حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی، ردمی و پوکو به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی اوایل سال جاری آپدیت MIUI 12 را ارایه کرد. این شرکت قبلاً به روزرسانی MIUI 12 را برای چندین دستگاه واجد شرایط ارائه کرده است. اکنون، این شرکت در حال آماده سازی برای انتشار به روزرسانی مهم بعدی است که آپدیت MIUI 12.5 نام دارد.

آپدیت MIUI 12.5

چند روز قبل، این شرکت موضوعی را در انجمن MIUI چین قرار داد و کاربران را از این پیشرفت مطلع کرد. در پست رسمی در مورد انتشار هفتگی MIUI China Beta ، این شرکت گفت که تصمیم گرفته است MIUI China Beta را به منظور تمرکز بر انتشار آپدیت MIUI 12.5 به حالت تعلیق درآورد. اطلاعات این پست عبارت اند از:

  1. ۱- به منظور استقبال از انتشار نسخه MIUI 12.5 ، این نسخه (بتا هفتگی آزمایشی چین) تا ۱۴ آذر ۹۹ به حالت تعلیق در می آید.
  2. ۲- به روزرسانی اندروید گوشی های Redmi Note 8 ، Redmi Note 8pro ، Redmi K20 Pro ، Redmi K30S Extrem Commemorative Edition ، Xiaomi CC9 ، Xiaomi CC9 Meitu Custom Edition ، Xiaomi 9 SE ، Xiaomi 9، Xiaomi 9 Pro آخرین نسخه 20.12.9 را روی اندروید ۱۰ منتشر کرد.

ویژگی های جدید MIUI 12.5

این شرکت اطلاعاتی را برای کاربران منتظر آپدیت MIUI ارئه نمی دهد. اگرچه بر اساس پیشرفت های اخیر، گمانه زنی هایی مبنی بر ارائه منوی پاور جدید با MIUI 12.5 وجود دارد. جدا از آن، این شرکت همچنین می تواند یک پنل تنظیم صدا جدید را معرفی کند. شیائومی اخیراً هر دو این تغییرات را در رام آزمایشی چین MIUI ارائه کرده است.

این شرکت همچنین یک چینش عمودی برای منو برنامه های اخیر (Recent App) معرفی کرده است، اگرچه گزینه ای برای انتخاب نمایش افقی و عمودی به کاربران ارائه می دهد. این ویژگی دیگری است که انتظار می رود با آپدیت MIUI 12.5 به نسخه پایدار MIUI راه یابد.

گزارشاتی وجود دارد که ادعا می کنند شیائومی تنظیمات حریم خصوصی بهبود یافته را از جمله اطلاع رسانی مکان تقریبی به جای مکان واقعی به برنامه ها، ارایه می کند. گزارش های کمی نیز ادعا می کنند که شیائومی ممکن است یک حالت دسکتاپ با MIUI 12.5 را معرفی کند، اما باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم این اتفاق واقعاً رخ می دهد یا خیر.

شیائومی مشخص نکرده که کاربران دقیقاً چه زمانی باید انتظار آپدیت MIUI 12.5 را داشته باشند. همچنین دقیقا مشخص نیست که این آپدیت به کدام دستگاه ها خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ شما منتظر آپدیت جدید MIUI 12.5 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببینیم واسه ما میاد

ali_s

comment image
اشتباه نمیکنید من اینو خیلی وقته دریافت کردم تغییری هم نکرده برای بهینه سازی بوده

m.b

12.5 نه 12.0.5…
12.0.5 یعنی سری 12.0

ali_s

آها پس بیاد میشه ۱۲.۵.۵

m.b

از سری 12.5
حالا 12.5.0 تا 12.5.9

احیانا نباید تمام گوشی ها می یو آی 12رو بگیرن؟😐الان خیلی از گوشی ها می یو آی 12رو نگرفتن
مگه شیائومی تا 5 سال آپدیت رابط کاربری نمیده؟ همه جا میگن شیائومی تا 5 سال رابط کاربری رو بروز میکنه و تا 2 سال اندروید.
الان نوت هشت دارا میگن هنوز 9 به ده آپدیت نشد😐
فوق العاده ضعیف تو آپدیت دهی😑

