حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد نهنگ های ریپل هر روز کمتر می شوند!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

شکایت پشت شکایت!

این روزها انگار نام ریپل با کلمه شکایت پیوند خورده است. از زمین و آسمان شکایت می برند دادگاه و بنیان ریپل را به بند کشیده اند.

در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا علیه ریپل، تعداد آدرس کیف پول های دارای ریپل (XRP) به سرعت در حال کاهش هستند. آمار منتشر شده در پلتفرم های مختلف صرافی ها و کیف پول های معتبر، حاکی از سرعت غیر قابل تصور کاهش به اصطلاح نهنگ های ریپل طی روزهای گذشته هستند.

آیا ریپل در آستانه نابودی است؟!

طبق آمار منتشر شده از سوی Coin Metrics، سامانه ارائه دهنده جامع اطلاعات و داده های بلاک چین، تعداد آدرس های کیف پول هایی که حداقل 1 میلیون XRP در آن ها نگهداری می شود، در بازه زمانی 21 دسامبر 2020 تا سوم ژانویه 2021 از 1721 به 1567 عدد کاهش یافته است. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که نهنگ های ریپل سرمایه زیادی از دارایی های خود را به خاطر مشکلات به وجود آمده برای ریپل، به فروش رسانده و یا تبدیل کرده اند.

 

همانطور که در نمودار زیر مشخص است، قبل از سقوط اواخر ماه دسامبر 2020، آدرس های دارای 1 میلیون توکن ریپل از اوایل سال 2019  به طور مداوم در حال افزایش بوده است. ولی اکنون، تعداد آدرس هایی که حداقل 1 میلیون ریپل دارند در پایین ترین سطح خود از اکتبر 2019 قرار گرفته است!

ریپل

ریپل

سایت معتبر Blockchain.com از هفته آینده معاملات ریپل را متوقف می کند!

یکی پس از دیگری در حال خالی کردن پشت بنیان ریپل هستند. سایت بلاک چین نیز پس از صرافی های دیگر امروز اعلام کرد که از هفته آینده رمز ارز ریپل را از صرافی خود حذف می کند. کاربران می توانند توکن های ریپل خود را حتی بعد از این تاریخ نیز از این صرافی منتقل کنند اما بعد از این تاریخ امکان واریز این ارز به صرافی وجود ندارد.

 

ضرر بیش از 70 درصدی دارندگان XRP :

دارندگان XRP به دلیل اتهامات وارد شده از سوی SEC مبنی بر نقض مقررات توسط این بنیان از طریق فروش 1.3 میلیارد دلار اوراق بهادار ثبت نشده، به شدت متضرر شده اند. پس از طرح این شکایت، با فاصله گرفتن صرافی ها و مدیران صندوق های سرمایه گذاری از این رمزارز، قیمت آن بیش از 70 درصد سقوط کرد.

ریپل

ریپل

دیروز شرکت سرمایه گذاری Grayscale نیز اعلام کرد که صندوق سرمایه گذاری Digital Large Cap خود را به طور کامل از دارایی های XRP خالی می کند. Bitwise Asset Management نیز قبل از کریسمس XRP را از دارایی های خود حذف کرد.

 

بر اساس داده های CoinMarketCap ، هر کدام از 15 دارایی رمزنگاری برتر جدول به استثنایXRP ، روز سه شنبه شاهد افزایش قیمت بوده اند. علاوه بر این، XRP در شرف واگذار کردن رتبه چهارم جدول به ارز لایت کوین است. در زمان نگارش این مطلب، ارزش بازار XRP فقط 140 میلیون دلار بیشتر از لایت کوین می باشد

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جهندم خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی