حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی ۸ دی ۹۹ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

حدودا ۲ هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت MIUI 12.5 شیائومی، ردمی و پوکو به زودی ارایه خواهد شد. امروز رسما اعلام شد که رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی ۸ دی ۹۹ معرفی می شود. این رابط کاربری پیش از رابط کاربری MIUI 13 ارایه خواهد شد و به نوعی یک نسخه میانی است.

رابط کاربری MIUI 12.5

شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرده است. این بار، این تصویر مستقیماً مربوط به شیائومی Mi 11 نیست بلکه تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 12.5 را اعلام می کند.

تاریخ معرفی MIUI 12.5

تاریخ معرفی MIUI 12.5

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، رابط کاربری MIUI 12.5 فردا و حوالی ساعت ۱۵ به وقت تهران معرفی می شود. در این مراسم Xiaomi همچنین Mi 11 و روتر پرچمدار جدید خود را با پشتیبانی از Wi-Fi 6E ارائه می دهد. جالب اینجاست که شیائومی Mi 11 اولین گوشی هوشمند با MIUI 12.5 نخواهد بود. این مدل رابط کاربری MIUI 12 را بر اساس نسخه پایدار اندروید ۱۱ اجرا می کند.

مشخصا انتظار داریم که طی مراسم معرفی، شیائومی نه تنها تمام ویژگی های سیستم عامل جدید را فاش می کند (اول از همه، از نظر طراحی تغییراتی پیش بینی می شود)، بلکه لیستی از مدل های دریافت کننده را نیز منتشر می کند. آنها همچنین در مورد تاریخ عرضه MIUI 12.5 برای دستگاه های خاص به ما اطلاعات خوبی خواهند داد.

توضیحات جدیدی در مورد تاریخ انتشار رابط کاربری MIUI 12.5 وجود دارد که توسط جین فن، مدیر محصولات جدید شیائومی و رئیس روابط عمومی MIUI اعلام شد.

نسخه آزمایشی عمومی MIUI 12.5 از اوایل ژانویه آغاز می شود، در حالی که توسعه دهندگان به سرعت بازخورد کاربر را جمع آوری می کنند و به روزرسانی های میان افزار هفتگی را با اصلاحات و ویژگی های جدید منتشر می کنند. در مورد نسخه جهانی پایدار میان افزار، این نسخه باید حوالی اسفند امسال یا فرودین سال آینده منتشر شود.

به گفته جین فن، رابط کاربری MIUI 12.5 یک نسخه کاملا جدید از رابط کاربری است. وی افزود تیم توسعه MIUI اخیراً دست به تجدید سازمان زده و به طور قابل توجهی قوی تر است.

بر اساس گزارش ها MIUI 12.5 ممکن است حالت جدیدی از همکاری بین تلفن های هوشمند و رایانه ها ایجاد کند، انیمیشن را بیشتر بهبود بخشد و امنیت داده های شخصی را افزایش دهد.

با وجود انتشار MIUI 12.5 این شرکت همچنین قصد دارد رابط کاربری MIUI 13 را سال آینده منتشر کند. که به طور خاص از تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش تاشو پشتیبانی می کند.

رابط کاربری MIUI 13 به زودی معرفی خواهد شد اما نه قبل از MIUI 12.5

شیائومی برای انتشار جدیدترین به روزرسانی برای دستگاه های خود کاملا راغب بوده است. همین حالا بسیاری از دستگاه های واجد شرایط شیائومی دارای به روزرسانی MIUI 12 هستند. در واقع، بسیاری از تلفن های هوشمند آن در حال حاضر MIUI 12 را با اندروید ۱۱ دارند. طبق گزارش اخیر، قبل از ورود رسمی MIUI 13 در سال آینده، رابط کاربری MIUI یک نسخه عمده به روز خواهد کرد. انجمن شیائومی دیروز دستورالعمل های بروزرسانی بتا داخلی نسخه توسعه دهندگان MIUI 12.8 را منتشر کرد.

