حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع بندی دور نیمه نهایی لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ | TSL20

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دور نیمه نهایی لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ هم به پایان رسید. دو مسابقه که رکوردهای جالب زیادی در آن ها ثبت شد. هر چند که این ۱۴ مسابقه از دور اول، دوم و نیمه نهایی سبب شد که یک فینال اندرویدی-سامسونگی داشته باشیم اما نتیجه خیلی هم دور از ذهن نیست. در حالی که آخرین آمار منتشر شده نشان از تسلط بالای این برند به بازار کشورمان دارد می توانستیم حدس بزنیم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد. در این مسابقات برند شیائومی (به همراه ردمی) طرفداران خیلی سرسختی را برای خود به ما نشان داد که جالب توجه است.

جمع بندی دور نیمه نهایی لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰

مسابقه اول بین ۲ نماینده سامسونگ تب و تاب کمتری داشت. بین گلکسی S20 FE و گلکسی زد فولد ۲ انتخاب کاربران همان دستگاه پیشرفته تر و البته ۳ برابر گران تر بود. گلکسی زد فولد ۲ به قرار نتایج زیر توانست با اختلاف زیاد از گلکسی S20 FE پیشی بگیرد.

در رقابت بین ردمی کی ۳۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا، شاهد عددهای جالبی در آرا اینستاگرام بودیم. در حقیقت مشخص است که اعداد عجیبی (و حتی غیرواقعی) ثبت شده اما چون در نتیجه نهایی تفاوت زیادی ایجاد نمی کند (در حقیقت آرا در راستای مجموع نتیجه دو رای گیری تلگرام و وب سایت است و باطل کردن آن ها تفاوتی در نتیجه نمی گذارد) پس آن ها را حذف نکردیم.

دقیقا عجیب بودن آرا هم عدم همخوانی آمارهای مختلف اینستاگرام با تعداد آرا ثبت شده و البته تجمع حساب های کاربری مشکوک به جعلی بودن در آرا است. به هر صورت، نتیجه رای گیری بین ردمی کی ۳۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به قرار زیر است:

به این ترتیب در یک رای گیری عجیب در نهایت باز هم گلکسی نوت ۲۰ اولترا است که با پکیج کاملی که ارایه می کند نظر کاربران را نسبت به دستگاه تقریبا پرچمدار اقتصادی ردمی پیروز میدان می شود.

هر چند که شخصا دوست نداشتم مسابقه نهایی لیگ بین دو دستگاه از یک برند باشد اما به نظر می رسد که رای کاربران به این سمت است و جدول تا مرحله فینال به قرار زیر است:

موضوع جالبی که در نتیجه این رای گیری ها مشخص می شود، علاوه بر بحث طرفداری و هیجان بین طرفداران برندهای مختلف این است که در خیلی از مسابقات مشخص شد کاربران فاکتور قیمت را خیلی در نظر نمی گیرند. “ارزنده بودن” دستگاه فاکتوری است که همچنین باید در نظر گرفته شود. به هر صورت نتیجه فینالیست ها به ما می گوید که این رای گیری ها بیشتر نظر کاربر به پریمیوم‌ترین دستگاه های موجود را نشان می دهد.

فردا ساعت ۱۷ فینال لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ در بخش پرچمدار خواهد بود. اگر دوست دارید که چنین رقابتی در بخش میان رده و حتی اقتصادی هم صورت بگیرد، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. حتی می توانید جدول پیشنهادی خود را برای من به @toranjiadmin ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

😂😂😂

Dr.Nazer

خار روانی

TheFreeCritic

خار خار خار خار 😂

Dr.Nazer

عه تو بودی؟

TheFreeCritic

اره

TheFreeCritic

البته اک اصلیم نبود

The MTest MT

جمع بندی من:مزخرف ترین رای گیری اعصار که عده ای سوزش دار با صرف 20 دقیقه وقت و دانلود یه وی چی ان خوب نصف ارا رو تغییر دادن و نویسنده گرامی به جاعیشون نبوده

Mohammadr

من در این زمینه اطلاعات زیادی ندارم… ولی فکر نکنم بشه جلوشو گرفت… کسی که وی پی ان میزنه و آی پی عوض میکنه، انگار یک شخص حقیقیه از یک کشور دیگه که میخواد برای بار اول رای بده(و یا حتی برای بار اول وارد سایت شده!) …چجوری میخوان جلوی اینو بگیرن… نمیدونم!

ahmad

زد فولد دو از الان انتخاب منه هرچند خیلی به دلم ننشست این مسابقه

m.b

خب دیگه ترول های عزیز تلاش خوبی بود حالا دیگه پتو ها رو بکشید رو سرتون و گریه کنید… 😂

TheFreeCritic

چراغا رو خاموش کنید میخوایم سینه بزنیم

Taha

همه دستا به سینه.
ترول رفته …..

MSK

حدس زدم تهش به زد فولد نوت برسه

MSK

اینستاگرام را چه طور دور زدن😐 فکر میکردم رای گیری اونجا از تلگرام و سایت دقیق تر و واقعی تر باشه

pooria

درود بر تو فرزندم همش کاره غربه

MSK

سامی هنوز طرفداری پر و پا قرصی داره ولی آمار اینستا خیلی تعجب بر انگیز بود فکر میکردم آمار سایت و تلگرام خیلی بالا باشه حتی انتظار داشتم خیلی بیشتر باشه ولی اینستا

Mohammadr

مجموع رای های سامی فن ها برای تقابل دو گوشی از خود سامی 1500 (جمع هردو گوشی)
مجموع رای های فقط سامی فن‌ها برای تقابل با k30u میشه 3300😂❤️
که برخلاف برداشت خیلی‌ها که میگن با فیلترشکن اینجا رای میدن، میبینیم که بیشترین تاثیر رو اینستا داشته(احتمالا طرفدارا نظرسنجی رو استوری کردن یا برای هم دایرکتش کردن)
.
چون برای تقابل دوتا گوشی سامی، کلا 104 رای از 1500 رای داخل اینستا بوده… ولی تقابل سامی و شیا، 4654 رای از مجموع 6500 رای، اینستایی بوده!
با بررسی آقای ع.طایی دیدم واقعا زدفولد2 ارزشمنده، فقط زودتر مقاومتشو بیشتر کنن.. عالی میشه

Naranj

خخخخ
ولی اخرش نفهمیدم اس۲۰ پلاس یا اولترا چرا نبود؟! 😀

Mahdi

با اینکه میدونم زدفولد۲ برنده میشه ولی انتخابم نوت۲۰الترا هست

Milad7

دوست دارم زد فولد 2 قهرمان بشه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)