حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس با Snapdragon 720G رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ تی سی گوشی جدید خود در رده متوسط را معرفی کرد. سری Desire اچ تی سی میان رده های این برند تایوانی است. گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس با Snapdragon 720G رسما معرفی شده است. این دستگاه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

چهار ماه پیش بود که اچ تی سی از دیزایر ۲۰ پرو و اولین تلفن 5G خود با نام HTC U20 5G در تایوان رونمایی کرد. گوشی Desire 20 Pro در ماه آگوست سال جاری در اروپا رسمی شد. امروز این شرکت تایوانی گوشی جدیدی به نام HTC Desire 20 Plus را در بازار داخلی معرفی کرد. این گوشی مشخصات کلیدی مانند Snapdragon 720G ، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعت را ارائه می دهد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس وزن ۲۰۳ گرم و ابعاد آن 164.9 در 75.7 در 9 میلی متر است. این تلفن دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 را تولید می کند. تراشه موبایل اسنپدراگون 720G همراه با 6 گیگابایت رم در راس دستگاه حضور دارد. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت و اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر است.

گوشی دیزایر ۲۰ پلاس دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که از فیلمبرداری HDR و FHD پشتیبانی می کند. روی قاب پشتی دارای بافت چشمگیر و محفظه دوربین یکتا است. این ماژول دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید 115 درجه، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴۰ سانتی متر و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است.

دوربین چهارگانه با ویژگی هایی مانند فلاش LED دوگانه، HDR ، تشخیص صحنه هوش مصنوعی، هایپرلپس و فیلمبرداری 4K همراه هستند. یک اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی تلفن مشاهده می شود.

سیستم عامل اندروید ۱۰  از قبل در HTC Desire 20 Plus نصب شده است. این باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می شود که با فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می شود. این دستگاه با سایر ویژگی ها مانند پشتیبانی از دو سیم کارت ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، NFC ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری ارائه می شود.

قیمت و در دسترس بودن اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس در تایوان 8490 TWD برابر (295 دلار) قیمت دارد. Dawn Orange و Twilight Black دو نسخه رنگی آن هستند. هیچ خبری در مورد اینکه بازارهای دیگر Desire 20 Plus را دریافت می کنند وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی جدید اچ تی س هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

ردمی نوت ۹ اس ار همه نظر بهتر است

OnePlus_Fan

خیلی هم بد نیست

S AH

کو اون صفحه نمایش های با کیفیت اچ تی سی که السیدیش مثل اولد ببود؟؟؟؟؟

Pouya

اگر از اولد منظورت اولدای سام باشه که بعید می‌دونم اچ تی سی ال سی دی ای زده باشه در اون حد

من با xz2 کار کردم محشر بود پنلش
سونی و آیفون باز منطقی تره این حرف براشون
اچ تی سی وان ام ۸ اچ تی سی ۱۰ کار کردم که هیچ کدوم در این حد نبودن
کلا تو نمایشگر سام عالیه
الان من اس ۹ داشتم الان ۵ تی دارم تفاوت خیلی زیاد برام حس میشه
تازه میگن ۵ تی ال سی دی خوبی داره

Taha

دوشواری؟ دوشواری نداریم!
خیلی هم عالی⁦✌️⁩

OnePlus_Fan

720g در حال خز شدن

Pouya

ای کاش پنلش فول اچ دی بود

Mahdi

چه رزولوشنی گذاشته واسه صفحه نمایش

ARMTIN

بدون ریجستری حدود 10 میلیون قیمت میخوره 😶
بنظر شما نسبت به Note 9s ارزش خرید داره ؟؟؟
[ بله + ]
[ خیر – ]

Milad7

به به چه صفحه نمایشی بی کیفیتی 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)