طبق گفته های این شرکت، نسخه نهایی MIUI 12.5 قبل از ورود MIUI 13 عرضه خواهد شد. این شرکت از طرفداران شیائومی می خواهد که همیشه باور داشته باشند که اتفاق زیبایی در شرف وقوع است. با این حال، تعلیق این به روزرسانی برای چند مدل وجود دارد. گزارش ها ادعا می کنند که به دلیل نیازهای مهندسی پروژه آپدیت Redmi 10X ، Redmi 10X Pro ، Redmi K30 Extreme Commemorative Edition تاخیر خورده است.

نظر شما چیست؟ منتظر رابط کاربری جدید MIUI هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

خدارو شکر .
حالم داره از میوای ۱۲ بهم میخوره.

ali_s

چرا خوبه که😁🧐

Taha

والا احساس میکنم سنگینه میوای ۱۲.
بعضی وقت ها هم موقع سوییچ یه لگد( باگ) کوچیکی میزنه.

Mohammadr

برا منم اولش لگ میزد… تقریبا دو سه روز اینجوری بود و یکم بهتر شده بود… بعدش کاملا روون شد… فکر کنم همین یادگیری ماشینی و اینجور چیزا باعث شد اوکی شه… صبر کن احتمالا اوکی شه(البته من آپدیت کردم سریع ریست هم زدم)

Taha

منم تا آپدیت کردم ریست فکتوری زدم .
از اون اوایل آپدیت خیلی بهتر شد ولی هنوز هم حس خوبی بهش ندارم🥺

ali_s

روز تولد من میخواد هم می یو آی معرفی کنه هم گوشی😂😂

Taha

پیشاپیش مبارک 🌺🌹⁦♥️⁩

ali_s

ممنون

5G

هم ماهی 😃 تولدت مبارک پیشاپیش🥳
روز تولد من هم محبوبترین برندم s21 رو معرفی میکنه😄

ali_s

ممنون😂
پیشاپیش مبارک🌹

امیرمحمد قاضی

تقریبا الان ویژگی های خوب رو همه دارند ، ولی یک جا نیست ، یعنی one ui یک قابلیتی دارد که ام آی یو آی ندارد و بلعکس و الان نباید دنبال ویژگی باشیم که عجیب باشه یا قبلا نبوده ، الان برند ها در حال تکمیل هستند و ویژگی هایی که قبلا توی رابط های کاربری قدیمی استفاده شده رو اضافه می کنند
البته باید miui 12 رو فاکتور بگیریم ، چون یک نوع بازطراحی کامل محسوب می شد

Mahdi

منتظرم

Yousef.komando

تنها ترین گوشی که اپدیت جدید رو دریافت نکرده note8 هست
درواقع
note6
من اندروید10 میو ای12 است
و نوت 9s

یجا نوشته بود miui12.5 باگ ها رو کاملا برطرف میکنه و رابط کاربری رو کاملا بهینه میکنه و مصرف باتری رو به شدت کاهش میده.

Taha

اگه اینایی که گفتی واقعی باشه 20 تا لایک بهت میدم و یک آب هویج بستنی طاها ادیشن در دنیای موازی هم بهت میدم.

m.b

در دنیای واقعی چی؟ من بستتی میخوام😁… 😢

Taha

😂😂
فعلا تا شعبه جدید رو تو دنیای واقعی بزنم برید بستنی نشاط ( سبزه میدون) و با رمز چطوری گوگولی ۱۰۰۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرید😋

نویسنده آزمایشی

comment image
ببین البته نمیدونم صحت داره یا نه

ali_s

خدا کنه بدون لگ و مصرف عالی داشته باشه

ali_s

اگه مصرف انرژی خوبی داشته باشه همین کافیه

m.b

گویا رو جزئیات و ظاهر و روان بودن کار کردن… آیس یونیورس که هیجان زده بود… ببینیم چی میشه…

Yousef.komando

اقای عطایی جواب

Milad7

ی مقدار ربط کاربری را مرتب تر اش بکنه عالی میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)