حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ یا می ۱۰ اولترا شیائومی | TSL20

آخرین مسابقه از دور دوم لیگ ترنجی ۲۰۲۰ بر اساس آرا دور اول مسابقات، انتخاب بین گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ یا می ۱۰ اولترا شیائومی است. دو دستگاهی که هر کدام ادعاهای زیادی دارند، مخاطب هدف نسبتا متفاوتی خواهند داشت و از نظر قیمتی هم در ۲ دسته بندی مجزا قرار می گیرند. اما انتخاب کاربران ترنجی برای محبوب ترین دستگاه بین این ۲ گزینه، کدام است؟

گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ یا می ۱۰ اولترا شیائومی

گلکسی نوت ۲۰ اولترا با توجه به قیمتی که دارد در رده پرچمدارهای پریمیوم قرار خواهد گرفت. شیائومی می ۱۰ اولترا بر اساس قیمت گذاری همین شرکت شاید یک دستگاه پریمیوم باشد اما در مقابل گلکسی نوت ۲۰ اولترا و از نظر قیمتی، یک پرچمدار اقتصادی هم حساب می شود با این تفاوت که ذاتا و طراحی آن اصلا اقتصادی نیست.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا به لطف S Pen و دیگر ویژگی های پریمیومش مثل ضد آب بودن، نمایشگر رزلوشن بالاتر، پشتیبانی از سامسونگ Dex و … می تواند دستگاهی کامل تر به شمار برود. می ۱۰ اولترا در مقابل با دوربین قابل توجه و طراحی خاص یکی از نمونه های قابل توجه در بازار و شیائومی آن را به عنوان دستگاهی برای دهمین سالگرد فعالیت خود معرفی کرد.

اجازه بدهید کمی درباره این دو دستگاه صحبت کنیم.

سامسونگ رسما از ترکیب گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد. امسال دو مدل وجود دارد و همانطور که گفتیم، نام آنها گلکسی نوت ۲۰ معمولی و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. نکته اصلی هر دو دستگاه این است که خانواده Note را متمایز می کنند و با قلم S Pen به شما توانایی های جدیدی می دهد. جالب اینکه گلکسی نوت های جدید نسبت به آنچه انتظار دارید، با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

همانطور که اوایل سال جاری با گلکسی S20 انجام شد، سامسونگ به صراحت در تلاش است تا نام “Ultra” را با مشخصات رده بالا ارایه کند و همزمان به مدل معمولی اجازه می دهد تا از چند ویژگی استفاده کند‌ و قیمت پایین تری داشته باشد.

مشخصا Galaxy Note 20 فاقد ویژگی های مهمی مانند رفرش ریت بالا، افزایش حافظه با مموری کارت microSD و لنز زوم پریسکوپ است، اما این بدان معنا نیست که گران نیست. قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای یک مدل با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم چیزی است که سامسونگ انتخاب می کند. قاب پشتی پلاستیکی و شیشه گوریلا گلس ۵ (به جای گوریلا گلس ویکتوس در گلکسی نوت ۲۰ اولترا) از موارد کیفیت ساخت پایین تر گلکسی نوت ۲۰ است.

در همین حال گلکسی نوت ۲۰ اولترا هر آنچه را که سامسونگ در توان داشته (به جز صفحه نمایش تاشو است) ارایه می کند و قیمت آن را مطابق کمتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا و برابر ۱۳۰۰ دلار برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایت رم و ۱۴۵۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای شما آب می خورد.

پیش فروش هر دو از ظهر فردا آغاز می شود و تلفن ها باید از 21 آگوست به دست کاربران برسند و در فروشگاه های فیزیکی (آنهایی که باز هستند ، به هر حال) در دسترس باشد.

هر دو تلفن برخی مشخصات کلیدی را به اشتراک می گذارند. موردی که احتمالا به شما گفته می شود (به دلیل اینکه اپراتورها به شما فشار می آورند) پشتیبانی آنها برای هر دو نوع شبکه 5G است. سامسونگ تاخیر در قلم S را بهبود بخشیده است و چند روش دیگر برای کنترل تلفن از راه دور می توانید به آن اضافه کنید. آنها از شارژ سریع، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

 

آنها دارای بلندگوهای استریو با فن آوری های Dolby، مقاومت در برابر آب با گواهی IP68 و سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند. هر دو می توانند فیلم را با رزلوشن 8K ضبط کنند (که به نظر می رسد برای یک تلفن بیش از حد باشد) و از گزینه های میکروفون خارجی پشتیبانی می کنند. Dex اکنون به صورت بی سیم کار می کند (از طریق Miracast) و هر دو تلفن دارای برخی از مهمترین نرم افزار مهم مایکروسافت هستند.

هر دو هنوز هم دارای بیکسبی هستند، در بهترین حالت دستیار دیجیتال در رتبه چهارم در پشت گوگل، الکسا و حتی سیری قرار دارند.

گلکسی نوت ۲۰ رنگ جدید دیگری را نیز دارد که سامسونگ آن را “Mystic” می نامد. این به یک بافت ساخته شده بر روی شیشه می رسد که امیدوارم کار بهتر را برای دفع اثر انگشت – یا حداقل پنهان کردن – انجام دهد. نوت ۲۰ اولترا به رنگ های برنز، سیاه و سفید عرضه می شود. نوت ۲۰ به صورت برنز، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا دو کار بزرگ دارد. اولین مورد ارایه کردن بهترین ویژگی هایی که سامسونگ توانایی ارایه آن را دارد، بدون کوچکترین چشم پوشی. کار دوم اصلاح برخی از اشتباهات گلکسی S20 Ultra است.

به عنوان یک شیء ، گلکسی نوت ۲۰ اولترا همان اندازه که یک موبایل می تواند جذاب باشد، جذاب است و این یک چیز خوب خواهد بود، زیرا واقعاً زیبایی شناسی Note است. بزرگ و مربعی، با صفحه ای که خم شده (خوب یا بد) تا دید حاشیه ها را به حداقل برساند. همان اندازه که کل دستگاه است تقریبا در جلو صفحه نمایش دیده می شود که می تواند با یک سوراخ کوچک نیاز دوربین سلفی را برطرف کند. برجستگی دوربین به صورت غیرمترقبه و غیرقابل اغماض است.

از نظر مشخصات، سامسونگ ادعا می کند که در صدر سیستم اندروید قرار دارد، حداقل فعلاً. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED عظیم ۶.۹ اینچی 1440p یا QHD+ است که دارای رفرش ریت 120Hz است. در پشت آن سه دوربین وجود دارد که یکی از آنها ۱۰۸ مگاپیکسل است، در حالی که دیگری شامل یک لنز پریسکوپی می شود.

این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 865 Plus (در بازار ما اگزینوس ۹۹۰) و ۱۲ گیگابایت رم است، به علاوه امکان گسترش حافظه پایه خود را با کارت SD نیز دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از هر دو نوع 5G پشتیبانی می کند.

بنابراین این بهترین مشخصات پرچمدار برای دنیای اندرویدی است، هرچند باید گفت پردازنده A13 Bionic اپل از سال گذشته هنوز هم سریعتر از چیزی است که Qualcomm در حال ارایه است.

گلکسی نوت ۲۰ برای حفظ عمر باتری، نرخ رفرش ریت صفحه را به صورت پویا تنظیم می کند، اما نمی تواند به حداکثر سرعت آن برسد (حداکثر احتمالاً برای حفظ عمر باتری). سامسونگ همچنین رادیو Ultra Wideband یا (UWB) را رونمایی کرد تا انتقال تلفن ها با اشاره کردن آنها به یکدیگر و – در نهایت – پشتیبانی از باز کردن قفل اتومبیل ها برای تلفن ها آسان تر شود. آیفون ۱۱ پرو دارای UWB است، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ نمی تواند ایستادگی کند که اپل به جعبه انتخاب آن ضربه نمی زند، حتی اگر این نرم افزار کاملاً آماده نیست.

دومین مأموریت سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا این است که یک بار دیگر سعی کند سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخته شده سامسونگ را به یک دوربین عالی تبدیل کنید. نتایج اولین ارایه Galaxy S20 Ultra به وضوح عجیب شد. در ابتدا فوکس کند داشت و حتی پس از بروزرسانی نرم افزار، به اندازه دوربین سنتی گوشی های هوشمند چندان مناسب نبود. بعلاوه، ویژگی “بزرگنمایی فضایی” سامسونگ زوم ۱۰۰ برابر را ارائه می دهد که صادقانه می بایست از حسگر تصویر بسیار کوچکتر استفاده کند، بزرگنمایی اپتیکال لنز پریسکوپ ۵ برابر است. (البته به صورت تکنیکی کمتر بود)

سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا به صورت تئوری به هر دو موضوع پرداخته است. برای فوکس شامل پیشرفتهای نرم افزاری است که سامسونگ قبلاً برای S20 Ultra منتشر کرده است. اما مهمتر از همه، این سیستم به یک فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است، که باید فوکس را به میزان قابل توجهی تمرکز کند. بزرگنمایی فضایی در حال حاضر در ۵۰ برابر ارایه شده است – هنوز هم به اندازه کافی قابل توجه است، اما امیدوارم آنقدر نباشد که تمام چیزهایی که ثبت می کنید تعداد زیادی پیکسل باشد!

و اما شیائومی می ۱۰ اولترا را مرور کنیم:

ما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ چندین شارژ ازبرندهای مختلف با توان ۱۰۰ وات و بالای آن دیدیم. شیائومی Mi 10 Ultra به لطف شارژر ۱۲۰ وات در این بین یک جایگاه متناسب دارد. به گفته شیائومی، این امر باعث می شود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تنها در ۲۳ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. همچنین در مدت تنها ۵ دقیقه به ۴۱ درصد ظرفیت شارژ خود می رسد. و بله، شما این شارژر را درون جعبه و به رایگان دریافت می کنید.

شارژ سریع به همین جا ختم نمی شود، زیرا این تلفن همچنین به شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز مجهز است که قادر به شارژ کامل تلفن شما در ۴۰ دقیقه است. همچنین شما ویژگی شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات را نیز دارید.

این شرکت همچنین یک شارژر فندکی ۱۰۰ واتی با قیمت 99 یوان (۱۴ دلار) و همچنین یک پد شارژ بی سیم “smart tracking” و یک سرشارژ 55W با قیمت 499 یوان (72 دلار) و 199 یوان (29 دلار) است.

باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن

شیائومی ادعا می کند که باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن در ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اولین باتری گرافنی تولید انبوه در صنعت است و می گوید 1000 برابر بیشتر از باتری های سنتی “کربن سیاه” دارد. این برند همچنین گفت که باتری پس از 800 چرخه شارژ و تخلیه باتری در بیش از 90٪ ظرفیت اولیه باقی خواهند ماند.

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 Ultra یک تجربه عکاسی خارق العاده را روی کاغذ ارائه می دهد و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.32 اینچی و OIS) با پیکسل های ۱.۲ میکرومتری بهره می برد. این سنسور که هنوز دقیقا مدلش مشخص نیست، باید تصاویر با پیکسل های ۲.۴ میکرومتری برای عکس های ۱۲ مگاپیکسلی ارائه دهد و این ایده آل برای عکسبرداری در شرایط کم نور یا شرایط نوری خاص است.

بقیه اعضای دوربین پشتی چهارگانه شامل یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 (بزرگنمایی دیجیتال 120x ، ویدئو OIS ، 8K)، یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با دید ۱۲۸ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال است.

در همین حال، سلفی ها با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در یک سوراخ کوچک نمایشگر در سمت چپ پنل ثبت می شوند. شیائومی آن را یک دوربین سلفی زیر نمایشگر می نامد، که از نظر فنی صحیح است اما آن “دوربین سلفی زیرنمایشگر”ی نیست که خیلی ها به آن فکر می کنند.

 

 

 

شرکت تست دوربین DxOMark و همچنین امتیاز ۱۳۰ را با افتخار اعلام کرد و آن را به عنوان رهبر جدید در موبایل های هوشمند اعلام کرد. این شرکت توانست امتیاز ۱۴۲ برای عکاسی و ۱۰۶ را برای فیلم برداری کسب کند.

شیائومی می ۱۰ اولترا از طریق مودم X55 و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G زیر 6 گیگاهرتز ارایه می شود. اگرچه جالب است توجه داشته باشید که این شرکت به احتمال زیاد به دلایل مالی از گزینه Plus استفاده نکرد. شما همچنین برای ذخیره سریعتر نسخه جدید حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را دریافت می کنید.

همه این قدرتها دارای یک پنل OLED در اندازه 6.67 اینچی و رزلوشن FHD+ هستند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را برای تجربه کلی کاربری و گیم پلی نرم تر ارایه می دهد.

از دیگر مشخصات قابل توجه Xiaomi Mi 10 Ultra می توان به قفل چهره مبتنی بر دوربین، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، فرستند IR همچنین NFC ، بلندگوهای استریو ، Gorilla Glass 6 در پشت و Gorilla Glass 5 در جلو اشاره کرد.

 

 


انتخاب شما کدام دستگاه است؟ دلیل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
80 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

نوت…🙂

امیرمحمد قاضی

هر دو گوشی جزو بهترین های بازار هستند و فینال تقریبا توی همین مسابقه است .
به نظرم نسبت به قیمت و قابلیت های خاص سامسونگ می تونه برنده این بازی باشه
و شیائومی مثل همیشه توی بخش شارژر و باتری فوق العاده عمل کرده

Taha

😎😎
بلاخره یکی پیدا شد از من کوچیکتر باشه تو این سایت 😎

TheFreeCritic

درود ای مرد آریایی به مولا ولت نمیکنمی .
به راستی سن خود را نمایش دهید .

( خودم اصلا از پرسش سن و شماره تلفن و جنسیت و قد و و … و… و سوال های خصوصی و پرایویت بدم می آد )

Taha

باشد ای مرد.
والا من همیشه هم گفتم سن خودمو .
۱۶ سالمه😅

TheFreeCritic

درود . ۱۶ ساله طبیعیست

مثل اینکه زومجی و گیمفا و … رو مشاهده نکردی
بچه ۹ ساله میاد سایت رل به گاج میدهد

Taha

به راستی به خود امیدوار شدم 😂

S AH

بمولا که هم سنیم

Taha

👍🌺🌹

ممد بمولا

شیا 🙂

Finch

««بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»»

Taha

یا امام هشتم 😂

TheFreeCritic

داداش جان ما نظر سنجی رو به گاج نده …

Mohammadr

کم کار شدی😂 سام و هواوی جلو زدن 200 تایی😂

Finch

🙂

ali_s

نوت بیست اولترا زدم البته در صورت اسنپ بودن

Str

به نوت رای دادم الان هم نوت جلو هست
ولی هیچ چیز پایدار نیست😅
مخصوصا اگه پای شیا در میون باشه

The MTest MT

می 10

Taha

عه مانی جان حالت خوب شد؟

The MTest MT

بله شکر خدا کارم به عمل نکشید با همون دارو خوب شدم

Taha

خب خدارو شکر 🌹🌹

TheFreeCritic

داداش خوب شدی الحمد الله ؟؟

The MTest MT

اره دست همه درد نکنه با دعا های شما خوب شدم
کارم وگرنه به عمل میکشید کثیف کاری میشد اخرشم معلوم نبود اصلا میشد یا کور میشدم

Str

اما این لیگ نشون داد با وجود اینکه سامی منتقد زیاد داره ولی بازم گوشی های خیلی محبوبن و یکم داره در حقش ظلم میشه(البته فقط یکم و تا حد زیادی هم حقشه)

TheFreeCritic

سخت ترین مسابقه ؟؟؟

Taha

Mi10 ultra

نوت محکوم به باخته،با وجود mi10ultra شیائومی فن ها رای گیری را نابود خواهند کرد.

رای من note 20 ultra به دلیل طراحی عجیب و زیبا…

SHREK

رأی ندادم چون میدونم با وجود رای فیک می 10 اولترا میبره😑البته مشکلی نیست چون نشون میده گوشی واقعا در حدی نبوده که با رای واقعی بیاد بالا با فیک کمکی امده همونطور که از اولش تقلب شد اینجا هم تقلب میشه😬 ولی اگر رای میدادم به نوت 20 اولترا رای میدادم به نظرم هم کامل تره هم محدود به بازار چین نیست! 🥂🔥🍯

Finch

خب حالا نتایج عادلانه شد

Taha

نکن مرد مومن 😂

Finch

بابا من بخدا کاری نکردم که😶

Taha

عه.ث
آخه یهویی رای تغییر کرد.

Dr.Nazer

نظرسنجی تل‌گرام و لینک نظرسنجی اصلی که توی سایت قراره گرفته رو گذاشتن چنل می دیجیتال گفتن از می ۱۰ الترا حمایت کنید :/

نوت 20 الترا صد درصد حذف میشه اونم برای موبایلی که اصلا نمیاد ایران اگه فن های سامی از این کارا نکنن

Finch


ببین اون که کلا کار من نیست و اصن نمی‌دونم از چی حرف میزنی
ولی خب من بخام از این کارا بکنم حداقلش اینجاس 👇
comment image

Dr.Nazer

شاخی
کی گفت کار توئه؟
میگم چنل می دیجیتال پخش کرده نظرسنجی رو

Finch

خب میبینم که سام فنا وی‌پی رو روشن کردن
جون همینو میخایما
یه بهونه میخام واسه ترکوندن نظرسنجی سایت
سام اینجا ۱۵۰ تا بیوفته بالا …😁😁

Finch

بخدا من ««هنوز»» کاری نکردم که ☹️🥺

ali_s

وات😐
رای ها چقد تغییر کرد😐

S AH

آیا برنده این مسابقه
برنده جام میشود!؟

امیرمحمد قاضی

بله

Auroro
Finch

خب مرسی از سام فنای عزیزم که استارت این مار کثیف رو زدن 😌😌😁

MR.CAMPER

یکی چیپستش خوبه مابقی چیزاش بنجله
یکی چیپستش بنجله مابقی چیزاش خوبه
قطعا یک چیپست بنجل مث اگزینوس قابل تحمل تر از گوشی هست که کلا بنجله ولی سی پی یوش خوبه
انتخاب من هزار در صد نوت ٢٠ الترا هست ولی اگ این لامصب چیپ اسنپ بود اصن شیاف کیلو چنده 🤣🤣🤣🤣
بذا یکم حرص این ناپروکسن بازای ۵٠٠ رو دربیارم 😂😂😂😂😂

Taha

دوربینش بنجله😂
شارژرش هم بنجله😂
باتریش هم بنجله😂
صفحه نمایش رو که نگم😂
خجالت نمی‌کشه این شیائومی؟!

MR.CAMPER

واقعا اصلا خجالت نمیکشه 🤣🤣🤣🤣
گوشی به این بنجلی رو داره فرو میکنه به ملت 🤣🤣🤣🤣🤣

Taha

حداقل یه ذره طبیعی تر ادا در میاوردی .
خیلی ضایع هست فیک کی هستی🙃🙂

Finch

خیلی ضایس😂

MR.CAMPER

طاها جان عزیزم من فیک نیستم
کاملا اورجینالم
البته چرا فیک یک ادمی هستم که به همه برندها گیر میده و زیر سوال میبرتشون چرا چون مال بابام نیستن
من درحال حاظر گوشیم ایفونه ولی گوشیای قبلیم سونی بودن از همه برندها خصوصا اپل و سونی بیشتر ایراد میگیرم چون استفاده کردم و میدونم مث ی عده نیستم از رو تعصب به چارتا عدد رو کاغذ بسنده کنم یا گوشی ای ک تا حالا دستمم نگرفتم یا از کنارش رد نشدم یا گوشی ک اصن قرار نیس بیاد ایران بیام اینجا خودمو براش جر بدم 🤣🤣🤣

Finch

میانگین هر ۱۰ ثانیه ۱ رای برای سام 😍
همینو میخایما🤓🤓🤓🤓

Taha

میتونی این دوستمون آرین رو کمک کنی؟
همونی که درباره رجیستری سوال داره.

Finch

نه فعلا دارم دو . دوتا چهارتا میکنم برای شروع …
اِهِم

...aryan

سلام
چندتا سوال در مورد رجیستری داشتم کسی میتونه جواب بده؟

MR.CAMPER

نه🤣

TheFreeCritic

جوابت رو تمام و کمال دادم ✋🌹⁦♥️⁩

یا حق خداحافظ ✋🌹⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩🎂🙏

MR.CAMPER

جوابت خوندم پاسخت دادم ولی میگم بازم دایورتی عزیز
یا ناحق

Finch

بچه خجالت بکش برو با اکانت خودت بیا 😂😂😂
تو کارنامه افتخاراتت دکل نوردی سامسونگ هم اضافه شد

MR.CAMPER

بچه خوابه
تو همون نعشه خور نعشه بازی نبودی که چت کرده بودی زیر اون پست جمع بندی گفتی من ترول هواویم ؟😂😂😂😂😂😂

MR.CAMPER

سوالت بپرس جیگر
میخوای گوشی وارد کنی یا ن چیز دیگ ای مد نظرته
سوالت بپرس بذار اونایی ک بلدن میان راهنماییت میکنن مدرسه ک نیس برای پرسیدن سوال اجازه میگیری شاید سوال شما سوال منم باشه به نوعی اگ چیزی بدونم کمکت میکنم

تو تلگرام و اینستاگرام رای به نفع کدومه؟

Mahdi

سلام نوت انتخاب منه خداحافظ

Mohammadr

حالا انقد میگن نتیجه مشخصه…. شیائومی میشه چون رای فیک میدن، انگار سامی فن‌‌ها ازینکارا نمیکنن… 1 ساعت، 200 و خورده ای اومد برا سام😐
کلا اینکار اشتباهه و این نظرسنجی تقابل شیلتر شکناس… هردوطرف، نه فقط شیائومی…
#همونطور_که_با_شیلتر_رای_میدید_منفی_هم_بدین 😐😐

