حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی کروم بوک ۲ سامسونگ با نمایشگر QLED و کاهش قیمت شدید نسبت به نسل قبل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | CES، سامسونگ

کروم بوک ها همچنان تلاش خود را می کنند و تسلیم نشده اند. اگر بازاری باشد که بتوان در آن محصولی با نمایشگر جذاب تولید کرد (!) نام سامسونگ در آن جا می درخشد. بله، امروز گلکسی کروم بوک ۲ سامسونگ با نمایشگر QLED و کاهش قیمت شدید نسبت به نسل قبل رسما معرفی شده است. دستگاهی که با مشخصات جذاب، وزن و ضخامت کم و پشتیبانی از S Pen اریه شده است.

گلکسی کروم بوک ۲

سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲ برای نمایشگاه CES 2021 به عنوان جانشین Galaxy Chromebook سال گذشته رونمایی می شود. مدل جدید دارای یک صفحه نمایش QLED است که به عنوان یک ارتقا قابل توجه نسبت به صفحه AMOLED موجود در مدل قبلی، قابل ذکر است.

گلکسی کروم بوک ۲ همچنین حاشیه های نازک تری دارد. سامسونگ فرم فکتور ۲ در ۱ را حفظ کرده و از قلم Universal Stylus Initiative یا به اختصار USI در کروم بوک جدید پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Galaxy Chromebook 2 در دو رنگ عرضه می شود که قرمز جذاب آن را در این مطلب می بینید و یک رنگ خاکستری هم موجود است.

کاربران می توانند بین دو گزینه پردازنده نسل دهمی اینتل سلرون یا Core i3 انتخاب کنند. به لطف این تراشه ها قیمت دستگاه کاهش پیدا کرده است. قیمت سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲ از 549.99 دلار شروع می شود. قیمت آن به طور قابل توجهی پایین تر از قیمت نسل قبلی دستگاه است که با 999.99 دلار آغاز به کار کرد.

مشخصات گلکسی کروک بوک ۲ سامسونگ

مشخصات گلکسی کروک بوک ۲ سامسونگ

مشخصات گلکسی کروک بوک ۲ سامسونگ

سامسونگ Galaxy Chromebook 2 از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت Full HD یا (1920 در 1080 پیکسل) با پنل QLED با قابلیت لمس بهره می برد. این دستگاه توسط تراشه های Intel Celeron 5205U یا 10-Intel Intel Core i3-10110U پردازنده، همراه با Intel UHD Graphics و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 مجهز شده است. این کروم بوک دارای حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی همراه با پشتیبانی از طریق کارت microSD است.

سامسونگ بلندگوهای استریو ۵ واتی را به همراه صدای Smart AMP فراهم کرده است که ادعا می شود تا خروجی صدا را تا 178 درصد بلندتر از تقویت کننده متوسط، ​​تولید می کند. همچنین از قلم پشتیبانی می شود که می تواند تا 4096 سطح حساسیت به فشار را داشته باشد.

گلکسی کروم بوک ۲ از یک وب کم HD یا (720p) برخوردار است. صفحه کلید مشبک با نور پس زمینه نیز وجود دارد. علاوه بر این Chromebook شامل یک باتری 45.5WHr است.

مشخصات گلکسی کروک بوک ۲ سامسونگ

مشخصات گلکسی کروم بوک ۲ سامسونگ

در بخش اتصالات در برای گلکسی کروم بوک ۲ شامل دو پورت USB Type-C ، جک هدفون / میکروفون ترکیبی ، Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه 5.0 است. با سیستم عامل Chrome Google با دسترسی به فروشگاه Google Play قابل اجرا است.

ابعاد کروم بوک جدید سامسونگ برابر  304.9 در 203.2 در13.9 میلی متر و وزن آن 1.23 کیلوگرم است. این در مقایسه با نسل اول گلکسی کروم بوک که 9.9 میلی متر ضخامت و 1.04 کیلوگرم وزن داشت، آنقدرها سبک و باریک نیست. اما با این وجود قیمت ارزان تر و وجود صفحه نمایش QLED مدل جدید را به همان اندازه جذاب می کند.

نظر شما درباره کروم بوک جدید سامسونگ چیست؟ به فکر خرید یک کروم بوک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

قشنگن ولی سیستمش بدرد گیم و کارایی مثل ادیت فیلم و عکس نمیخوره(هم سخت افزار هم نرم افزار) و اینکه برام سواله کروم او اس تقریبا رشد میکنه کمی ولی فايرفاکس او اس شکست خورد چرا واقعا؟

Milad7

بیشتر به درد وبگردی میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)