حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO 7 با Snapdragon 888 و اندروید ۱۱ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | IQOO

برند iQOO از زمان ایجادش به عنوان زیربرند گیمینگ اوپو شناخته می شد. حالا اما شاهد پرچمدار جدید این شرکت هستیم. گوشی iQOO 7 با Snapdragon 888 و اندروید ۱۱ رسما معرفی شده است که با قیمت جذاب ۵۸۶ دلاری حتی شاید بتواند تنه به تنه شیائومی می ۱۱ بزند!

گوشی iQOO 7

جالب این که این جا هم مثل وان پلاس 8T و شیائومی Mi 11 تنها یک مدل وجود دارد (حداقل در حال حاضر). این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، شارژ سریع ۱۲۰ وات و چندین قابلیت بازی را به ارمغان می آورد. این گوشی با رابط کاربری کاملا جدید Origin شرکت ویو مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه می شود که جانشین رابط کاربری FunTouch ویوو است.

گوشی iQOO 7

گوشی iQOO 7

ما اینجا یک صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED در جلو با وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داریم. تاچ سمپل ریت به 300 هرتز می رسد. جالب تر اینکه iQOO حتی تاچ سمپل ریت فوری تا 1000Hz (درست خواندید، اشتباه تایپی نیست) را برای بازی های روان تبلیغ می کند. این صفحه نمایش همچنین دارای یک منطقه حساس به فشار (بخوانید Force Touch طور) در ناحیه چپ و راست نمایشگر (در حالت افقی دستگاه) است و امکان کنترل دقیق تری را در عناوین پشتیبانی شده فراهم می کند.

صفحه نمایشگر با استاندارد HDR10+ و یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. شما همچنین می توانید بلندگوهای استریو دوگانه با صدای Hi-Res را داشته باشید که با همکاری Monster Audio ساخته شده است.

Snapdragon 888

Snapdragon 888

چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه تامین قدرت دستگاه را بر عهده دارد و iQOO گزینه های تنظیم عملکرد ویژه ای را برای بازی ها به ارمغان می آورد که به شما امکان می دهد از جدیدترین چیپست کوالکام نهایت استفاده را ببرید. این تراشه با حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی UFS 3.1 و معماری ذخیره سازی Multi-Turbo 5.0 در کنار RAM رم8/12 گیگابایتی LPDDR5 جفت شده است.

در قسمت پشتی، یک دوربین سه گانه با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS ، در کنار یک ماژول 13 فوق عریض با میدان دید 120 درجه و یک سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی 50 میلی متری (زوم ۲ برابر اپتیکال نسبت به دوربین اصلی) مشاهده می کنیم. ماژول اصلی همراه با تثبیت کننده تصویر Super Video با HDR است.

باتری ۲ سلولی با شارژر ۱۲۰ وات

یک باتری 4000 میلی آمپری وجود دارد که به دو سلول جداگانه 2000 میلی آمپری تقسیم شده و سرعت شارژ سریع ۱۲۰ وات را فراهم می کند. شارژر ۱۲۰ وات FlashCharge موجود به iQOO 7 اجازه می دهد تا در مدت زمان 15 دقیقه به شارژ کامل برسد. شارژر همچنین با پروتکل ۶۵ وات پاور دلیوری (PD) سازگار است.

گوشی iQOO 7 در سه رنگ موجود است. آبی روشن ، مشکی و نسخه سفید با نام تجاری BMW M-sport.

نسخه پایه 8/128 گیگابایتی با قیمت 3798CNY یا (586 دلار) به فروش می رسد در حالیکه تریم 12/256 گیگابایتی برای 4198CNYیا (648 دلار) ارایه می شود.

پیش سفارشات در چین در حال انجام است در حالی که فروش رسمی قرار است از جمعه، ۲۶ دی ۹۹ آغاز شود. هنوز جزئیاتی در مورد موجود بودن و قیمت گذاری بین المللی iQOO 7 نداریم.

نظر شما چیست؟ iQOO 7 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی خوبیه ولی ۴۰۰۰هزار کم نیست🤔🤔

Mahdi

بعضی مشخصاتش عالیه ، ببینیم اسنپ ۸۸۸ روی این گوشی هم گند میزنه یا نه

UnderTaker

می11 که هنوز مرجع معتبری دقیق بررسیش نکرده که مشخص بشه مشکلاتی از قبیل گرما داره یا نه که شما میفرمایید 888 گند زده.

همه دارن به تستِ اون یوتیوبر Technik استناد میکنن. اونم که من تا یادم میاد اکثر مواقع توی تست‌هاش، شیائومی‌ها یا از همه دماشون بیشتر بوده یا توی تست سرعت عقب‌تر بودن.

پیک دمای می11 رو زده 64 ، پیک نوت20 الترا اسنپ رو هم زده 57 !!!

بهتره صبر کنیم چند تا یوتیوبر معروف یا مرجع معتبر بررسیش کنن، بعد نتیجه‌گیری کنیم.

AŁɪ

تک نیک رو خودتون گندش کردین وقتی که از شیا تعریف کنه میشه مورد اعتماد ، وقتی که حقایق رو میگه میشه منبع چرت ؟؟ 😃
کلا چرخه زندگی شیا فنا همینه 😂 به دگسو میگن پولی ولی وقتی اول میشه شروع میکنن هرزگویی ..و امثالهم😅

UnderTaker

AŁɪ

اولا من تا حالا یاد ندارم که از این آدم تعریفی کرده باشم. حرف تو دهن ما نزار خواهشا.
خیلی هم کم پیش میاد که این یوتیوبر بخواد تعریفی از شیائومی بده. این از این.

مورد بعدی اینکه وقتی طرف میره یوتیوب و می‌خواد تست‌های Mi 11 رو ببینه و می‌بینه همش تست‌های این یوتیوبر میاد جلوش، انتظار داری چیزایی که می‌بینه رو اینور و اونور نشر نده؟
اگه از باب گنده کردن بخوایم صحبت کنیم که اکثر این بقول شما گنده‌ کردن‌ها رو فن‌های برندهای دیگه انجام دادن، از بس تست‌هاشو این چند روز اینور و اونور نشر دادن. جالبه که همه هم دارن به همین استناد میکنن.

واسه همین گفتم بهتره صبر کنیم تست‌های یوتیوبرهای معروف و مراجع معتبر بیاد یا حداقل این گوشی یکی دو تا آپدیت بگیره. بهرحال تراشه جدیده و تا بخواد پایدار بشه، یخرده زمان می‌بره.

Mahdi

فقط اون نه

TheFreeCritic

عاشقش شدم 😘🤩
رقیب جدی برای k40 pro

TheFreeCritic

دوستان سمپل ریت معمولیش که ۳۰۰ هرتزه با اون تمپل ریت فوریه چه فرقی داغه ؟

m.b

خب اون فوری تو بعضی جاها سرعت بیشتر رو تضمین میکنه…

meiyou

قیمت عالی
مشخصات عالی
باتری ضعیف
باید ببینیم کیفیت قطعات و کیفیت مونتاژ و دمای دستگاه وضعیتش چطوره

Milad7

خیلی عالی و خوش قیمته فقط پاشنه آشیلش باتریش هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)