حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جوابیه شیائومی به تحریم شدن توسط امریکا

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | شیائومی

امروز صبح برای شما نوشتیم که  وزارت دفاع ایالات متحده لیستی به روز شده از شرکت هایی را منتشر کرد که ادعا می کند با ارتش کمونیست چین ارتباط دارند. این لیست، که اساساً این شرکت ها را در لیست سیاه سرمایه گذاری قرار می دهد، ۹ شرکت جدید از جمله سازنده تلفن چینی Xiaomi را اضافه کرده است. بله، تحریم شدن شیائومی توسط امریکا یکی از اخبار شوکه کننده امروز بود هر چند که خیلی هم دور از انتظار به نظر نمی رسید. ما برای شما نوشتیم که تاثیر تحریم امریکا روی شیائومی برای گوشی شما چطور خواهد بود. حالا اما شاهد جوابیه شیائومی به تحریم شدن توسط امریکا هستیم.

جوابیه شیائومی به تحریم شدن توسط امریکا

جوابیه شیائومی به تحریم امریکا

جوابیه شیائومی به تحریم امریکا

در پاسخ، شیائومی امروز بیانیه خود را منتشر کرد و ادعای وزارت دفاع را رد کرد. این شرکت برای شرکا و مشتریان خود روشن کرد که “یک شرکت نظامی کمونیست چینی” نیست. علاوه بر این، شیائومی تأیید کرد که ارتش چین مالک یا کنترل کننده آن نیست.

اعلامیه وزارت دفاع آخرین لیست شرکتهایی است که ادعا می شود به چین وابسته یا تحت کنترل آن هستند که مستقیم یا غیر مستقیم در ایالات متحده فعالیت می کنند. شیائومی اظهار داشت که فعالیتش مطابق با “مقررات حوزه های قضایی محل کار خود” است. همچنین تکرار کرد که محصولات و خدمات آن فقط برای مشتریان تجاری و غیرنظامی است.

لیست های قبلی شامل شرکت های برجسته ای مانند هواوی و Semiconductor Manufacturing International یا SMIC و DJI بود. این تحریم آمریکایی ها را از سرمایه گذاری در این شرکت ها منع می کند و کلیه سرمایه گذاران فعلی را ملزم می کند سهام خود را در شرکت های لیست سیاه تا 11 نوامبر ۲۰۲۱ (یا ۲۰ آبان ۱۴۰۰) واگذار کنند.

همانطور که گفتیم این فعلا برای دارندگان گوشی های شیائومی خطری ایجاد نمی کند اما اگر در آینده افزایش پیدا کند، شاید نگران کننده باشد. نظر شما درباره این شرایط و تحریم های مکرر امریکایی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

باید این چینی ها همگی باهم یک اتحادیه را بندازن
اگر کاری نکن همشون نابود میشن
اگر ترامپ ریس جمهور میشد جنگ راه میفتاد

نیما عرفانی

جنگی که یه طرفش روسیه ، ایران و چین باشن ازش استقبال میشه …
برای کسب اطلاعات بیشتر به افسون مراجعه فرمایید🤙
#جنگ جهانی سوم#توهم توطئه#جاسوسی#اتهام#سیستم عامل سه قطبی#مثلث سایبری

TheFreeCritic

برای کسب اطلاعات بیشتر به افسون مراجعه فرمایید🤙

🤔😐😂

afsoon

دیر رو زود داره سوخت و سوز نداره 😂آینده بهت ثابت می‌کنه

Mohammadr

کسایی که آینده میلیون‌ها نفرو نابود کردن، خجالت آورده که با خنده از آینده میگن…
#رو!

pooria

خجالت بکش اقای بسی جی با 4 متر ریش و سیبیل

ali karimi

سلام، اوایل که وزارت دفاع ووترامپ هاوآویو تحریم کردن بااین دلایل یکم دلسرد شدم به هوآوی، ولی ازش کاملا نا امید نشدم و همینطور طرفدارش موندمو کم کم که گذشت پیش خودم گفتم اگه هوآوی واقعا واسه دولت چین همکاری کنه اشمال نداره تا زمانی هم هست منم طرفدار این برند میمونم، اابته به کمک حرفهای آقا نیما عرفانی،البته نه اونقدر طرفدار که بخوام واقعیت هارو ندید بگیرم و بگم نه فقط هوآوی، حالا که اینطوری شد و شیا ئومی هم میخواد تحریم کنه دیگه مطمئن شدم این آمریکایی ها واقعا مرض دارن کرم دارن،مریضن فقط میخوان به اینو اون گیر بدن

meiyou

ترامپ بری که دیگه برنگردی

afsoon

بایدن حماقت ترامپ رو نداره .تحریم های هواوی هم لغو میشه .

made in china

ترامپ لعنتی چرا شیائومی رو تحریم کرد که گوشی با کیفیت میداد دست مشتری ، الان راه برای گوشیهای پلاستیکی سامسونگ باز میشه

made in china

ترامپ لعنتی تو هفته اخر حکومتش این کارو کرد

Milad7

فعلا از درِ صلح وارد شده 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)