حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه مدل مختلف سری هوآوی P50 از سه نمایشگر متفاوت استفاده می‌کنند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

کمپانی هوآوی، سری میت 40 را در اکتبر ماه گذشته معرفی کرد. همانطور که می‌دانید، سری پرچمداران «میت» در نیمه دوم سال، و سری «P» این کمپانی در نیمه اول سال معرفی می‌شوند. بنابراین، احتمالا سری پرچمداران هوآوی P50 نیز در آینده‌ای نه چندان دور معرفی شوند. اخیرا نیز یک افشاگر مشخصاتی از این سری را منتشر کرده‌است. طبق این مشخصات، این پرچمداران استراتژی نسل‌های قبلی را ادامه می‌دهند؛ یعنی در سه مدل P50 ، P50 پرو و P50 پرو پلاس معرفی می‌شوند. همچنین احتمالا این سه مدل از سه نمایشگر مختلف، بهره ببرند.

نمایشگر سری P50

مشخصات نمایشگر سری P50

در این بین، نمایشگر هوآوی P50 با خمیدگی کم، مشابه گلکسی S20 ارائه می‌شود. P50 پرو نیز از صفحه نمایش آبشاری یا خمیدگی زیاد، مشابه با نسل قبل استفاده بهره خواهد برد. P50 پرو پلاس نیز از نمایشگر خمیده به شکل چهارلبه خمیده استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که هوآوی، طراحی معمولا قرصی شکل برای دوربین سلفی روی نمایشگر جلو را تغییر داده است. هرسه مدل احتمالا از یک دوربین سلفی استفاده کنند؛ که به صورت سوراخ در بالای نمایشگر قرار گرفته است. این طراحی در کنار زیبایی بیشتر، باعث بزرگتر شدن و استفاده بیشتر از نمایشگر نیز می‌شود.

اخیرا، برخی از افشاگران و کاربران رندرهایی از هوآوی P50 پرو را به نمایش گذاشته‌اند. این رندرها نشان‌دهنده این‌است که ماژول دوربین اصلی این گوشی، نسبت به P40 پرو تفاوتی ندارد. این ماژول شامل 4 لنز مجزا بوده که به‌همراه سنسور تله‌پریسکوپ معرفی می‌شود.

علاوه بر این، حق اختراع قبلی هوآوی به لنز مایع اشاره می‌کنند. این لنز می‌تواند مدت زمان فوکوس روی سوژه را مانند چشم انسان، به چند میلی ثانیه برساند.

طبق روال گذاشته، این سری هم احتمالا با تراشه 5 نانومتری Kirin 9000 عرضه شوند. گزارش‌های دیگر نیز ادعا می‌کنند به دلیل کمبود تراشه‌های هوآوی، تراشه‌های مدیاتک جای آن را پر خواهند کرد. لازم به ذکر است همه این مشخصات شایعه هستند و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی هوآوی باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا سری P50 از سری میت 40 موفق‌تر خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

انتخاب سخت میشه که🤔

Milad7

امیدوارم هرچه سریعتر تحریم های گوگل از سر هواوی کنده بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.