حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی MIUI+ به گوشی های مدیاتک شیائومی و مک بوک های اپل هم اضافه می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

در جلسه پرسش و پاسخ اخیر، شیائومی پاسخ سوالات مربوط به MIUI+ را ارائه داده است. ویژگی MIUI+ در گذشته Screen Combo نامیده می شد. این ویژگی فقط برای شیائومی Mi 10 Ultra و شیائومی Mi Notebook Pro 15 مدل ۲۰۲۰ در هنگام ارایه در دسترس بود. با این حال، متعاقباً برای مدل های بیشتر تلفن های هوشمند در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر، این ویژگی فقط در تلفن های Xiaomi (مدل های Snapdragon) و نوت بوک های موجود این برند است. با این حال ویژگی MIUI+ به گوشی های مدیاتک شیائومی و مک بوک های اپل هم اضافه می شود.

ویژگی MIUI+

ویژگی MIUI+

ویژگی MIUI+

با توجه به پرسش و پاسخ، شیائومی گفت که انطباق MIUI + برای مدل های مدیاتک در حال انجام است. + MIUI تا حد زیادی به قابلیت شبکه و کدگذاری تراشه متکی است. بنابراین  در حال حاضر فقط مدلهایی که بتوانند تجربه کاربری عالی را تضمین کنند، از این ویژگی برخوردارند. علاوه بر این، این شرکت همچنین تایید کرد که MIUI + برای MacBooks در حال توسعه است. همچنین ، به زودی کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی در دسکتاپ با استفاده از دوربین رایانه تماس ویدیویی برقرار کنند.

+ MIUI ویژگی مهمی است که توسط شیائومی در به روزرسانی سیستم MIUI12.5 عرضه شده است. این می تواند صفحه نمایش تلفن همراه را روی رایانه نمایش دهد. همچنین از ویژگی هایی مانند مشاهده اعلان های تلفن همراه ، انتقال کشیدن و رها کردن پرونده ها ، همگام سازی دو طرفه پشتیبانی می کند. از هم اکنون ، تنها ۹ مدل تلفن هوشمند شیائومی از این ویژگی پشتیبانی می کند. این مدل ها را پایین تر می توانید ببینید:

  1. ۱- شیائومی می 11
  2. ۲- شیائومی Mi 10 Ultra
  3. ۳- Xiaomi-Mi 10 Pro
  4. ۴- شیائومی Mi 10
  5. ۵- شیائومی Mi 9 Pro 5G
  6. ۶- شیائومی می 9
  7. ۷- نسخه Redmi K30S Extreme
  8. ۸- Redmi K20 Pro
  9. ۹- Redmi-K30 Pro

متأسفانه، جلسه پرسش و پاسخ زمانی ارایه MIUI + برای این دستگاه ها را مشخص نکرد. پرسش و پاسخ کامل به زبان چینی است و تمام اطلاعات کاملاً روشن نیست.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ پیش از این مشابه آن را با Dex سامسونگ و البته گوشی های هواوی هم دیده ایم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

درود بر شیا

xiaomi mi mix4

واقعا خوبه فقط بحث تحریمه نمیدونم چی میشه آیا واقعا سرویس گوگل حذف میشه یا نه

ali_s

عالیه فقط همینطوری مدیاتک پشتیبانی نرم افزاریش بهتر شه خوبه

Milad7

بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)