حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک قاب با محفظه نگهدارنده S Pen برای گلکسی اس ۲۱ اولترا ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حال حاضر تأییدهایی وجود دارد که گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen پشتیبانی می کند. با این حال، دستگاه نمی تواند شکاف بدنه داخلی داشته باشد تا مانند سری Note قلم S Pen را در خود جای دهد. امروز در گزارشی می خوانیم که یک قاب با محفظه نگهدارنده S Pen برای گلکسی اس ۲۱ اولترا ارایه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

به همین دلیل، سامسونگ قاب ویژه ای را برای قلم S Pen ارایه می کند. این شرکت یک کیس محافظ Galaxy S21 Ultra با یک قسمت قرار دادن متناسب با S Pen ارائه خواهد کرد. در واقع، سامسونگ حداقل دو مورد قاب Galaxy S21 Ultra ارائه می دهد که از S Pen پشتیبانی می کنند.

گزارش ها ادعا می کنند که بسیاری از خرده فروشان در آلمان از قبل این لوازم جانبی را دارند، از جمله کیف Clear View سامسونگ و قاب Silicone Cover.

در حال حاضر ما تقریباً همه موارد مربوط به سری Galaxy S21 را می دانیم. این سری در تاریخ ۲۵ دی ۹۹ رسمی خواهد شد. طبق گمانه زنی ها، گوشی های Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus در آلمان دارای دو حافظه داخلی است: 128 و 256 گیگابایت. Galaxy S21 Ultra در نسخه های 128 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

نسخه آلمانی Galaxy S21 در چهار رنگ سفید ، خاکستری ، بنفش و صورتی در دسترس است. Galaxy S21 Plus در نقره ای ، مشکی و بنفش در دسترس خواهد بود، در حالی که Galaxy S21 Ultra فقط در رنگ های سیاه یا نقره ای در دسترس خواهد بود.

قاب پشتی گلکسی S21

قاب پشتی گلکسی S21

گزارش های بیشتر نشان می دهد که سامسونگ لوازم جانبی سری Galaxy S21 را به بازار عرضه خواهد کرد و این لوازم جانبی از قرار زیر است:

  • Clear View Cover
  • Led Cover
  • Led View Cover
  • Silicone Case
  • Leather Cover
  • Protective Standing Cover
  • Clear Protective Cover
  • Clear-Standing Cover
  • Clear Cover.
  • Smart Kvadrat Case in Mint and Viole (فقط برای Galaxy S21+, and S21 Ultra)

گفتنی است اگرچه S21 Ultra از قلم S پشتیبانی می کند، اما سامسونگ به صورت پیش فرض آن را ارائه نمی کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از آن استفاده کنید، لازم است آن را جداگانه خریداری کنید. علاوه بر این، هیچگونه فضایی برای این قلم درون گوشی وجود ندارد. بنابراین عاقلانه خواهد بود که در صورت خرید قلم، یکی از این قاب ها هم تهیه کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران از قلم گلکسی اس ۲۱ اولترا استقبال کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قطعا استقبال میکنند در صورتی که قیمت قلم رو کمتر کنه،البته واسه کسی که 35 میلیون پول گوشی میده2میلیون و 500 رقمی نخواهد بود.

vahid

خدا کنه ۳۵ میلیون باشه

نویسنده آزمایشی

انشاالله هست مثل نوت20اولترا

Mani

بای

m.b

comment image

این داستان سامسونگ در مقابل افشا ها… 😂🤦‍♂️

نویسنده آزمایشی

این بلا بر سر وانپلاس هم داره میاد

SHREK

چرا که نه خیلی هم خوب.

pooria

من اصلاازاین کارخوشم نمیاد اصلا همین کهقلم رو در سولاخ گوشی فرو میکردیم جذاب بود نه این که بیام قابلیتشو بزاریم تو سری s الکی گرونش کنیم بعد قلمشو که باهاش ارائه ندیم هیچی بگیم قابشم خودت بخر 😐

Naranj

اینجوری فضای قلم برای باتری و سیستم خنک کننده استفاده میشه
هر کسی هم قلم نخواد مجبور نیست اول پولشو بده
در ضمن جایگزین نوت سری فولد هست که اونم جا برای قلم خواهد داشت
در کل سامی حال داد که این پنل پرفکت و پشتیبانی از قلم رو برا اولترا اس گذاشت(البته پولشو میگیره ولی خیلی راحت میتونست نذاره)

نویسنده آزمایشی

مثل اینکه قلم تو لولا قرار میگیره ولی نمیدونم میخواد چیکار کنه…

ali_s

همین کهقلم رو در سولاخ گوشی فرو میکردیم جذاب بود
😂😂
آره بهتر بود

Milad7

آخرش سامی قیمه ها را ریخت توی ماستا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)