Taha

😳😳😳

ali_s

هرچی زود تر بیا من از سر بیکاری بشینم گوشیو الکی خاموش روشن کنم😐😂

نیما عرفانی

“گزارش های کمی نیز ادعا می کنند که شیائومی ممکن است یک حالت دسکتاپ با MIUI 12.5 را معرفی کند، اما باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم این اتفاق واقعاً رخ می دهد یا خیر.”
هرچند که شاید زیاد کاربردی نباشه به خصوص که برای استفاده ی ایده آل از این قابلیت باید تو نسخه های اولیه یه داک اختصاصی یا حداقل مانیتوری که از پورت دیسپلی USB Type c پشتیبانی می‌کنه داشته باشید(که البته تو ورژن های جدید با wireless projection میشه به صورت بیسیم به حالت دسکتاپ سوییچ کرد). در عین حال دیگه خود نمایشگرهای گوشی ها هم سایز مطلوبی پیدا کردن و کیفیت بسیار خوبی دارن در کنار اینکه رفرش ریت و سمپل ریت بالا هم اضافه شده اما خب اضافه شدن این ویژگی به امکانات نرم افزاری گوشی و اجازه دادن به کاربران برای بهره مندی از تجربه ی متفاوت دسکتاپ هم برای کمپانی می‌تونه خالی از لطف نباشه لذا شیائومی باید تو این مورد زودتر دست بجنبونه …
بعد از ارائه ی دستو پا شکسته و نه چندان موفق و فراگیر گوشی های لومیا و معرفی قابلیت کوانتینیوم مایکروسافت ؛ تو اکوسیستم اندروید, سامسونگ و هواوی هم با دسکتاپ مود UI خودشون موسوم به دکس و pc mode پیشتازن و نسل به نسل ضعفاشو پوشش دادن و دیگه میشه گفت یه جورایی به تکامل حالت دسکتاپ با حداقل لگ و کندی رسیدن .
الجی هم که اوایل ۲۰۲۰ دسکتاپ مود رو به رابط کاربریش اضافه کرده بود … .

SHREK

هر سری بهتر از قبل🤞

Finch

ینی چی ، ینی میو۱۳ نمیاد؟😐

Yousef.komando

دوستان من یه گوشی
Note 8 Proشیائومی دارم با یک Note 7
بلاوه Note 9 Sهمشون میو ای 12 هستند
کسایی که میو ای 12 را دریافت نکردند این روشو اجرا کنید
1.به تنظیمات گوشیتون برید بخش اپدیت رو اون 3 نقطه بزنید گزینه بیشتر یا کلمه تنظیمات رو انتخاب کنید پایین گزینه دریافت زود تر از همه رو فعال کنید
سپس برنامه فیل-تر شکن را باز کنید و اچن رو بر روی چین فعال کنید و 1 روز تمام بمونه روش بعدش گوشیتون رو ریستارت کرده و دوباره فیل-تر شکن رو به کشور چین یا هند فعال کرده و به تنظیمات بخش اپدیت گوشیتون برید
70 درصد امکان داره براتون بیاد
2.اگر نیومد دوباره در تنظیمات گوشی به بخش گزینه بیشتر بریدومنطقه تچن رو روی هند. ایالات امریکا . هنگ کنگ بزارید تست کنید درست میشه
3 اگر باز نشد مطمعن باشید گوشیتون موقع انتشار میو ای 12.5 ..میو ای 12 رو دریافت میکنه
اگردهمچنان کار ساز نبود به شرکت شیائومی ایمیل بزنید که نمیاد میو ای 12 برای گوشی من
من با روش ایمیل زدن به شرکت شیائومی و روش اول جواب گرفتم

ali_s

احتمال داره اندروید ۱۱ رو با آپدیت ۱۲.۵ با هم بده؟

Yousef.komando

خیر

Milad7

خیلی هم خوب به سلامتی و دل خوش 🙂

Mani

اسحنت
.
.
.
.
امروز 14‌ دسامبر و ردمی نوت هشت همچنان اندروید نه و می یو آی یازده
💪👊

Mani

احسنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)