حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Motorola One 5G Ace با تراشه Snapdragon 750G به قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

گوشی موتورولا One 5G Ace یکی از چهار گوشی جدید این شرکت است که امروز رسما معرفی شد. سه گوشی دیگر در خانواده Moto G رونمایی شده اند که با آن ها آشنا خواهیم شد. گوشی Motorola One 5G Ace با تراشه Snapdragon 750G به قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شده است و یکی از گوشی های 5G ارزان این برند با طراحی جالب توجه است.

گوشی Motorola One 5G Ace

گوشی Motorola One 5G Ace

گوشی Motorola One 5G Ace

با قیمت ۳۹۹ دلاری گوشی Moto One 5G Ace اکنون ارزان ترین گوشی 5G موتورولا و 100 دلار کمتر از Moto One 5G اصلی است (که در پاییز سال گذشته به بازار عرضه شد)، هرچند با توجه به این نکته که فقط از 5G زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و خبری از فناریو سریعتر 5G یعنی mmWave نیست. درباره فرکانس های 5G اینجا بیشتر بخوانید.

جدا از آن یک جزئیات کوچک روی قاب پشتی، بقیه مشخصات Moto One 5G Ace کاملا به نظر می رسد برای قیمتش مناسب باشد. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 750G در کنار 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود. برخی بازار همچنین یک مدل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند.

موتورولا وان 5G ایس یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری همراه است. این گوشی با شارژر ۱۰ وات درون جعبه عرضه می شود اما از شارژر سریع ۱۵ وات هم پشتیبانی می کند.

در جلوی دستگاه یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزلوشن 2400 در 1080 یا FHD + و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (که G Stylus نیز از آن استفاده می کند) درون سوراخ تکی نمایشگر وجود دارد. این در حالی است که در عقب این دستگاه از یک دوربین سه گانه مشابه G Stylus با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

نظر شما درباره موتورولا وان 5G ایس چیست؟ با وزن ۲۱۲ گرمی و ضخامت ۹.۹ میلی متری کمی خپل به نظر می رسد. همچنین متاسفانه این گوشی سال ۲۰۲۱ با اندروید ۱۰ ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

چقد گرون لامصب

Milad7

گران است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)