حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین نگاه به گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ به عنوان دومین نسل از گوشی های تاشو بزرگ این برند معرفی شده است، دستگاه هایی که حتی می توان به آن تبلت تاشو هم گفت. امشب نخستین نگاه به گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در ترنجی خواهیم داشت.

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۲ نسبت به نسل قبل خود تقریبا در همه جهات پیشرفت کرده است. البته که این خاصیت اولین آپدیت پس از نسل اول یک فناوری جدید است. سامسونگ در Galaxy Z Fold 2 مسیر خود را پیدا کرده و به خوبی مشخص است بر ضعف های نسل اول خود واقف است.

بزرگتر شدن نمایشگر بیرونی با حذف حاشیه ها یکی از پیشرفت های مهم است. البته این حذف حاشیه ها منجر به نسبت تصویر بسیار عریض ۲۵:۹ می شود که واقعا استفاده از آن را عجیب می کند. با این حال باز هم وقتی که دستگاه بسته است و شاید در خیابان باشید یا جایی باشید که عجله دارید، این نمایشگر می تواند برای شما مفید باشد.

نمایشگر بیرونی هر چند رفرش ریت ۶۰ هرتز دارد اما شیشه گوریلا گلس ویکتوس حس لمس جالب تری نسبت به نمایشگر داخلی می دهد.

نمایشگر داخلی با پوشش UTG حس لمس بهتری می دهد. پنل ۱۲۰ هرتز آن برای بازی و تماشای ویدیو جذاب است و البته کم شدن زائده تصویر یک پیشرفت بسیار خوب به شمار می رود. دوربین سه گانه گلکسی زد فولد ۲ شاید طراحی گلکسی نوت ۲۰ را ارایه کند اما در باطن و روی کاغذ شاید حتی از گلکسی نوت ۱۰ لایت هم مشخصات پایین تری دارد.

در بخش عملکرد (یعنی نرم افزار و سخت افزار) شاهد اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.5 هستیم. گلکسی زد فولد ۲ واقعا سریع است، به خصوص در سوییچ شدن بین نمایشگر اصلی و نمایشگر بیرونی می تواند شما را شگفت زده کند. البته که ۱۲ گیگابایت حافظه رم هم در این همیشه آماده بودن، بی تاثیر نیست.

اجازه بدهید با هم نخستین نگاه ترنجی به گلکسی زد فولد ۲ را ببینیم:

 

شاید نخستین نگاه به دیگر موبایل ها خیلی با بررسی کامل‌شان تفاوت اساسی نکند اما من فکر می کنم که درباره گلکسی زد فولد ۲ اینطور نیست و حتما نقد و بررسی ترنجی از آن را بخوانید. این نقد و بررسی را تلاش می کنیم با کسب تجربه مناسب برای شما منتشر کنیم.

نظر شما درباره گلکسی زد فولد ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخجون شما بررسی میکنید،خیلی عالیه…😍

Faraz

حتما فوق العادس …من گلگسی فولد دارم واقعا لذت داره این گوشی باهاش کار کنی به خصوص وقتی چند ماه با این گوشی کار میکنی و بعد با گوشیای معلولی کار میکنی اصلا عجیب میشن اون گوشی ها خیلی خفن فولد یعنی چند ماه با این گوشی کار کنید عاشقش میشید و دیگه فکر نکم یه گوشی های معمولی بتونید کار کنید گوشی معمولی منظورم اس بیست اولترا هست( گوشی قبلیم) ….منظورم از معمولی گوشیای هست که یک عمر داریم باهاشون کار میکنیم هست

AŁɪ

توی ایران چیز بی ارزشی هست با اون قیمتش .

ali_s
Milad7

نظر شما درباره گلکسی زد فولد ۲ چیست؟ عشقشم … عاشق بی پول 🙁

Mr.Sediq

من اگر قرار بود یک گوشی در محدوده‌ی۵۰ تا۶۰ میلیون بخرم،این گوشی رو به آیفون12pro maxترجیح میدادم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)