حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزش کل بازار بیت کوین 7 درصد ارزش بازار طلا است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

طبق جدیدترین آمارها و داده های منتشر شده، بیت کوین اکنون با توجه به ارزش بازار خود و رسیدن به سطح 772 میلیارد دلار، چهاردهمین ارز برتر در جهان است.

در چند ماه گذشته، صعود بیت کوین بی‌نظیر بوده و این ارز توانسته است در این مدت 289 درصد رشد کند. جهش قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ 19 دی 99 باعث شد ارزش بازار این رمز ارز به ارزش بازار طلا نزدیک تر شود، می توان گفت ارزش کل بازار بیت کوین نزدیک به 7 درصد ارزش بازار طلا می باشد.

ارزش بازار بیت کوین :

ارزش بازار طلای دیجیتال در حالی که این ارز به تازگی سطح 42.000 دلار را تاچ کرده است، در 772 میلیارد دلار قرار دارد. این ارز دیجیتال اکنون از بات تایلند و روبل روسیه پیشی گرفته است. پادشاه ارزهای دیجیتال برای رسیدن به هدف بعدی خود، فرانک سوئیس، نیاز به 68.64 درصد افزایش ارزش بیشتر دارد.

بر اساس آمار وب سایت Gold.org ، ارزش بازار طلا 10.6 تریلیون دلار برآورد شده است، با توجه به این که ارزش بازار بیت کوین 772 میلیارد دلار است، می توان گفت ارزش بازار طلای دیجیتال در برابر ارزش بازار طلا در حدود 7 درصد است.

مقایسه طلا

مقایسه طلا

 

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که رقم کل ارزش بازار طلا بر اساس معیارهای مختلف، متغیر است و ارقام GoldHub یک دید کلی نسبت به ارزش بازار طلا را ارائه می کند و محاسبه ارزش بازار آن به راحتی محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیست.

 

بیت کوین بزرگ تر از فیس بوک :

هنگامی که بیت کوین با شرکت‌های تجاری عمومی مقایسه می شود، از فیسبوک، بزرگ ترین شبکه ‌ی رسانه‌ های اجتماعی در جهان، بزرگتر است.

البته بیت کوین همچنان بسیار از اپل با ارزش بازار 2.22 تریلیون دلاری، کوچک تر است و در حدود 33 درصد از حجم کل ارزش اپل را تشکیل می دهد.

 

در پایان به یاد داشته باشید که این مقایسه ها زمانی بی ارزش می شوند که به عمر هر یک از طلا ، بیت کوین و شرکت های تجاری نگاهی بیندازیم. عمر 11 ساله این ارز دیجیتال در مقایسه با عمر چندین هزار ساله طلا قابل مقایسه نیست!! پادشاه ارزهای دیجیتال در حالی لقب طلای دیجیتال را یدک می کشد که در مدت کوتاهی توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی در میان شرکت ها و مردم دنیا دست پیدا کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به زودی اصلاح عمیییییق!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی