حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو رینو ۵ مدل 4G با اسنپدراگون ۷۲۰ جی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو

چند هفته پیش اوپو نسل جدید تلفن های هوشمند سری Reno 5 خود را در بازار چین عرضه کرد که شامل سه مدل Reno5 5G ، Reno5 Pro 5G و Reno5 Pro Plus 5G است. اکنون، این شرکت به طور رسمی یک مدل 4G را نیز ارایه کرده است. امروز گوشی اوپو رینو ۵ مدل 4G با اسنپدراگون ۷۲۰ جی رسما معرفی شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

گوشی اوپو رینو ۵ مدل 4G

این شرکت امروز OPPO Reno5 4G را با قیمت تقریبا 377 دلار در ویتنام معرفی کرده است. این شرکت همچنین قرار است همان تلفن هوشمند را از حدود ۲ هفته دیگر در اندونزی عرضه کند.

این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED بهره می برد که وضوح صفحه نمایش FHD+ یا 2400 در 1080 پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. این تلفن همچنین با یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش برای امنیت بیشتر همراه است.

در قلب دستگاه شاهد چیپست Snapdragon 720G تغذیه می شود که محدود به اتصال 4G LTE است. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی و برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی با اسلات کارت حافظه microSD همراه است.

در بخش دوربین ، این گوشی با دوربین چهارگانه در پشت عرضه می شود که دارای یک سنسور اصلی 44 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و تک رنگ است. در قسمت جلویی، یک سلفی 44 مگاپیکسلی وجود دارد.

مشابه مدل 5G گوشی OPPO Reno5 4G جدیدترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۱۱ را به صورت پیش فرض و با رابط کاربری ColorOS 11.1 این شرکت اجرا می کند. این تلفن توسط یک باتری 4310 میلی آمپری تأمین می شود که از فناوری شارژ سریع SuperVOOC نسل اول 50W پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره این گوشی جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

چرا همه برندا الان یاد ۷۲۰جی افتادن😐
قیمتشم زیاده لامصب

خیلی خوب میشه این گوشی بیاد ایران…

Taha

۷۲۰g جانشین شایسته p22.

ali_s

هنو پی ۲۲ مده
اون ۹۶۱۱با ۹۶۱۱ بودنش منقرض شد این هنو هست😂😂

Taha

P22 را به لطف خداوند متعال کنار می‌گذاریم😂

SHREK

720G که خوبه از P22 و 9611 و 710 که بهتره😉

Taha

آره خوبه .
ولی دیگه گندشو درآوردن😂

Taha

با توجه به حرف های سایلنت کیل.
البته فعلا هیچی حریف کایرین۷۱۰ نیست😂

Mahdi

۴۴ جالبه

Milad7

سلطان 720g همچنان خستگی ناپذیر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)