند که در اولین فرصت این واکسن را دریافت کنند. در این بین واکسینه شدن چهره های قابل اعتماد می تواند به عموم مردم کمک کند تا بیشتر به آن اعتماد کنند. چند دقیقه پیش بیل گیتس در اینستاگرام خود اعلام کرد که یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده و حالش عالی است.

واکسن کرونا

ویلیام هنری «بیل» گیتس سوم که به “بیل گیتس” شناخته می شود، بنیان گذار مایکروسافت است. او دقایقی پیش در اینستاگرام خود تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت:

بیل گیتس واکسن کرونا زد

بیل گیتس واکسن کرونا زد

“یکی از مزایای 65 سالگی این است که واجد شرایط واکسن COVID-19 هستم. من این هفته اولین دوزم را دریافت کردم و احساس خوبی دارم. از همه دانشمندان، شرکت کنندگان در آزمایش، تنظیم کننده ها و کارمندان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم که ما را به این مرحله رساندند، متشکرم.”

به این ترتیب این چهره سرشناس دنیای فناوری به خط مقدم دریافت کنندگان واکسن کرونا پیوسته است و شاید برای خیلی از افرادی که او را می شناسند و او را به عنوان الگو برای خود می دانند، تردید درباره دریافت واکسن کرونا کمتر شود.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۰ مستندی بر مبنای تئوری توطئه و به نام “دستبرد” ساخته شد. این مستند با نمونه و (فکت)های قابل قبول شروع می‌شود و در پایان به بیننده می‌گوید که ویروس کرونا بخشی از برنامه گلوبالیست‌ها برای قتل‌عام و گذار به ابرانسان است.

مستند “دستبرد” با انتساب خلق ویروس کرونا به انستیتو پاستور فرانسه، حمل آن به شهر ووهان چین، مسئله ازدیاد جهانی جمعیت، بحران‌های ساختاری دولت‌های معاصر، پول‌های مجازی و… پازلی را می‌چیند که سرانجامش باور به این تئوری توطئه می‌رسد که «قدرتمندان پنهان جهان»، «دست‌های پشت پرده»، «شرکت‌های داروسازی فراملی با همکاری سیلیکون ولی»، بیل گیتس، بنیاد راکفلر و با تئوری‌های یووال نوح هراری، درصدد از بین بردن بخش بزرگی از جمعیت فرودستان جهان و برقراری حکمرانی غیر دموکراتیک خود هستند.

نظر شما چیست؟ آیا شما با تئوری توطئه موافق هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آدم خَیِری هم هست

TheFreeCritic

این اخبار جهت دارو چرا منتشر میکنید ایش 😤
فقط واکسن کویران 😎
این ها واکسن های مبتذل و غیر اخلاقی هستند 😎

TheFreeCritic

نظر شما چیست؟ آیا شما با تئوری توطئه موافق هستید.
.
.
.
.فاااااااک فکر کن شما یک درصد !!
#متوهمان توطه هستن اینا !

V800B

کاش سران کشور هم جای تز دادن یکم از اینا انسانیت یاد میگرفتن
خودشون پیش قدم میکنن ک شاید حتی بهایش مرگ باشه

Mahdi

مبارک باشه 😊😊
به ما که نمی رسه😢😢😭

Milad7

بیا ایران واکسن را روت تست کنیم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)