حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ نمایشگاه CES 2021 چه روزی است؟ 💻📱🎧

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | CES، تقویم، حتما بخوانید

نمایشگاه CES یا Consumer Electronics Show به معنی نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی هر ساله در ماه اول سال میلادی برگزار می شود. محل برگزاری این نمایشگاه در لاس وگاس نوادا ایالات متحده امریکا است. این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ هم برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط کرونایی، بدون شرکت کننده حضوری خواهد بود. اما تاریخ نمایشگاه CES 2021 💻📱🎧 چه روزی است؟ این نمایشگاه پیش از این محل معرفی دستگاه های موبایل پرچمدار جذاب بود اما حالا کمی از غلظت آن کم شده است. هر چند که همچنان یکی از نمایشگاه های مورد اعتنا به شمار می رود و خیلی موارد جالب در آن وجود خواهد داشت که با هم در ترنجی به آن ها خواهیم پرداخت.

تاریخ نمایشگاه CES 2021

همانطور که گفتیم نمایشگاه CES در ماه اول سال میلادی یعنی ژانویه برگزار می شود. به صورت تقریبی اگر بخواهیم به تاریخ شمسی بگوییم، اواخر دی ماه برای نمایشگاه CES است. امسال هم همینطور شده و تاریخ نمایشگاه CES 2021 در هفته چهارم دی ماه ۹۹ است.

💻📱🎧👩‍💻👨‍💻 تاریخ برگزاری CES 2021 به میلادی : ۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ 💻📱🎧👩‍💻👨‍💻

🌍🖥📶 تاریخ برگزاری CES 2021 به شمسی : ۲۲ تا ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ 🌍🖥📶

نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES 2021

همانطور که گفتیم، نمایشگاه CES 2021 امسال به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. خب این یک خبر خیلی خوب می تواند باشد برای علاقه مندانی که شاید به هر دلیلی نمی توانستند به این نمایشگاه بروند. حالا شرکت ها باید بهترین تلاش خود برای ارایه دستاوردهای‌شان در این نمایشگاه را به صورت غیرخضوری پیدا کنند.

ما در ترنجی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این نمایشگاه را به بهترین شکل ممکن برای شما پوشش بدهیم تا با دنیای فناوری های جدید آشنا شوید و از آن لذت ببرید. پس آخر هفته دو هفته دیگر خود را برنامه ریزی کنید تا بتواند به نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۲۱ برسید.

همانطور که گفتیم نمایشگاه CES 2021 یک نمایشگاه برای نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی است. موبایل، لپتاپ، تبلت ها و گجت های پوشیدنی تنها بخشی از این محصولات هستند و ما هر ساله انتظار معرفی لوازم خانگی، رباتیک، خودرویی، کنسول های بازی و … را در این نمایشگاه داریم.

شما منتظر حضور کدام شرکت در این شرکت هستید؟ چه محصولاتی برای شما جذاب تر هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

من بیصبرانه منتظر معرفی لاین اپ موبایل rtx 3000 و شاسی های جدید لپ تاپ ها و همچینین سری جدید هستم 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)