نویسنده آزمایشی

این نظرسنجی به خیلی جاها راه پیدا کرد…
جاهایی که انتظارش نمیرفت…فیک خیلی کمه…

Mohammadr

خب فرقی نمی‌کنه
.
.
.
الان جای نوت 20 اولترا و می 10 اولترا، اسم برند یعنی سامسونگ و شیائومی بزارن، نتیجه نظرسنجی فرقی نمی‌کنه.
نظرسنجی وقتی درسته که مثلا اگه من طرفدار شیائومی هستم، اما تو نظرسنجی میبینم نماینده طرف مقابل بهتر و سرتره، به اون رای بدم(یا حداقل تعداد رای‌های تعصبی کمتر باشه نه که الان 90 درصد یا بیشترش از رو تعصبه😐)
(البته خودم به شیا رای دادم)

SHREK

کاش فقط فیک بود کار به گروه و بات هم کشید… 😑

بات رو عالی اومدی
می 10 الترایی که از فاصله 10 هزار کیلومتریشم کسی رد نشده تو سامانه همتا حتی یک موردم ثبت نشده این همه جان بر کف داره که تا ساعتای صبح بیدار میمونن! که شبیه خون بزنن! کسی نفهمه داره میره برای قهرمان شدن!
هرچند من ترجیح میدم s20fe بشه ولی با نامردی تمام می 10 الترا میشه
از آقا سی نا هم نمیگذرم که اس 20 الترا رو نیورد!

Milad7

خب انتخاب خیلی سختی هستش! من در مجموع به نوت 20 اولترا رای میدم!

به نظرم دوباره باید رای گیری شه تو سایت سامسونگ با اختلاف زیاد جلو هست که مشخصه دلیلش
تو تل گرام به لطف ترفندای آموزشی! مسخره یو توب هم شیا افتاده جلو
خیلی تابلو داره از همه ور تقلب میشه آخرم شیا میبره
و فینالم بین دوتا گوشی که 10 هزار کیلومتر باهامون فاصله دارن برگزار میشه
تو گروهای شیا قشنگ دارن اعتراف میکنن به فیک دادن
جناب عطا یی اگر امکانش رای گیری رو جای دیگه برگزار کنید یا دوباره برگزار کنید یا یه شکل دیگه ای
فکرم میکنم دیروزم یه تقلبی شد به نفع سامسونگ!

SHREK

این نظر سنجی هیچ اعتباری نداره! توی سایت که نگم بهتره توی تلگرام هم یه بنده خدایی داره فیک میزنه البته اون راحت تره چون راحت میتونه هر دفعه 1000 تا بزنه از اون ور هم که پخشش کردن😐هنوزم رای ندادم😐و نمیدم! چون برنده مشخصه و Mi10 ultra که پولم داشته باشی نمیتونی بخریش چون محدود به چین! 🔥

ahmad

mi 10 ultra را انتخاب کردم

m.b

ماشاالله نوت… فیکم بیاره باز حقشه… البته اوضاع تل.گرام خرابه…

SHREK

اینجا فوقش 200 تا فیک داره تل گرام که…

ARMTIN

فکر کنم آمار بالا ۶ هزار رای ثبت شده نمی‌دونستم تر.نجی انقدر طرفدار داره
تلگرام ، اینستاگرام ترکوندید ❌
چه خبر تونه ؟؟؟؟؟
.
.
.
این بازی کثیف تموم کنید 😂

Faraz

بیشتر رای ها فیکه این چه مسابقه ای هست شیائومی تو تلگرام کی این همه رای داده بهش کاملا معلومه با بات هست وقتی نمیتانین جلوی این ها رو بگیرید مسابقه نزارید آقای عطایی

Faraz

با بات تلگرام به راحتی قابل تقلب هست شما باید رای گیری رو جوری بزارید که اول جوین کانال تلگرام بشن بعد بشه رای داد نه اینکه کسایی که عضو کانال نیستن بتانن رای بدن چون وقتی اینجوری باشه با بات تلگرام میشه رای داد

Milad7

اوه اوه چقدر اختلاف رای! سامسونگ طرفدار زیادی داره یا اینکه وی پی ان استفاده شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)